Anunț important pentru șoferi! Sunt obligați să anunțe compania de asigurări dacă își vând mașina

11 Apr. 2023, 15:14
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
11 Apr. 2023, 15:14 // Actual //  Lupu Eduard

Proprietarii de automobile sunt obligați să anunțe compania de asigurări dacă îți vând automobilul, donează sau schimbă, potrivit Comisiei Naționale a Pieței Financiare.

„Este important să informați asigurătorul RCA că nu mai dețineți în proprietate mijlocul de transport asigurat, deoarece, doar în acest mod, aveți posibilitatea fie de a cesiona (transmite) drepturile contractuale de asigurare obligatorie RCA noului proprietar, fie de a rezoluționa (desființa) contractul existent”, susține CNPF.

Astfel, dacă decideți să rezoluționați contractul ca urmare a înstrăinării autovehiculului, aveți oportunitatea să recuperați o parte din banii plătiți pe prima de asigurare, doar cu condiția că nu a fost achitată sau nu este datorată nicio despăgubire pentru accidente produse din vina asiguratului, care au avut loc în perioada de valabilitate a contractului RCA.

Chiar dacă are loc înstrăinarea vehiculului fără informarea asigurătorului RCA și se produce un accident din vina persoanei care a achiziționat mijlocul de transport, compania de asigurări poartă răspundere în baza contractului RCA încheiat cu fostul proprietar.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău