Avion Air Moldova, prins în zbor deasupra Tel Avivului în timp ce orașul israelian era după atacul de rachete (FOTO)

12 Mai 2021, 07:15
 // Categoria: Actual // Autor:  MD Bani
12 Mai 2021, 07:15 // Actual //  MD Bani

Un avion al companiei Air Moldova, care a decolat de pe aeroportul din Chișinău și care trebuia să aterizeze pe cel din Tel Aviv a fost blocat pe cer deasupra orașului israelian.

Din cauza conflictelor armate dintre, acesta nu putea ateriza și în jurul orei 22:00, acesta survola spațiul aerian.

Este vorba despre cursa Air Moldova 547 Chișinău – Tel Aviv, care a decolat din Republica Moldova marți, 11 mai, la ora 16:39.

În aceeași situație au fost și alte nave de zbor.

În același timp, în caeeași situație mai erau și avioane din Iberia, Dubai.

Avionul Air Moldova a aterizat pe aeroportul israelian la aproximativ 15 minute.

Citește și: 

FOTO: Așa a funcționat scutul Iron Dome în momentul în care Hamas lansează o ploaie de rachete asupra Israelului

Ai rude acolo? Israelul deschide adăposturi împotriva atacurilor cu rachete în mai multe orașe

Ploaie de rachete asupra Tel Avivului, după ce un fief Hamas din Gaza a fost făcut una cu pământulVIDEO înfricoșător:

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău