INTERVIU: Liliana Popescu, agentul imobiliar care vine să schimbe percepția clienților față de industrie

18 Oct. 2021, 15:41
 // Categoria: Interviu // Autor:  MD Bani
18 Oct. 2021, 15:41 // Interviu //  MD Bani

Liliana Popescu este expert în domeniul imobiliar și, în pofida faptului că s-a implicat în acest domeniu cu doar 1,5 ani în urmă, deja se poate bucura de rezultate frumoase. A devenit mai încrezută în sine, și-a format un caracter mai puternic, a reușit să înțeleagă cum poate să ajute clienții în cel mai bun mod și să le ofere maximă valoare.

Despre cum e să fii un agent imobiliar, când sunt perioadele în care apartamentele se vând cel mai bine, cine sunt clienții ei și alte detalii din industrie a vorbit într-un interviu pentru Bani.md.

În pofida faptului că începutul a fost puțin dificil, acum este mulțumită de ceea ce face. Fiind în domeniul imobiliar încearcă să ofere tot ce are mai bun și astfel, munca în acest domeniu a ajutat-o să-și descopere personalitatea.

„Este o experiență destul de interesantă. După experiența mea de 1,5 ani, sunt mulțumită. Din start e un pic mai dificil, ca și orice început, dar, dacă depui efort, dacă simți că îți place – obții rezultate.”

Potrivit Lilianei Popescu, activitatea din domeniul imobiliar presupune o interacțiune enormă cu oamenii, astfel are posibilitatea să cunoască oameni diferiți și să învețe, totodată, de la ei. În același timp, lucrul cu oamenii necesită și un nivel înalt de responsabilitate și doar printr-o conexiune strânsă poate fi înțeleasă necesitatea clientului.

„Este responsabilitatea față de client, tu ești avocatul lui. Ești legătura dintre client și vânzătorul apartamentului, tu reprezinți interesele potențialului cumpărător, alegi cele mai bune oferte. Întotdeauna trebuie să fie conexiunea cu clientul ca să-i înțelegi necesitatea, doar așa poți să-i propui apartamentul de care are nevoie.”, spune Liliana Popescu.

Liliana spune că în multe cazuri clienții nu știu ce vor, iar faptul că „vreau un apartament cu două camere” nu este suficient. A ști de ce are nevoie clientul înseamnă mult mai mult.

„Eu am ajutat de foarte multe ori clienții să-și schimbe atitudinea și impresia față de lucrul nostru, față de ceea ce facem și ce le oferim noi. Ești ca un psiholog, prin discuții devii mai aproape de el, îi dai de înțeles că ești un ajutor pentru el.”

Potrivit agentului imobiliar, cele mai bune perioade de vânzări pentru imobiliare sunt atunci când revine diaspora în țară. Cu toate acestea, solicitări pentru apartamente sunt pe durata întregului an, iar unii clienți stau chiar și în așteptare.

„Indiferent că lucrează peste hotare, își doresc să aibă ceva acasă.”

De asemenea, ea a spus care apartamente sunt cel mai căutate, printre aceste se numără cele cu una și două camere. De asemenea, la mare căutare sunt și apartamentele vechi, întrucât au un preț mai mic și pot fi utilizate pentru investiții.

„Cele mai solicitate pentru investiții sunt apartamentele cu o cameră, cu living, pentru că ele ușor se dau în chirie. Dacă pentru familii – oferta ar fi de două camere cu living.”

Liliana spune că nu este adevăratul faptul, precum că, sunt foarte multe apartamente în construcție. Din contra, piața se confruntă cu lipsă de construcții, ceea ce înseamnă că și prețul apartamentelor urmează să fie în creștere.

„Cererea este mare, oferta este mică și crește prețul, vrei nu vrei.”

Mai multe detalii despre tendințele de pe piața imobiliară, aflați în interviul ce urmează.

Realitatea Live

07 Oct. 2024, 16:22
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
07 Oct. 2024, 16:22 // Actual //  Ursu Victor

Mașina de propagandă de stat din Rusia, care funcționează la o capacitate fără precedent de la vremurile sovietice, devine tot mai costisitoare pentru contribuabilii ruși.

Conform proiectului de buget pentru 2025, guvernul a planificat să majoreze finanțarea canalelor de televiziune de stat, a mass-mediei și a proiectelor de propagandă pe internet la un nou record istoric – 137,2 miliarde de ruble (aproximativ 1,33 miliarde de euro). Această cifră reiese din nota explicativă atașată proiectului de lege privind bugetul, publicată în baza Dumei de Stat.

Comparativ cu anul curent, cheltuielile pentru secțiunea „mass-media” vor crește cu 15,9 miliarde de ruble (aproximativ 154 milioane de euro), adică cu 13%, depășind bugetele anuale ale unor regiuni medii din Rusia, precum regiunea Kaliningrad (135 miliarde de ruble), Perm (110 miliarde de ruble) și Tambov (75 miliarde de ruble).

În medie, propaganda de stat va costa bugetul 11,4 miliarde de ruble pe lună (aproximativ 111 milioane de euro) sau 2,6 miliarde de ruble pe săptămână (aproximativ 25 milioane de euro). Principalii beneficiari ai acestor fonduri vor rămâne canalele de televiziune de stat.

„Primul canal” va primi o subvenție de 6 miliarde de ruble (aproximativ 58 milioane de euro) pentru „umplerea grilei de programe”. Alte 18,6 miliarde de ruble (aproximativ 181 milioane de euro) sunt alocate în buget pentru „Primul canal”, NTV, VGTRK, Televiziunea Publică a Rusiei și canalul „Carusel” pentru difuzarea în localitățile mici (cu populații sub 100.000 de locuitori). Aceste cheltuieli vor crește cu 1 miliard de ruble (aproximativ 9,7 milioane de euro) comparativ cu anul curent.

Guvernul va majora finanțarea agenției MIA „Rusia Azi” cu 17%, până la 10,9 miliarde de ruble (aproximativ 106 milioane de euro). Cheltuielile pentru agenția TASS vor crește cu 26%, până la 4,8 miliarde de ruble (aproximativ 46 milioane de euro).

În plus, agențiile „Regnum” și „Komsomolskaia Pravda”, care nu au primit finanțare de stat în acest an, vor fi incluse în buget: prima va primi o subvenție de 152 milioane de ruble (aproximativ 1,48 milioane de euro), iar a doua 438,7 milioane de ruble (aproximativ 4,27 milioane de euro).

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău