Cum se raportează lumea arabă la război: Dubai primeşte ruşi bogaţi, Qatarul susţine Ucraina

26 Mart. 2022, 17:18
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
26 Mart. 2022, 17:18 // Actual //  Lupu Eduard

Roman Abramovici, care îşi caută casă la Dubai, şi alţi oligarhi sunt aşteptaţi în Emiratele Arabe Unite, în vreme ce la Doha (Qatar) au trecere ucrainenii.

Vorbind la deschiderea Forumului de la Doha, emirul Qatarului, şeicul Tamim bin Hamad Al Thani, a spus că ţara sa se află alături de refugiaţi în războiul „nedrept” împotriva Ucrainei, anunţă CNN. Tamim a adăugat că Qatarul se opune, de asemenea, oricărei ostilităţi împotriva suveranităţilor naţionale.

„Suntem solidari cu milioanele de oameni nevinovaţi şi refugiaţi care sunt victimele acestui război nedrept şi calculelor geopolitice”, a spus oficialul.

Într-un discurs video la Forumul de la Doha din Qatar, Volodimir Zelenski a cerut ţărilor producătoare de energie să mărească producţia de petrol şi de gaze, pentru a scăpa de „şantajul” global al Rusiei:

„Viitorul Europei este în eforturile dumneavoastră: vă cer să creşteţi producţia de energie pentru a vă asigura că toată lumea din Rusia înţelege că energia poate fi folosită ca armă”.

Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește contul nostru de INSTAGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău