Bani.md

INFOGRAFIC I Top 100 de categorii de produse cu cea mai rapidă creștere și declin în comerțul electronic, în perioada COVID-19

INFOGRAFIC I Top 100 de categorii de produse cu cea mai rapidă creștere și declin în comerțul electronic, în perioada COVID-19

Peisajul comerțului electronic s-a schimbat dramatic în periada pandemiei, deoarece multe state pun în aplicare restricții de ședere la domiciliu și limitează activitatea afacerilor „neesențiale” temporar pentru a preveni răspândirea Coronavirus. Nu numai că consumatorii cumpără mai mult online, dar și comportamentele lor de cumpărături s-au schimbat vizibil. Deși este clar că consumatorii achiziționează o abundență de hârtie igienică, conserve și alte articole de curățare a gospodăriei în timpul unei pandemii, aceștia cumpără și alte produse pentru locuință, arată un infografic realizat de Stackline.

Au revizuit vânzările de comerț electronic din Statele Unite ale Americii și au întocmit o listă cu categoriile de Top 100 Câștiguri și Top 100 Pierderi în comerțul electronic în martie.

În linii mari:

· Există o creștere a produselor de fitness la domiciliu, inclusiv echipamente de antrenament pentru greutate, accesorii de fitness și echipamente de yoga, deoarece studiourile de antrenament sunt obligate să se închidă. Datorită creșterii antrenamentelor la domiciliu, multe categorii de sport în aer liber, precum baseball & softball și track & field sunt în scădere.

· Multe companii au implementat o politică de lucru de la domiciliu, solicitând monitoarele de calculator, tastaturile și șoarecii și scaunele de birou, în timp ce angajații se uită să creeze un birou acasă temporar.

· Majoritatea călătoriilor au fost oprite, ceea ce a provocat scăderi ale categoriilor de bagaje și valize, serviete și camere. În plus, multe vacanțe de primăvară au fost anulate, ceea ce a provocat o scădere între categoriile de sandale și costume de baie.

· Categoriile de îmbrăcăminte formale, inclusiv costumele de Miri, rochiile de Mirese sunt în scădere, deoarece multe cupluri sunt obligate să își anuleze sau să întârzie nunțile.

În acest timp incert, comportamentul de cumpărături al consumatorilor s-a schimbat pentru a satisface nevoile de mai mult timp petrecut acasă pentru întreaga familie.

Vedeți lista completă de categorii și în infograficul realizat de Stackline.

INFOGRAFIC I Top 100 de categorii de produse cu cea mai rapidă creștere și declin în comerțul electronic, în perioada COVID-19

Tags

Caută

Cursul Valutar BNM

MDL RATĂ TREND
EUR 20.2254 -0.0000
USD 16.3935 -0.0000
RUB 0.2660 -0.0000
RON 4.3374 -0.0000
UAH 0.6300 -0.0000