Bani.md

Linella, Nr. 1, Andy's Pizza, Draft, Mojito și alte branduri au acceptat deja plata cu tichete de masă

Linella, Nr. 1, Andy's Pizza, Draft, Mojito și alte branduri au acceptat deja plata cu tichete de masă

După ce Legea tichetelor de masă a fost votată în lectură finală de către Parlament, un grup internațional specializat își anunță intratrea pe piața din Republica Moldova. Potrivit unui comunicat de presă, Grupul Up a stabilit deja primele acorduri comerciale cu naționale renumite, precum Linella, UniMarket, Nr.1, Andy’s Pizza, La Placinte, Fourchette, Mojito, Draft, Tucano, Pretzel, La Taifas etc. – aceștia fiind primii comercianți din Moldova care au intrat în rețeaua de acceptare a plăților cu tichete de masa a cumpărăturilor alimentare efectuate.

Grupul Up este un grup internațional, independent și solid care oferă servicii și produse adaptate piețelor locale, menite să îmbunătățească și să simplifice viața clienților săi: tichete și carduri de masă, cadouri, tichete sociale, aplicaţii mobile etc. în 19 țări. În luna octombrie 2017, grupul UP a deschis filiala sa în Republica Moldova și la moment finalizează procesul de licențiere. Începând cu anul 2018, compania își va demara activitatea cu primul produs - tichetul de masă, disponibil pe suport de hârtie și electronic.

Decizia strategică de extindere a grupului Up pe piața autohtonă a fost motivată de promulgarea recentă a legii prin care angajatorii din Republica Moldova au dreptul să acorde salariaţilor săi o alocaţie individuală de hrană, pentru fiecare zi de muncă, sub formă de tichete de masă. Mai mult, în urma studiilor realizate în țările unde există o legislație care reglementează tichetul de masă, acesta a devenit cel mai dorit beneficiu pentru salariați. Tichetul de masă înseamnă pentru salariați, creșterea puterii de cumpărare, sprijin pentru achiziția de alimente, motivare crescută la locul de muncă și o alimentație de calitate mai bună. Totodată, pentru angajatori, principalele motive pentru care aleg să își motiveze salariații prin intermediul tichetelor de masă constau în optimizarea costurilor prin facilitățile fiscale și creșterea motivării angajaților, cu impact direct asupra competitivității companiei, a atragerii și retenției de personal”, se menționează în comunicat.

În fiecare țară unde este prezent, grupul Up oferă produse și servicii adaptate pieței locale și cerințelor utilizatorilor și clienților. Grupul Up dezvoltă produse și servicii menite să îmbunătățească și să simplifice viața clienților săi. Grupul Up ar avea 24,5 de milioane de beneficiari în întreaga lume, cu o cifră de afaceri de 445 milioane de euro. De asemenea, compania susține că este numărul 3 la nivel mondial pe piața tichetelor de servicii (pe suport electronic și hârtie).

Tags

Caută

Cursul Valutar BNM

MDL RATĂ TREND
EUR 20.3720 -0.0000
USD 17.2229 -0.0000
RUB 0.2938 -0.0000
RON 4.3962 -0.0000
UAH 0.6279 -0.0000