Bani.md

Ai deja un sistem CRM încorporat? Află cum poți evita utilizarea necorespunzătoare a datelor generate de acesta

Ai deja un sistem CRM încorporat? Află cum poți evita utilizarea necorespunzătoare a datelor generate de acesta

O companie care se respectă și își dorește profit va fi gata mereu să implementeze soluții inteligente. Unul dintre acestea este și sistemul CRM. Cea mai eficientă și modernă metodă de interacțiune cu propriii clienți. Dacă deja ai un asemenea software, atunci trebuie să cunoști care sunt capacitățile acestuia, ce acțiuni poate întreprinde și ce trebuie să facă echipa ta pentru a le pune în practică. Specialiștii amocrm îți prezintă mai jos 4 metode prin care vei lucra cu baza de date a CRM-ului mai eficient!

1.Stabilește obiective concrete. Ce vreau să obțin prin CRM?

CRM este o platformă care îți oferă libertatea de a personaliza în totalitate o multitudine de  aspecte, să construiești succesiunea evenimentelor care îți aduc ție folos. Până a face acest lucru, înainte de toate, ar fi bine să stabilești o strategie de lucru. Planifică-ți acțiunile de vânzări. Fă un brainstorming alături de echipa ta, prin care veți scoate la iveală cele mai eficiente metode de prezentare, vânzare și livrare a produselor. Descoperiți care e cea mai rapidă metodă de a vă presta serviciile.

Sistemul CRM te va ajuta să faci o conexiune mai ușoară cu clienții, online sau offline! Până a crea o bază de date a clienților, stabilește ce mod de comunicare este mai comod și eficient pentru compania ta. Dacă vei transmite ofertele prin e-mail, atunci cere anume această informație de la potențialii clienți. În caz că alegi alte aplicații de comunicare, cere numărul de contact.

2.Simplifică introducerea datelor în CRM

De exemplu, folosind instrumentul QuickBooks CRM, ai putea sincroniza datele din alte surse. Acest instrument va ușura procesul de acumulare a informațiilor despre clienți. Managerii nu vor mai fi nevoiți să introducă datele de două ori.

Verifică dacă au fost introduse datele corect și dacă corespund scopului pe care ți l-ai propus cu echipa. Dacă unele informații sunt inutile, șterge-le, mai mult te vor încurca decât ajuta.

3.Sunt sau nu clienții satisfăcuți?

Pe lângă numărarea veniturilor de pe urma utilizării CRM, nu uita să analizezi și feedback-ul venit din partea clienților. Poți afla cât de satisfăcuți au fost clienții de produsul sau serviciul companiei tale prin instrumentul Net Promoter Score.

Prin CRM, le poți aminti clienților că au tot dreptul să vină cu sugestii, propuneri sau opinii (negative sau pozitive) despre produsul livrat. Aceste răspunsuri venite din partea lor te vor ajuta să îmbunătățești lucrul realizat de către manageri prin sistemul CRM.

4.Cu timpul, baza de date se poate goli

Cu fiecare an, baza de date ar putea suferi anumite schimbări. Dacă se muncește intens la completarea acesteia, atunci lipsurile ar putea fi mai puțin observate. Uneori chiar nesemnificative. Alarmantă e, totuși, situația în care acțiunile pâlniei de vânzări sunt îndreptate doar către clienții vechi sau cei existenți (activi). Iată de ce, pentru a păstra activă baza de date, începe să-ți bucuri periodic clienții, noi sau vechi, cu informații proaspete, oferte, reduceri, acțiuni inedite care le vor stârni interesul.

Dacă tot nu ai reușit să faci acest lucru, ar trebui lansate campanii prin care să atragi din nou foștii clienți, care erau parte a bazei de date.

Implementarea a cel puțin uneia dintre recomandările de mai sus va asigura păstrarea unei baze de date funcționale și rezultative. Utilizarea corespunzătoare a bazei de date generează reușite oricărei companii.

Tags

Caută

Cursul Valutar BNM

MDL RATĂ TREND
EUR 20.2254 -0.0000
USD 16.3935 -0.0000
RUB 0.2660 -0.0000
RON 4.3374 -0.0000
UAH 0.6300 -0.0000