Bani.md

INFOGRAFIC: Cum ar trebui să arate site-ul tău în 2016. Opt tendințe pentru acest an

INFOGRAFIC: Cum ar trebui să arate site-ul tău în 2016. Opt tendințe pentru acest an
Foto: entrepreneur.com

În ultimul an, tot mai multe recomandări ale specialiştilor arată site-urile companiilor ar trebui redesenate, pentru a fi în ton cu necesităţile utilizatorilor. De altfel, pelângă agenţiile specializate, inclusiv motoarele de căutare şi reţelele de socializare le recomandă designerilor gândească site-urile astfel încât efortul vizitatorului fie minim, informaţia fie cât mai la îndemână, iar numărul paşilor necesari pentru găsirea unui produs, serviciu sau pentru a efectua o plata fie cât mai mic.

Coastal Creative, o compania americană de imprimare ce oferă şi servicii de design, citată de Entrepreneur.com, a realizat un infografic ce explică principalele tendinţe în design pentru 2016. Astfel, printre principalele caracteristici ale site-urilor, rămân de actualitate designul plat, imaginile mari şi imaginile de fundal, clipuri video la rezoluţie mareacces facil de pe mobil.

Compania a împărţit tendinţele în două categorii: cele “moştenitedin 2015 şi propriile predicţii.

1. Designul plat Nu este nou, însă odată cu creşterea numărului de accesări de pe terminale mobile, este mult mai uşor ai un site coerent pe toate platformele folosind un design plat, simplu.

2. Background cu impact vizual şi video la rezoluţie mare Pe măsură ce creşte viteză de accesare a internetului în toată lumea, folosirea clipurilor video fundal pentru opagină sau doar cu caracter de prezentare, însă la rezoluţii mari, îmbunătăţeşte modul în care este percepută afacerea de către vizitator.

3. Aplicaţii mobile şi integrarea cu reţelele sociale – Aplicaţiile de mobil nu dispar, ci dimpotrivă, devin tot mai bune. Integrarea reţelelor sociale în aplicaţii devine tot maiimportantă, cu atât mai mult cu cât cele din urmă sunt un bun mediu de promovare.

4. Responsive design cât mai bine optimizat – Deşi poate fi percepută o tendinţa banală, încă există site-uri care nu au versiuni pentru mobil. Designul “responsive” scuteştecheltuielile de dezvoltare a unei versiuni de mobil separate şi face mai uşoară navigarea de pe terminale cu ecrane mai mici.

5. Fonturi potrivite – Odată cu apariţia tot mai multor modalităţi de integrare a fonturilor în site-uri, cu ajutorul unor platforme specializate (precum Google Fonts), designerii au acum posibilitatea aleagă fonturi potrivite temei site-ului pe care îl proiectează, oferind astfel şi un plus de impact vizual.

6. Minimalism – Pe măsură ce internetul devine tot mai complicat, minimalismul devine tot mai atractiv. Bazându-ne tot mai mult pe aplicarea principiilor de “experienţă a utilizatorului” şirată de conversie”, vom vedea tot mai multe date ce sprijină ideea designul unui site trebuie conţină cât mai puţine “floricele” şi scoată în evidenţăinformaţiile esenţiale.

7. Storytelling – Pe măsură ce tot mai mulţi utilizatori de internet devin “orbi” când vine vorba de reclame sau folosesc AdBlock, e tot mai important o companie îşi creeze o personalitate şi creeze conţinut care -i promoveze serviciile. Practic, trebuie spună o poveste, iar povestea trebuie “ambalată” vizual astfel încât iasă în evidenţă şi rămână în mintea potenţialilor clienţi.

8. Card-based design – Promovat mai ales de reţeaua socială Pinterest şi de Microsoft, odată cu lansarea sistemului de operare pentru smartphone-uri, designul “card-based” –aşezarea informaţiilor şi imaginilor încasete”, precum cărţile de joc una lângă altă, pe o masă – este recomandat inclusiv de Google dezvoltatorilor de aplicaţii pe platforma Android. Motivul este acela acesta e un mod mai bun de a prezenţa informaţia vizitatorilor şi mai potrivit decât afişarea de tip carusel (“slider”).

Tags

Caută

Cursul Valutar BNM

MDL RATĂ TREND
EUR 20.2254 -0.0000
USD 16.3935 -0.0000
RUB 0.2660 -0.0000
RON 4.3374 -0.0000
UAH 0.6300 -0.0000