Cum convertești traficul site-ului în cumpărători reali. 6 metode dezvăluite de către echipa de SEO & Digital Marketing Seolitte

Da, să ai trafic pe site contează mult, pentru că doar așa obții cumpărători în mediul online. Însă, această condiție nu este nicidecum suficientă, dacă o parte dintre vizitatorii acestuia nu se transformă în clienții tăi. Altfel spus, la ce bun să mai muncești atât de mult pentru crearea, întreținerea și optimizarea magazinului online, dacă el nu aduce rezultate? În cele ce urmează vom vorbi despre 6 metode de a transforma vizitatorii unui site în clienți.

Da, să ai trafic pe site contează mult, pentru că doar așa obții cumpărători în mediul online. Însă, această condiție nu este nicidecum suficientă, dacă o parte dintre vizitatorii acestuia nu se transformă în clienții tăi. Altfel spus, la ce bun să mai muncești atât de mult pentru crearea, întreținerea și optimizarea magazinului online, dacă el nu aduce rezultate? În cele ce urmează vom vorbi despre 6 metode de a  transforma vizitatorii unui site în clienți.

Iată 6 metode eficiente de a converti traficul în cumpărători reali:

1. Aplică o strategie SEO eficientă, bazată pe cuvintele cheie potrivite

Implementarea unei strategii SEO de promovare a website-ului atrage oamenii potriviți în mod organic (mai este numit și: trafic GRATUIT, provenit din Google) către magazinul tău online sau pagina ta web. Dacă vinzi îmbrăcăminte pentru bebeluși, atunci pentru cuvintele cheie precum: „haine pentru copii Chișinău” website-ul pe care îl deții trebuie să apară primul în Google și să direcționeze clienții către pagina ta web. Ai nevoie doar de trafic relevant. SFAT! Dacă angajezi pe cineva, plătindu-i pentru servicii de optimizare SEO, ca să te ajute cu obținerea traficului către site, adresează întrebări despre ce trafic va fi acesta și care e calitatea lui. De asemenea, analizează fiecare cuvânt-cheie propus și selectează-le pe cele care dezvăluie intenția de cumpărare.

Cum convertești traficul site-ului în cumpărători reali. 6 metode dezvăluite de către echipa de SEO & Digital Marketing Seolitte

2. Stabilește clar care este audiența ta

În publicitatea online contează foarte mult alegerea corectă a audienței. Creează profilul clientului ideal: ce vârstă exactă are, ce interese are, de unde se informează, ce stil de viață îmbrățișează etc. și vei înțelege cum să ajungi la rațiunea și emoțiile lui, prin prezentarea pe website a informației de care el are nevoie, în modul în care el o va înțelege cel mai bine. De exemplu, dacă ai un magazin de accesorii pentru păr și analizele arată că traficul tău cuprinde o majoritate de bărbați sub 18 ani care nu au niciun interes pentru modă sau accesorii, atunci nu atragi oamenii potriviți pe pagină. Desigur, acesta este un exemplu dus la extremă, doar ca să se înțeleagă mai bine ideea. În practică lucrurile sunt ceva mai complicate și necesită un nivel avansat de expertiză în domeniu, ca să poți înțelege cifrele din Google Analytics.

Cum convertești traficul site-ului în cumpărători reali. 6 metode dezvăluite de către echipa de SEO & Digital Marketing Seolitte

3. Implică oameni reali în procesul de vânzare

Pentru ca magazinul tău online să convertească precum un magnet, el are nevoie de recunoaștere socială: studii de caz, mărturii și dovezi clare. Aici poți utiliza testimoniale și recenzii - roagă clienții tăi mulțumiți să-ți ofere feedback. Cine știe despre cum funcționează SEO și marketingul digital, înțelege importanța interacțiunii cu potențialii clienți, prezența comentariilor și angajamentul în conținutul creat. Lasă-i pe oameni să se simtă răsfățați de oferta ta irezistibilă. Însă ai grijă să nu faci abuz de cuvinte prin care să te lauzi singur: „cel mai bun”, „perfect” etc. Fii bun în ceea ce faci și oamenii vor oferi singuri recenzii și comentarii pozitive.

Cum convertești traficul site-ului în cumpărători reali. 6 metode dezvăluite de către echipa de SEO & Digital Marketing Seolitte

4. Oamenii apreciază valoarea, deci oferă-le informații gratuite

Odată ce vrei să obții vizibilitate, vizite și urmăritori pentru brandul tău, trebuie să oferi mai multă informație valoroasă - gratuit.

Sau ai putea să incluzi mai multe instrumente ori mai multe servicii pentru a crea o ofertă la pachet. Ori include o perioadă de testare gratuită, și astfel, consumatorii nu se vor simți anxioși cu privire la cumpărături. Iar pentru a crește eficacitatea acestei metode, setează un termen limită pentru a crea un sentiment de urgență. Un timer pentru reduceri, combinat cu un buton ”Comandă acum” fac minuni, uneori. De aici și următorul punct.

De exemplu cum este acest ghid de SEO: cum să optimizezi pentru algoritmul Google Rankbrain.

Cum convertești traficul site-ului în cumpărători reali. 6 metode dezvăluite de către echipa de SEO & Digital Marketing Seolitte

5. Include câteva îndemnuri la acțiune (Calls to Action)

Să începem cu un adevăr dur: cca. 96-98% dintre persoanele care vizitează site-ul nu vor efectua o tranzacție.

Fie că o faci subtil, fie că nu - îndeamnă utilizatorul să acționeze. Folosește multe verbe și o tonalitate liniștită pentru ca vizitatorul să nu se simtă frustrat sau impus. Apropo! Din punct de vedere psihologic, oamenii simt mai intens pierderea, decât câștigul.

Cum convertești traficul site-ului în cumpărători reali. 6 metode dezvăluite de către echipa de SEO & Digital Marketing Seolitte

6. Utilizează re-marketing-ul și e-mail marketing-ul

Lasă-mă să-ți dau un exemplu. Cauți o pereche de pantofi pentru un eveniment important, parcă, parcă ai ales perechea potrivită, deja ți-ai imaginat cum vei dansa și te vei simți formidabil în ei. Și... ai primit un e-mail sau a sunat telefonul, sau s-a descărcat bateria, întreruperi pot fi multe în secolul XXI. Practica o demonstrează că sunt foarte puține șanse să mai revii la cumpărătura online.

Remarketing-ul este o reclamă care se afișează pentru consumatorii care au interacționat cu site-ul tău anterior. Amintește-le despre existența ta, dar nu fi prea insistent, doar ajută-ți clienții interesați să achiziționeze de la tine.

Nu uita nici de cei care vor să știe mai multe despre tine. Când le scrii vizitatorilor fideli, care s-au abonat la newsletter-e, personalizează e-mail-urile. E-mail marketing-ul pot readuce clienții ne-convertiți. Poți începe cu un mesaj de „amintire” despre produsul sau serviciul tău, apoi poți descrie succint beneficiile sale. Într-un alt e-mail oferă un cod de reducere, limitat în timp.

Cum convertești traficul site-ului în cumpărători reali. 6 metode dezvăluite de către echipa de SEO & Digital Marketing Seolitte

Există prea multă concurență și zgomot pe Internet, iar tu, dacă vrei să obții mai multe conversii, ai nevoie de instrumente și resurse care să convingă publicul țintă să facă tranzacții cât mai curând. Apelează la o echipă de top în SEO și Digital Marketing, cu are experiență în domeniu și care poate face profesionist lucrurile, și astfel nu vei mai pierde niciun potențial client!

Cum convertești traficul site-ului în cumpărători reali. 6 metode dezvăluite de către echipa de SEO & Digital Marketing Seolitte

P.

Alte stiri

Documente desecretizate: Băncile din țară ar fi fost devalizate și după 2014, chiar și în administrare specială

Cele trei bănci comerciale - Banca de Economii, Unibank și Banca Socială din Republica Moldova ar fi fost devalizate și după furtul miliardului din 2014.

Închisoare pe 18 ani pentru miliardarul chinez care a criticat modul în care Xi Jinping a gestionat pandemia de coronavirusul

Ren Zhiqiang, un magnat imobiliar, cu legături strânse cu înalți oficiali chinezi, a dispărut în martie după ce ar fi scris un eseu dur în luna aceea, criticând răspunsul lui Xi la epidemia de coronavirus. Ulterior a fost acuzat de infracțiuni legate de corupție.

„Business-ul cu cea mai rapidă creștere pe timp de COVID”: Un startup din SUA îi ajută pe proprietari să dea afară chiriașii restanțieri

Criza creată de COVID-19 a generat milioane de chiriași restanțieri în Statele Unite, mulți aflându-se în situația în care pot fi dați afară de pe o zi pe alta, scrie Business Insider.

Actrița Eva Longoria vinde complexul rezidențial din Los Angeles cu o reducere mare de preț

Producătorul și actrița „Desperate Housewives” Eva Longoria și-a vândut complexul rezidențial din cartierul Hollywood Hills din Los Angeles cu pierderi.

Ultimele ȘTIRI

LG Moldova: Casa viitorului mai aproape decât crezi!

Cu câțiva ani în urmă, Big Data și Internetul era menționat în previziunile futuriste, iar astăzi reprezintă o realitatea perfect normală fără de c...

MAIB și Opera Națională vă îndeamnă să fim la distanță și, totuși, împreună prin cultură și muzică bună

Cel mai impresionant eveniment cultural al teatrului liric național revine în scenă cu ediția a 28-a a Festivalului Internațional de Operă și Balet...

LG Virtual Exhibition- Life’s Good from Home

În fiecare an, compania LG ne încântă cu noile sale produse unice, precum: primul televizor OLED rulabil, cel mai tare frigider InstaViewThinQ cu u...

MAIB micșorează ratele dobânzii la creditele pentru afaceri acordate din resursele internaționale de finanțare

Moldova Agroindbank continuă să fie alături de clienți, sprijinindu-le afacerile și planurile antreprenoriale prin măsuri consolidate de susținere,...

Mobiasbanca-OTP Group înregistrează o creștere a creditării persoanelor fizice

În contextul pandemiei și scăderii dramatice a economiei, activitatea Mobiasbanca - OTP Group S.A. este stabilă, înregistrând profit și un nivel sa...

Vezi toate știrile