LUXUL din mijlocul naturii. Cele mai bune opțiuni de cazare din Delta Dunării

02 Oct. 2021, 05:31
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
02 Oct. 2021, 05:31 // Au Bani //  MD Bani

Delta Dunării este una dintre destinațiile turistice cu care România se poate mândri, fiind rezervație a biosferei din 1990, dar și parte a Patrimoniului Mondial UNESCO. Delta Dunării nu este o destinație pentru oricine, deși resorturile construite în ultimii ani au adus luxul urban în rezervație. Delta rămâne totuși o destinație pentru iubitorii de natură, de aventură și de pescuit.

Green Village Resort

Green Village Resort este una dintre cele mai noi opțiuni de cazare din Delta Dunării, aparținând omului de afaceri Dragoș Anastasiu.

Localizat în Sfântu Gheorghe, locul unde Dunărea întâlnește Marea Neagră, Green Village este un resort de patru stele, cu condițiile de cazare moderne. De asemenea, resortul oferă servicii de calitate prin camere de cazare spațioase, săli de conferință, agrement, cinema, loc de joacă pentru copii, centru SPA, spălătorie – călcătorie proprie, braserie, restaurant cu bar și terasă în aer liber cu vedere la Dunăre.

Green Village Resort se împarte în trei zone de cazare și servicii – Zona Egreta, zona Stârcul Alb și zona Lebăda și Pelicanul.

Capacitatea de cazare in Delta Dunării cuprinde 89 de camere confortabile, dintre care 58 de camere duble, 30 de apartamente cu un living, spațiu sanitar la parter și un dormitor la etaj precum și o vilă cu living și spațiu sanitar la parter cu două dormitoare la etaj, fiecare cu baie proprie.

Tarifele de cazare diferă în funcție de perioada în care mergeți în vacanță, cu prețuri începând de la 123 de euro/ noapte, costul incluzând și mic dejun.

Lebăda Resort

Lebada Resort, de cinci stele, pune la dispoziție mai multe tipuri de cazare, de la camere duble standard sau apartamente, la căsuțe în copac și bungalow-uri (practic, pentru toate buzunarele). Acestea din urmă beneficiază de terasă privată cu șezlonguri, dar și jacuzzi.

Acesta este singurul hotel de 5 stele din Delta Dunării.

Cazarea integrează grădinile și spațiile verzi întinse, alături de păsările și pisicile găzduite în curtea unității de cazare.

Prețurile pentru o noapte variază în jur de 100 de euro, cu dejun inclus, însă oferă periodic și reduceri.

Realitatea Live

20 Aug. 2025, 10:48
 // Categoria: Actual // Autor:  Soroceanu Olga
20 Aug. 2025, 10:48 // Actual //  Soroceanu Olga

În pragul alegerilor parlamentare din 2025, spațiul informațional al Republicii Moldova devine tot mai tensionat, iar influența rețelelor sociale crește semnificativ. Declarația a fost făcut de Petru Macovei, directorul Asociației Presei Independente, într-un interviu pentru grupul de presă REALITATEA.

[bzplayer mp4=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” youtube=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” muted=”false” thumbnails=”true”]

 

Potrivit expertului, manipularea opiniei publice prin intermediul Telegram, TikTok și al influencerilor devine tot mai vizibilă, iar provocarea majoră pentru societate este lipsa de gândire critică și de educație media.

„Ca de obicei, înainte de alegeri, situația din spațiul informațional devine mai tensionată, pentru că există încercări ale unor forțe politice de a influența piața media”, afirmă Macovei.

Acesta subliniază că în prezent manipularea are loc mai mult prin rețele sociale și platforme online decât prin canalele media tradiționale.

„Consiliul Audiovizualului își face bine treaba, dar internetul și rețelele sociale nu sunt reglementate, iar orice tentativă de reglementare întâmpină o opoziție puternică”, adaugă el.

Macovei atrage atenția asupra rolului sporit al platformelor Telegram și TikTok. În ceea ce privește mesajele de propagandă, expertul menționează narațiunile repetate privind „militarizarea țării” și presupusa intenție de implicare a Moldovei în războiul din Ucraina împotriva Rusiei.

De asemenea, persistă miturile vechi despre „străinii care ar cumpăra terenurile moldovenești”, vehiculate la fiecare campanie electorală din ultimii ani.

Macovei afirmă că aproximativ 85% din campaniile de dezinformare sunt coordonate:

„Un narativ apare inițial pe un site anonim, este preluat de mass-media tradițională și amplificat de influenceri, ajungând astfel la sute de mii sau chiar milioane de oameni.”

Potrivit directorului API, cea mai mare problemă rămâne respingerea informațiilor verificate de către cetățeni:

„Oamenii preferă să trăiască în propriul lor balon informațional și refuză realitatea, ceea ce îngreunează lupta împotriva dezinformării.”

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII