Bani.md

Soluție completă ca să vinzi mai mult: 2 sisteme de automatizare și creștere a afacerii

Soluție completă ca să vinzi mai mult: 2 sisteme de automatizare și creștere a afacerii

Tot mai multe companii devin interesate în adoptarea unor noi tehnologii ce ar reduce din cheltuieli și ar crește performanțele afacerii. Un astfel de instrument este telefonia IP, fiind o soluție eficientă și flexibilă, dar a cărei funcțional nu este mereu atât de ușor în utilizare și e nevoie de o perioadă pentru adaptare a angajaților. Pentru a permite organizațiilor să utilizeze întregul arsenal al sistemului, a fost creată posibilitatea de integrare cu alte platforme de gestionare a proceselor de muncă, precum este CRM-ul. Astfel, sunt soluționate nu doar problemele legate de productivitate, pe plan intern, dar sunt furnizate și servicii de înaltă calitate către clienți.

Integrarea VoIP-CRM — soluții personalizate pentru clienți

Sistemul CRM este o platformă de management al afacerii și relațiilor dintre aceasta cu  clienții, partenerii de afaceri, agenții sau orice alt tip de contacte. Aici sunt stocate toate datele cheie despre clienți, de la informațiile de contact și conversațiile precedente, până la preferințele lor de cumpărare. Odată cu integrarea VoIP-CRM, managerii de vânzări vor avea destule cunoștințe despre client în momentul apelului, chiar înainte de a începe o conversație, deoarece se vor afișa automat sub forma unui pop-up - toate informațiile relevante despre interlocutor. Astfel, echipa ta va putea oferi o deservire profesională fiecărei persoane de contact, oferindu-le soluții rapide și eficiente, ceea ce va crește probabilitatea ca vânzarea să se soldeze cu succes.

Beneficiile integrării celor două sisteme de automatizare

O mai bună deservire a clienților

Vei avea acces la o multitudine de funcții, precum: istoria căutărilor contactelor, istoria comenzilor, notițe, înregistrarea apelurilor telefoniceși toate datele vor fi automat transmise și salvate într-o singură platformă, în timp real. Acest lucru va duce la o mai bună percepere a clientului, prin urmare la relații mai bune cu acesta.

Eficiență ridicată

Datorită unor automatizări, cum ar fi redirecționarea apelurilor sau funcția de a lua legătura cu agentul cu care s-a mai discutat, se va economisi timp, care este vital atunci când îți dorești să crești o afacere.

Stabilirea simplă a unui contact cu clienții și angajații

Nu este deloc comod când trebuie mereu să deschizi ferestre diferite, mai ales când ai platforme separate pentru clienți și angajați. Integrarea celor două sisteme, telefonia VoIPși CRM, îți va permite să monitorizezi activitatea generală a organizației, dintr-o singură platformă.

Crearea unei legături între departamentul de marketing și vânzări

Datele din sistemul CRM sunt importante pentru departamentul de marketing la analiza comportamentului clientului, pentru crearea campaniilor promoționale sau implementarea strategiilor. La fel, în baza acestor rapoarte din CRM, departamentul de marketing îl îndrumă pe cel al vânzărilor. Integrarea telefoniei CRM ajută la evaluarea impactului strategiilor asupra clienților și la îmbunătățirea experienței acestora.

Management mai bun al angajaților

Cu ajutorul integrării dintre platforma CRM și telefonia IP, managerii pot primi informații utile și controla respectarea conduitei, a scenariilor telefonice, modul în care se poartă discuția despre lucrul angajaților per general și a fiecăruia în parte. Aceste date sunt de folos pentru optimizarea procesului de muncă, repartizarea volumului de lucru, evaluarea cadrelor și identificarea punctelor slabe, pentru îmbunătățirea acestora.

P.

Tags

Caută

Cursul Valutar BNM

MDL RATĂ TREND
EUR 20.2254 -0.0000
USD 16.3935 -0.0000
RUB 0.2660 -0.0000
RON 4.3374 -0.0000
UAH 0.6300 -0.0000