Cum să te îmbogățești pe YouTube. Ghidul copilului care câștigă milioane de dolari anual

29 Mart. 2021, 14:29
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Fetco Veronica
29 Mart. 2021, 14:29 // Au Bani //  Fetco Veronica

Ryan Kaji este unul dintre cei mai populari creatori de YouTube din lume, cu un canal principal care a atras 29 de milioane de abonați. Ryan Kaji este cunoscut pentru filmulețele sale în care deschide jucării sau realizează proiecte de artizanat.

Imperiul video al lui Ryan Kaji realizează majoritatea veniturilor sale din mărfuri, nu din reclame. De asemenea, Shion și Loann Kaji, părinții lui Ryan, au încheiat acorduri de sponsorizare și comercializare cu Walmart și Target și au semnat pentru emisiuni TV cu Nickelodeon și Amazon. Anul acesta, Kajis adaugă o linie de încălțăminte cu Skechers USA Inc. În total, produsele cu brandul Ryan’s World au generat vânzări de peste 250 de milioane de dolari în 2020, potrivit Chris Williams, a cărui companie PocketWatch Inc. se ocupă de activitatea de licențiere a familiei în afara YouTube . Ponderea Kajis din aceste vânzări a reprezentat de la 60% la 70% din cele 30 de milioane de dolari din veniturile lor anuale – devenind primul an în care compania de licențiere și-a depășit veniturile publicitare YouTube, scrie Bloomberg.

Timp de trei ani consecutivi, Ryan a realizat mai mult decât orice alt YouTuber, potrivit estimărilor de la Forbes. Operațiunea Kajis, care constă din opt canale separate și afacerea de merchandising corespunzătoare, servește drept model pentru alții, arătând că cele mai de succes operațiuni YouTube văd veniturile din publicitate ca o proporție în scădere din activitatea lor globală.

Ryan a apărut pentru prima oară pe YouTube la vârsta de 3 ani în videoclipuri în care deschidea și analiza jucării. Datorită carismei sale de pe ecran și a logicii inexplicabile a YouTube-ului, aceste videoclipuri au acumulat miliarde de vizionări.

Programarea lui Ryan a urmat tendințele schimbătoare ale YouTube și propriile interese pe măsură ce crește. „Când era mai mic, îmi plăcea să mă joc cu jucării, așa că am realizat o mulțime de videoclipuri cu jucării”, spune băiatul. Dar acum, „îmi place să fac videoclipuri despre jocuri, știință, arte și meserii, experimentând”. Pentru a se asigura că fiul lor nu trebuie să adopte YouTube ca loc de muncă cu normă întreagă, părinții lui Ryan au creat o serie de personaje în jurul său, transformând un canal numit inițial Ryan’s ToysReview în Ryan’s World. Acum, lista de personaje animate include Combo Panda și Gus Gummy Gator – ambele cu mai mult de 1 milion de abonați proprii. Pe canalul său principal, oamenii urmăresc aproape 1 milion de ore de videoclip în fiecare zi, potrivit companiei de analize Tubular Labs.

În 2017, Kajis s-a conectat cu PocketWatch, noua companie media a lui Williams. Au fost de acord să facă din PocketWatch partenerul lor exclusiv pe termen lung pentru videoclipurile lui Ryan – precum și pentru Combo Panda și Gus – și au luat o participație la acțiune în companie. Alți investitori ai PocketWatch includ United Talent Agency, ViacomCBS Inc. și Robert Downey Jr.

Williams, un veteran al primei rețele YouTube Maker Studios, a pus la punct un plan de franciză pentru a transforma Ryan’s World într-un gigant de licențiere pentru copii, cum ar fi Frozen sau SpongeBob Squarepants, ultimul care la un moment dat a câștigat peste 8 miliarde de dolari pe an pentru Nickelodeon. A contactat zeci de potențiali parteneri de licențiere și comercianți cu amănuntul. La acea vreme, canalele YouTube nu aveau experiență în vânzarea de jucării sau îmbrăcăminte, iar majoritatea companiilor erau reticente să se conecteze.

Walmart Inc. și-a arătat disponibilitatea de a-i acorda o șansă lui Kaji. Pe măsură ce echipa a lansat primele produse, a avut prima întâlnire cu fanii la un magazin din Bentonville, Arkansas, ocazie cu care și-a prezentat propriile jucării. Evenimentul a fost modest promovat, astfel că nimeni nu se aștepta la cine știe ce prezență, însă Ryan Kaji a fost pur și simplu luat cu asalt de un număr mare de fani, astfel că afacerea a explodat. Între timp, Kaji și PocketWatch și-au licențiat personajele pentru mai mult de 100 de parteneri diferiți.

Cu toate acestea, Kaji se confruntă și cu obstacole. În 2019 canalul principal a fost reclamat, iar problema nu a fost soluționată nici până acum.

Mulți alți creatori YouTube își propun să urmeze exemplul Kajis, diversificându-se în linii de jucării și alte mărfuri. Cocomelon, cel mai vizionat canal de pe YouTube, a lansat o linie de jucării în septembrie și a acordat licență episoade Netflix Inc., care s-a clasat rapid printre cele mai populare 10 emisiuni ale serviciului de streaming din SUA And Love Diana, o altă proprietate din PocketWatch stabil, s-a aliniat la aproape 50 de licențiați în doar câteva luni.

Realitatea Live

26 Iul. 2021, 16:04
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
26 Iul. 2021, 16:04 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

Există o mulțime de superiahturi extrem de luxoase acolo și nu este de mirare că așteptările continuă să crească, cu caracteristici și mai ciudate care ne fac să ne minunăm de posibilitățile de astăzi. Una dintre cele mai interesante idei vine de la o companie de producție vizuală olandeză și un antreprenor german, care doresc să transforme un vechi portavion într-un mega-iaht super-premium.

Suntem obișnuiți să vedem portavioane în modul lor gata de luptă, cu avioane de luptă acerbe care așteaptă pe punte. Dacă, în loc de asta, am vedea o imagine complet diferită? Nu doar unul cu aspect liniștit, care invită pasagerii pentru relaxare totală și indulgență pură, ci și mai îndrăzneț de atât.

Olandezul Mitsi Studio a creat un concept extrem de mare – Noah Twins Carrier nu ar fi doar primul portavion din lume transformat într-un iaht, ci ar fi construit cu punți interschimbabile, chiar dintr-o fantezie asemănătoare unui film. După cum spune Studio, designul ar fi ca un cuțit elvețian, cu posibilitatea de a schimba între o pistă de aterizare și un teren de golf. Da, o bandă de aterizare ar mai fi acolo, dar pentru un elicopter și aerotaxi în loc de avioane de luptă. Și terenul de golf cu nouă găuri s-ar putea transforma și într-o pârtie de ski cu zăpadă artificială, pentru că de ce nu?

Proiectul ambițios nu este nou, dar recent s-a apropiat de a deveni realitate. Zenger relatează că Udo Stern, un antreprenor german care face parte, de asemenea, dintr-un proiect numit Inițiativa Düsseldorf, lucrează la obținerea investitorilor în proiect să își unească forțele și să cumpere un fost portavion care ar putea aduce la viață conceptul Noah Twins.

Numit Foch, acest venerabil portavion a servit în Marina franceză, din 1963 până în 2000. Al doilea din clasa Clemenceau, această navă de război are o lungime impresionantă de 165,5 metri și o lățime de 29,5 metri, ceea ce ar face este ideal pentru acest imens proiect inovator. După 2000, a fost achiziționat de Brazilia și redenumit Sao Paolo, înainte de a fi dezafectat aproape 10 ani mai târziu. Se pare că a fost achiziționat recent de o companie turcă și riscă să fie demontat.

Va reuși Foch să fie salvat și să înceapă o a doua viață, ca un iaht ultra-luxos? Este incert încă. Dar ideea de a reface navele de război și de a le oferi o nouă întrebuințare este cu siguranță una care ar trebui să decoleze.

 
Lucrările de amenajare a scuarului în memoria victimelor catastrofei de la Cernobîl, finalizate
Lucrările de amenajare a scuarului în memoria victimelor catastrofei de la Cernobîl, finalizate
Ultima super lună din 2021 – luna plină “căpșună”
Ultima super lună din 2021 – luna plină “căpșună”
India folosește drone pentru livrarea vaccinului anti-Covid
India folosește drone pentru livrarea vaccinului anti-Covid
Expoziția “De la portul popular la îmbrăcămintea modernă”, în Parcul Catedralei
Expoziția “De la portul popular la îmbrăcămintea modernă”, în Parcul Catedralei
Festivalul umbrelelor, în parcul “Alunelul” din sectorul Buiucani
Festivalul umbrelelor, în parcul “Alunelul” din sectorul Buiucani
Expoziție foto dedicată cadrelor medicale, în Capitală
Expoziție foto dedicată cadrelor medicale, în Capitală