30 de sfaturi care vă vor ajuta să vă restabiliți după burn-out

Pentru a atinge echilibrul și a uita de stres, concentrează-te pe mâncare, mișcare, odihnă și gândire.

Alimente

1. Începeți-vă ziua corect. Mâncați un mic dejun echilibrat, care include carbohidrați complecși, fibre dietetice, proteine ​​și grăsimi sănătoase.

2. Nu folosiți excesiv cafeaua. Și nu exagerați nici cu alte băuturi energizante.

3. Purtați cu dvs. o sticlă de apă. Încearcați să beți suficiente lichide. Atunci vă veți simți mai vesel.

4. Evitați mâncarea nesănătoasă, alimentele procesate și semifabricate. Sau măcar încercați să reduceți aceste alimente.

5. Studiați cu atenție meniul din cafenele și restaurante. Alegeți mesele bogate în proteine ​​și legume.

6. Beți mai puțin alcool. Și, dacă aveți suficientă voință, renunțați complet la el.

7. Luați gustări sănătoase. Nu trebuie să cumperi chipsuri și bomboane de ciocolată atunci când vrei să mănânci.

8. Urmăriți când și cât mâncați. Încercați să nu mâncați în exces și să nu mâncați noaptea târziu.

9. Mâncați mai multe verdețuri, legume și fructe. Nutriționiștii sfătuiesc să se mănânce mai multe alimente vegetale pe zi.

10. Îmbogățiți-vă dieta. Sunt șanse să nu obțineți toți nutrienții de care are nevoie corpul dumneavoastră.


Mișcare

11. Transformați naveta către și de la locul de muncă într-un exercițiu. Fugiți, mergeți cu bicicleta sau coborâți cu o stație mai devreme și mergeți pe jos. Și urcați întotdeauna scările, nu utiulizați liftul.

12. Mișcați-vă la prânz. Înscrieți-vă pentru un antrenament de o jumătate de oră la o sală de sport din apropiere sau pur și simplu mergeți la prânz la o cafenea departe de serviciu.

13. Antrenament chiar la locul de muncă. Organizați întâlniri din mers sau faceți 4-5 genuflexiuni când mergeți la baie. Dacă aveți un birou în picioare, alternați între lucrul la acesta și la un birou obișnuit.

14. Nu uitați de antrenamentele de forță. Acestea îmbunătățesc densitatea osoasă, cresc puterea țesuturilor conjunctive, a mușchilor și a tendoanelor, ceea ce reduce riscul de rănire.

15. Antrenați-vă cu un prieten. Când te simți responsabil față de cineva, șansele să nu ratezi un curs cresc cu 50%.

16. Ascultați-vă corpul. Dacă sunteți stresat sau epuizat, antrenamentul intens pe intervale vă va crește nivelul de adrenalină. Deci, este mai bine să faci yoga sau să mergi la un jogging lent. Dimpotrivă, atunci când vă simțiți lent, faceți ceva mai energic.

Recreere

17. Găsiți timpul optim de somn. Și păstrați-l. Pentru unii sunt 8 ore, pentru alții - 4. Principalul lucru este să dormi la fel de mult în timpul săptămânii și în weekend.

18. Culcă-te și trezește-te mereu la aceeași oră. De asemenea, cu o oră înainte de culcare, nu utilizați dispozitive electronice și începeți un ritual de seară. Creierul iubește rutina. În timp, el va asocia rutina serii cu senzația de somnolență.

19. Ajută corpul să se relaxeze. Evitați cofeina după prânz și nu vă angajați în muncă grea cu puțin timp înainte de culcare.

20. Nu lucrați în vacanțe și în weekend. Indiferent cât de multe lucruri trebuie să faci, ia-ți puțin timp să te odihnești. Acesta va reduce stresul și vă va îmbunătăți starea de spirit. Drept urmare, veți fi mai vesel și mai rapid să faceți față lucrurilor.

21. Faceți pauze. Ar trebui să existe două pauze de două minute pe oră de lucru. Acest lucru vă va ajuta să vă concentrați și să vă simțiți mai puțin obosiți la sfârșitul zilei.

Gândire

22. Meditează. Sa dovedit că meditația are un efect pozitiv asupra sănătății fizice și mentale. Este suficient să meditați timp de 10 minute pe zi pentru a reduce stresul și suprasolicitarea.

23. Dezvoltă compasiunea. Nu ești perfect. Nu mai aștepta de la tine imposibilul și ceartă-te când așteptările nu sunt îndeplinite.

24. Stabiliți limite personale. Învațați să spunețo nu și explică ce este acceptabil pentru tine și ce nu. Nu-i lăsa pe alții să abuzeze de bunătatea ta.

25. Planul. Gândiți-vă la săptămâna viitoare, identificați lucruri de înaltă calitate de făcut și vedeți dacă se poate face ceva din timp.

26. Nu încercați să vă schimbați întreaga viață dintr-o dată. Alege două sau trei goluri. Stabiliți ce ați dori să schimbați mai întâi. Fiți specific cu privire la obiectivele dvs. și scrieți de ce doriți să le atingeți. Dacă simțiți o legătură emoțională cu ei, este mai probabil să le atingeți.

27. Raportează cuiva despre progresul tău. Acest lucru crește șansele de a nu trece peste și de a respecta regimul.

28. Fii răbdător și bun cu tine. Este nevoie de 28 până la 60 de zile pentru a întări un nou obicei. Probabil că veți face greșeli în acest proces sau vă veți rătăci temporar. Nu vă reprimați. Sentimentele de vinovăție și gândurile negative nu vă vor ajuta să mergeți mai departe.

29. Nu uitați să vă descărcați emoțiile uneori. Acest lucru vă va ajuta să vă relaxați și să ușurați stresul.

30. Râdeți mai mult. Umorul vă va ajuta să faceți față oricărei situații. Râdeți de voi înșivă și de cât de ridicol este să mâncați spanac la micul dejun sau să faceți genuflexiuni la toaletă.

Există o mulțime de sfaturi, nu încercați să le aplicați simultan. Introduceți-i treptat în viața voastră pentru a înțelege ce este potrivit pentru dvs.

Alte stiri

În ce domenii se câștigă cel mai mult în Moldova, potrivit datelor oficiale

În trimestrul III al anului 2020, câștigul salarial mediu lunar nominal brut a fost de 8074,3 lei, fiind în creștere cu 2,9% față de trimestrul precedent și cu 9,3% față de trimestrul III al anului 2019.

Ultimele ȘTIRI

Primul card cashback în Moldova: Moldova Agroindbank și Mastercard au lansat o serie unică de carduri de plată GAMA

CARDURI DE PLATĂ GAMA

Wine Records prezintă primul Vin Muzical. Un cadou inedit pentru sărbătorile de iarnă (VIDEO)

Alină-le dorul de Casă!

Acest robot japonez poate vedea cumpărătorii ce nu poartă o mască în magazinul tău. Ce le face (VIDEO)

Cu vocea lui de copil, Robovie pare cel mai dulce dintre roboți.

În ce domenii se câștigă cel mai mult în Moldova, potrivit datelor oficiale

În trimestrul III al anului 2020, câștigul salarial mediu lunar nominal brut a fost de 8074,3 lei, fiind în creștere cu 2,9% față de trimestrul pre...

Oferta Moldova Agroindbank pentru întreprinderile micro și mici: Recalculează și Refinanțează

RECALCULEAZĂ. REFINANȚEAZĂ. CU MAIB!

Vezi toate știrile