4 caracteristici ale centrelor comerciale, care ne fac să cheltuim mult mai mult decât am planificat

Totul se face pentru ca cumpărătorii să petreacă cât mai mult timp în interior și să facă achiziții, inclusiv neplanificate.

Se întâmplă că intenționați să mergeți doar la un singur magazin dintr-un centru comercial, dar în cele din urmă petreceți câteva ore acolo și plecați cu multe cumpărături. Ați observat asta? Acest lucru se datorează faptului că un mall cu aspect obișnuit este, de fapt, gândit până în cele mai mici detalii. Totul se face pentru ca cumpărătorii să petreacă cât mai mult timp în interior și să facă achiziții, inclusiv neplanificate.

Autorii de la Bright Side au enumerat caracteristicile unor astfel de centre și au identificat câteva trucuri comune care încurajează cumpărătorii să facă mai multe achiziții.

Așadar...

Mai mult de jumătate din timpul petrecut în mall nu este cel pentru cumpărături, ci mâncare, filme, jocuri și socializare. Prin urmare, o mulțime de spațiu este alocat zonei de divertisment. Cercetările efectuate de JLL împreună cu ICSC Research Group au arătat că o persoană care mănâncă în timp ce face cumpărături petrece mai mult timp în mall și face mai multe cumpărături.

Amenajarea centrelor comerciale se bazează pe „labirintul Grün”

Arhitectul american Victor Grün a creat primul centru comerical din lume - Northland Mall, deschis în 1954. Arhitectul combină cumpărăturile, divertismentul și comunicarea pe o singură platformă. Amenajarea centrelor este deosebit de complicată, ca un labirint, astfel încât vizitatorii să uite de planurile lor inițiale și să facă achiziții mai impulsive.

4 caracteristici ale centrelor comerciale, care ne fac să cheltuim mult mai mult decât am planificat

Vitrine de sticlă la intrarea în departamente

În centrele comerciale, coridoarele sunt amenajate astfel încât vizitatorul să poată vedea la maximum spațiului interior al magazinului. Intrările în departamente nu au limite clare între „acolo afară” și „aici interior”. Spațiul deschis facilitează deplasarea din coridor în magazin, iar cumpărătorul de multe ori nici nu își dă seama că se află deja în interiorul magazinului.

4 caracteristici ale centrelor comerciale, care ne fac să cheltuim mult mai mult decât am planificat

Magazinele sunt clasificate pe categorii

Când departamentele cu produse similare sunt reunite, viteza de mișcare a clientului încetinește, chiar dacă nu intenționa să se oprească acolo. Primul magazin te face să încetinești, te apropii deja din ce în ce mai încet și acordă atenție celor prezentate în ferestre. Acesta este modul în care centrele comerciale îl ajută pe cumpărător să adune curajul și să decidă să cumpere, făcând o ocolire completă a tuturor opțiunilor existente.

Brandurile populare sunt situate în partea din spate a clădirii

Plasarea mărcilor în interiorul centrului comercial este, de asemenea, supusă anumitor reguli. Deci, primii 3-5 m de la intrare sunt considerați o „zonă de tranziție”. După ce intrăm în centrul comercial, creierul nostru are nevoie de ceva timp pentru a procesa informații noi și pentru a se adapta la un alt spațiu. În primii câțiva metri, o persoană este pur și simplu incapabilă să ia decizii de cumpărare. De aceea, brandurile populare încearcă să le plaseze în cele mai convenabile locuri din spatele clădirii.

Alte stiri

Mii de euro „direct în buzunar”! Despre schema de la Ambasada RM la București. MAEIE zice de un bănuit, CNA de „mai mulți”

CNA investighează o schemă de corupție la Ambasada Republicii Moldova al București. Potrivit unui comunicat de presă al Centrului, „mai mulți foști angajațiai Consulatului sunt cercetați penal pentru abuz în serviciu”.

Euro - 20 de lei și 16 bani. Leul moldovenesc s-a apreciat la final de săptămână

Leul moldovenesc se apreciază în raport cu moneda unică europeană. Banca Națională a Moldovei a stabilit pentru astăzi, 23 octombrie, un curs de 20 de lei și 16 de bani pentru un euro, o valoare în scădere cu patru bani, față de cea înregistrată ieri, 22 octombrie.

Putin, despre RM înainte de alegeri: „Nicăieri, cu excepția pieței rusești, producția moldovenească nu este solicitată”. Statistica spune altceva

Vladimir Putin a declarat că sectoarele economiei Republicii Moldova sunt atât de legate de Rusia încât „nu pot exista în mod normal”. Potrivit liderului rus, nicăieri, cu excepția pieței rusești producția moldovenească nu este solicitată. Declarația a fost făcută ieri, 22 octombrie, la o ședință a Clubului internațional de discuții „Valdai”. Asta în contextul în care, potrivit ultimelor date statistice, în Rusia ajung doar 10% din exporturile moldovenești.

Ultimele ȘTIRI

Armenia a bombardat mai multe localități din Azerbaidjan. Sunt înregistrate decese și răniți în rândul civililor și militarilor

Forțele armate din Armenia au bombardată în această dimineață pozițiile Azerbaidjanului, de-a lungul liniei frontului, unde se regăsesc și persoane...

Ce sigur nu trebuie să faci, dacă ai probeleme cu finanțele

Dacă vă aflați într-o gaură financiară, este important să evitați lucrurile stupide pentru a nu vă săpa groapa și mai adânc.

LG Moldova: Casa viitorului mai aproape decât crezi!

Cu câțiva ani în urmă, Big Data și Internetul era menționat în previziunile futuriste, iar astăzi reprezintă o realitatea perfect normală fără de c...

MAIB și Opera Națională vă îndeamnă să fim la distanță și, totuși, împreună prin cultură și muzică bună

Cel mai impresionant eveniment cultural al teatrului liric național revine în scenă cu ediția a 28-a a Festivalului Internațional de Operă și Balet...

LG Virtual Exhibition- Life’s Good from Home

În fiecare an, compania LG ne încântă cu noile sale produse unice, precum: primul televizor OLED rulabil, cel mai tare frigider InstaViewThinQ cu u...

Vezi toate știrile