Google va plăti publisherilor germani 3,2 milioane de euro pe an pentru publicarea conţinutului lor de ştiri

13 Oct. 2023, 10:06
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
13 Oct. 2023, 10:06 // Actual //  Lupu Eduard

Google a fost de acord să plătească publisherilor germani suma de 3,2 milioane de euro pe an pentru publicarea conţinutului lor de ştiri, în aşteptarea unei decizii din partea oficiului german de brevete (DPMA).

„Plăţile către Corint Media sunt în conformitate cu ceea ce am convenit deja cu 470 de publicaţii regionale şi naţionale din Germania”, a anunțat Google.

Google a ajuns la un acord cu Corint Media, o organizaţie care reprezintă interesele editorilor germani şi internaţionali, inclusiv Sat.1, ProSieben, RTL, Axel Springer şi CNBC, transmite Reuters.

Corint Media, care a solicitat iniţial o plată de 420 de milioane de euro pentru utilizarea conţinutului de ştiri, în 2022, a declarat că speră că decizia comisiei de arbitraj DPMA va duce la „o creştere semnificativă a remuneraţiei care trebuie plătită de Google”.

Părţile au convenit anterior asupra unei plăţi unice de 5,8 milioane de euro de către Google, pentru perioada de la introducerea noii legislaţii auxiliare privind drepturile de autor în presă, în 2021.

„Cvasimonopolul Google dictează preţurile, aşa că acțiunea în instanţă este singura modalitate de a ajunge la o remuneraţie adecvată pentru utilizarea conţinutului”, a declarat directorul general al Corint, Christine Jury-Fischer.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău