Speranța moare ultima! Mercedes-Benz mizează pe noii bogați din India pentru a crește vânzările mașinilor de lux

12 Apr. 2022, 16:21
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
12 Apr. 2022, 16:21 // Bani și Afaceri //  MD Bani

Constructorul auto german Mercedes-Benz mizează pe faptul că un nou val de tineri milionari va stimula cererea pentru automobile de lux în India, a declarat un oficial din conducerea grupului german, potrivit Reuters.

Un raport realizat de firma Hurum, boom-ul de pe piaţa bursieră şi frenezia cu care apar start-up-uri creează o nouă generaţie de milionari în India. Potrivit raportului, numărul de gospodării din India cu o avuţie netă de cel puţin un milion de dolari a crescut în 2021 cu 11% până la 458.000 de gospodării şi ar urma să crească cu alte 30% pe parcursul următorilor cinci ani.

„Baza de clienţi se extinde şi se mută treptat dincolo de clienţii noştri tradiţionali” a spus Martin Schwenk, director general la Mercedes-Benz India într-un interviu pentru Reuters. „Pe viitor vom vedea ritmuri de creştere mai mari pe segmentul de lux decât vedem pe piaţa automobilelor de masă”, a apreciat Martin Schwenk, adăugând că vârsta medie a unui cumpărător de automobil Mercedes a scăzut sub 40 de ani, de la peste 45 de ani anterior.

Piaţa auto din India este în mare parte una de automobile mici şi low-cost în care modelele de lux reprezintă doar 1% din cele trei milioane de automobile care se vând într-un an. Mercedes este cel mai bine vândut model de lux controlând o cotă de piaţă de peste 40%, susţin analiştii de la JATO Dynamics.

În 2021, vânzările Mercedes în India au crescut cu peste 40% până la 11.242 de automobile, după un minim de doar 7.893 de unităţi în 2020. Însă pentru modelele de top precum GLS, S-Class şi GLS Maybach, care costă mai mult de 10 milioane de rupi (131.337 de dolari) bucata, ritmul de creştere a vânzărilor a fost de 80%.

Martin Schwenk a recunoscut că o parte din această cerere se datorează ieşirii din pandemie însă a adăugat că piaţa de automobile de lux din India a demonstrat că are potenţial pentru o creştere mai mare, o situaţie care nu s-a mai întâlnit în ultimii 6-8 ani. Pentru a profita de acest elan, Mercedes intenţionează să lanseze 10 modele în 2022, inclusiv sedanul electric EQS care este asamblat la o uzină din India.

Realitatea Live

25 Apr. 2024, 09:55
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
25 Apr. 2024, 09:55 // Actual //  Lupu Eduard

TikTok va suspenda în mod voluntar programul de recompensă al noii aplicaţii TikTok Lite, în timp ce lucrează pentru a răspunde preocupărilor UE, a declarat compania miercuri, pe platforma de socializare X, transmite CNBC.

Comisia Europeană a dat termen până miercuri inclusiv companiei deţinute de grupul chinez ByteDance să abordeze preocupările cu privire la posibila creare de dependenţă prin intermediul programului de recompense pentru copii, urmând ca în caz contrar se confrunte cu o suspendare temporară a funcţiei.

CE consideră că acest mecanism reprezintă ”riscuri grave la adresa sănătăţii mentale a utilizatorilor”.

Platforma nu a comunicat Bruxellesului, înainte de lansarea aplicaţiei, o evaluare a riscurilor, conform obligaţiilor prevăzute în cadrul noii legislaţii cu privire la serviciile digitale (DSA).

Reţeaua de socializare TikTok, deţinută de compania chineză ByteDance, a lansat săptămâna trecută în Franţa şi în Spania noua aplicaţie, care le permitea utilizatorilor să fie plătiţi pentru vizionarea de videoclipuri. TikTok Lite era deja disponibilă în Coreea de Sud şi Japonia.

Utilizatorii TikTok Lite cu vârste de peste 18 ani puteau „să colecteze puncte descoperind noi conţinuturi sau realizând anumite acţiuni”, au declarat reprezentanţii reţelei de socializare. Punctele astfel colectate puteau fi transformate în carduri cadou sau folosite pentru a susţine creatorii de conţinuturi.

„Recompensele variază în funcţie de sarcinile îndeplinite şi de experienţa în aplicaţie”, iar „durata maximală de vizionare a videoclipurilor recompensate este cuprinsă între 60 şi 85 de minute”, au precizat la momentul respectiv reprezentanţii TikTok.

Foarte apreciată de tineri şi de influenceri pentru videoclipurile sale care sunt adeseori dansante sau muzicale, controversata reţea de socializare TikTok a atras peste 1,5 miliarde de utilizatori la nivel mondial.

Ea este acuzată cu regularitate că găzduieşte numeroase videoclipuri de dezinformare, provocări periculoase şi imagini pornografice sau că ar fi chiar un instrument de spionaj şi de propagandă în slujba Chinei, o acuzaţie respinsă de compania ByteDance.

Comisia Europeană a demarat totodată anchete separate care vizează Meta, Snap (Snapchat), TikTok şi YouTube despre măsurile implementate de aceste companii pentru a proteja „sănătatea fizică şi mintală” a minorilor.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău