Bani.md

Reparația electrocasnicelor, pe bază de garanție: Cum un consumator din Criuleni și-a făcut dreptate

Reparația electrocasnicelor, pe bază de garanție: Cum un consumator din Criuleni și-a făcut dreptate foto simbol: bizlaw.md

Un consumator, originar din Criuleni, a procurat o mașină de spălat vase prin intermediul unei platforme online. Pentru bunul procurat acesta a achitat în jur de 10 000 lei, primind și un certificat de garanție. 

După doar 4 luni de la exploatarea obiectului de uz casnic, mașina s-a dovedit a fi neconformă: aceasta nu încălzea suficient apa și, respectiv, nu spăla corespunzător vasele.

În aceste condiții, consumatorul s-a  adresat la agentul economic pentru a i se repara aparatul electrocasnic. Ca răspuns, agentul economic a spus că piesa care necesită a fi schimbată trebuie procurată din țările europene. Consumatorul a așteptat remedierea acestei situații timp de 3 luni din momentul adresării. După expirarea acestui termen, consumatorul din nou a fost refuzat, iar defecțiunile produsului au rămas neînlăturate.

Pentru a-și face dreptate, consumatorul s-a adresat cu o petiție în scris la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. În urma intervenției specialiștilor, consumatorului i-a fost restituită contravaloarea produsului procurat.

Tags

Caută

Cursul Valutar BNM

MDL RATĂ TREND
EUR 20.2254 -0.0000
USD 16.3935 -0.0000
RUB 0.2660 -0.0000
RON 4.3374 -0.0000
UAH 0.6300 -0.0000