Elon Musk, lovit de un nou scandal! Tesla este acuzată că a făcut reclamă falsă la anumite funcții ale mașinii

08 Aug. 2022, 15:17
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
08 Aug. 2022, 15:17 // Actual //  Lupu Eduard

Tesla a fost acuzată de Departamentul Autovehiculelor (DMV) din California de publicitate falsă în promovarea caracteristicilor sale Autopilot și Full Self-Driving ca oferind control autonom al vehiculului.

Elon Musk are parte de un nou scandal cu privire la maşinile Tesla. DMV susține că producătorul de mașini electrice a indus în eroare clienții cu ajutorul mesajelor publicitare exagerate cu privire la capacitățile tehnologiilor mașinii.

În plângerile depuse la Oficiul Audierilor Administrative de stat, Departamentul Autovehiculelor (DMV) din California a declarat că Tesla a indus în eroare potenţialii clienţi cu reclame care exagerează cât de bine funcționează sistemele sale avansate de asistenţă pentru şofer (ADAS).

Tesla „a făcut sau a difuzat declarații care sunt neadevărate sau înșelătoare și care nu se bazează pe fapte”, a spus DMV în plângerile depuse la Oficiul de Audiere Administrative de stat pe 28 iulie și făcute publice vineri.

Tesla, acuzată de limbaj înșelător: Autopilot şi Full Self-Driving nu funcționează

În sesizare se arată că vehiculele echipate cu tehnologia Autopilot şi Full Self-Driving nu puteau la momentul acelor reclame şi nu pot funcționa nici acum ca vehicule autonome.

„Tot ce trebuie să faci este să urci și să spui mașinii tale unde să mergi. Dacă nu spui nimic, mașina ta se va uita la calendarul tău și te va duce acolo ca destinație asumată. Tesla va găsi ruta optimă, navigarea pe străzile urbane, intersecțiile complexe și autostrăzile”, se spune în promovarea mașinii, dar nu este aşa, „funcțiile activate în prezent necesită supraveghere activă a șoferului și nu fac vehiculul autonom”.

DMV analizează măsuri care ar putea include suspendarea licenței Tesla de a vinde vehicule în California şi solicitarea ca producătorul auto să despăgubească șoferii.

Tesla, care și-a desființat departamentul de relații publice  cu presa în 2020, nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii cu privire la aceste acuzații.

Tesla a declarat că Autopilot permite maşinii să vireze, să accelereze şi să frâneze automat pe banda sa, în timp ce Full-Self Driving permite, de asemenea, vehiculelor să respecte semnele de circulație şi să schimbe benzile.

Dar DMV a spus că declinarea răspunderii de către Tesla contrazice etichetele şi afirmaţiile originale neadevărate sau înşelătoare, ceea ce induce în eroare şi nu remediază încălcarea.

Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește contul nostru de INSTAGRAM!

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău