Jale pentru șoferi! RCA mai scump cu 355 de lei

10 Aug. 2022, 16:37
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
10 Aug. 2022, 16:37 // Actual //  Lupu Eduard

Asigurarea obligatorie auto RCA s-a scumpit cu 355 de lei, potrivit modificărilor operate de CNPF.

Astfel, o poliță RCA va costa 1350 de lei cu 36% mai mult față de cât costă în prezent.

Majorarea costului RCA este dictată, potrivit CNPF, de faptul că nu pot fi acoperite cheltuielile de către asiguratori.

Pentru anul 2020, datele CNPF relevă că, din numărul de 633.861 contracte de asigurare RCA, 46,2% au beneficiat de reducerea (bonus) de 50% din prima de asigurare, 38,7% au beneficiat de reducerea (bonus) de la 5-45%, 14,7%  au beneficiat de clasa 7 (primă fără reducere), iar pentru 0,4% a fost aplicată clasa malus.

Astfel, reiese că primele de asigurare încasate în final de asigurători pentru 46,2% din polițe emise, sunt diminuate cu 50%. Total prime încasate de către asigurători, în anul 2020, au fost reduse prin sistemul bonus malus de la 664 milioane lei la 459 milioane lei sau cu 30,93% mai puțin.

Respectiv, statistica aferentă evidențiază o scădere progresivă a nivelului primei medii încasate de asigurători datorită unei concentrări excesive a asiguraților în clasa bonus 17, care beneficiază de reducere de 50%. Similar, și în anul 2019, potrivit informației statistice, se constată că 43,6% (286 339 polițe) din totalul polițelor RCA eliberate, au beneficiat de reducerea (bonus) de 50% din prima de asigurare.

Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește contul nostru de INSTAGRAM!

 

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău