Digitizarea serviciilor și afacerilor - prima lecție a crizei pandemice

„Digitizarea proceselor de interacțiune dintre mediul de afaceri și instituțiile statului este o prioritate a Ministerului Economiei și Infrastructurii care, în contextul crizei pandemice, a devenit o necesitate imperativă”, a declarat Sergiu Railean, în cadrul ședinței de astăzi privind digitizarea relațiilor B2G (Business-Guvern), B2B (Business-Business) și B2C (Business-Consumator).

„Digitizarea proceselor de interacțiune dintre mediul de afaceri și instituțiile statului este o prioritate a Ministerului Economiei și Infrastructurii care, în contextul crizei pandemice, a devenit o necesitate imperativă”, a declarat Sergiu Railean, în cadrul ședinței de astăzi privind digitizarea relațiilor B2G (Business-Guvern), B2B (Business-Business) și B2C (Business-Consumator).

La ședință au participat reprezentanții Ministerului Economiei și Infrastructurii, Secretariatului Consiliului Economic pe lângă Prim-Ministru și experți în domeniu.

În cadrul ședinței au fost stabilite prioritățile și măsurile pentru digitizarea serviciilor și a proceselor de business, astfel încât, atât mediul de afaceri, cât și consumatorii să beneficieze de soluții în relația cu statul și agentul economic.

„Prima lecție a crizei pandemice este despre necesitatea digitizării serviciilor și afacerilor. Până în prezent, am reușit să obținem rezultate foarte bune în favoarea serviciilor G2B. Au fost create platforme digitale, puse la dispoziția mediului de afaceri, dar și a cetățenilor. Una din acestea este sistemul informațional de gestionare și eliberare a actelor permise prin intermediul căreia avem 129 de acte valabile online și 64 digitizate integral. Muncim pentru a crește numărul acestora. Ținând cont de faptul că 98% din localitățile din țară au acces la internet și peste 75% din populație îl utilizează, digitizarea serviciilor este imperativă”, a declarat Sergiu Railean.

În context, participanții la ședință au discutat și despre necesitatea consolidării eforturilor și resurselor tuturor partenerilor, astfel ca procesul de digitizare să avanseze cu pași rapizi.

Alte stiri

În ce domenii se câștigă cel mai mult în Moldova, potrivit datelor oficiale

În trimestrul III al anului 2020, câștigul salarial mediu lunar nominal brut a fost de 8074,3 lei, fiind în creștere cu 2,9% față de trimestrul precedent și cu 9,3% față de trimestrul III al anului 2019.

Ultimele ȘTIRI

Primul card cashback în Moldova: Moldova Agroindbank și Mastercard au lansat o serie unică de carduri de plată GAMA

CARDURI DE PLATĂ GAMA

Wine Records prezintă primul Vin Muzical. Un cadou inedit pentru sărbătorile de iarnă (VIDEO)

Alină-le dorul de Casă!

Acest robot japonez poate vedea cumpărătorii ce nu poartă o mască în magazinul tău. Ce le face (VIDEO)

Cu vocea lui de copil, Robovie pare cel mai dulce dintre roboți.

În ce domenii se câștigă cel mai mult în Moldova, potrivit datelor oficiale

În trimestrul III al anului 2020, câștigul salarial mediu lunar nominal brut a fost de 8074,3 lei, fiind în creștere cu 2,9% față de trimestrul pre...

Oferta Moldova Agroindbank pentru întreprinderile micro și mici: Recalculează și Refinanțează

RECALCULEAZĂ. REFINANȚEAZĂ. CU MAIB!

Vezi toate știrile