Bani.md

Bon de garanție, cu date greșite! Cum și-a făcut dreptate un consumator căruia i s-a stricat mașina de spălat

Bon de garanție, cu date greșite! Cum și-a făcut dreptate un consumator căruia i s-a stricat mașina de spălat foto simbol

Și-a cumpărat o mașină de spălat, cu un termen de garanție de un an, însă după doar 8 luni de la exploatare, aceasta s-a defectat. Mai mult, agentul economic de la care a cumpărat produsul nu a reparat mașina de spălat în termeni corespunzători, astfel, consumatorul s-a văzut nevoit să se adreseze la Agenția pentru Protecția Consumatorului și Supravegherea Pieței. 

Este pățania unui consumator din Stăuceni, care și-a cumpărat în luna februarie a anului 2017 o mașină de spălat. După 8 luni, aceasta s-a defectat, iar cumpărătorul a apelat la numărul de telefon indicat pe bonul de garanție, moment în care a constatat că acesta era greșit.

Într-un final, consumatorul  a reușit să contacteze agentul economic de la care procurase aparatul electric de uz casnic și după o examinare a bunului de către meșter, s-a depistat tipul defecțiunii. Acesta a menționat că firma în cauză nu dispune de piesele necesare pentru a repara mașina de spălat și consumatorul va fi anunțat când piesele vor fi disponibile.

Ulterior, consumatorului i-a fost transportată mașina la un service specializat pentru a fi remediate deficiențele produsului. Acesta s-a deplasat la fața locului peste câteva zile, constatând că, de fapt, obiectul de uz casnic încă nu a fost reparat.

În acest context, consumatorul  a apelat la TELEFONUL CONSUMATORULUI  - 022 71 14 64, unde a fost sfătuit să depună o plângere pe numele agentului economic. În urma examinării minuțioase a petiției de către inspectorii APCSP, mașina de spălat a fost reparată, fiind schimbate rulmenții și procesorul în mod gratuit. Astfel, revendicările consumatorului  au fost soluționate pe cale amiabilă.

Tags

Caută

Cursul Valutar BNM

MDL RATĂ TREND
EUR 20.2254 -0.0000
USD 16.3935 -0.0000
RUB 0.2660 -0.0000
RON 4.3374 -0.0000
UAH 0.6300 -0.0000