Se anunță un dezastru financiar pentru Elon Musk. Twitter va pierde zeci de milioane de utilizatori

16 Dec. 2022, 04:25
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Dec. 2022, 04:25 // Actual //  Lupu Eduard

Twitter ar putea pierde peste 30 de milioane de utilizatori, în următorii doi ani, după ce Elon Musk a preluat conducerea companiei.

Se preconizează că Twitter va pierde aproape 4% din utilizatorii săi în 2023 și 5% în 2024, ceea ce înseamnă că peste 32 de milioane de utilizatori vor părăsi platforma, potrivit unei previziuni a Insider Intelligence. Utilizatorii vor abandona platforma deoarece frustrările din cauza problemelor tehnice tot mai mari și a discursului instigator la ură și a conținutului ofensator inundă platforma.

Twitter își va pierde utilizatorii

„Nu va exista niciun eveniment catastrofal care să pună capăt Twitter”, a declarat Jasmine Enberg, analist principal la Insider Intelligence. „În schimb, utilizatorii vor începe să părăsească platforma anul viitor, pe măsură ce vor deveni frustrați de problemele tehnice și de proliferarea conținutului de ură sau a altor conținuturi neplăcute.”

Se așteaptă ca Twitter să piardă mai mulți utilizatori în SUA decât în orice altă țară, cifrele scăzând de la 58,7 milioane în 2022 la 50,5 milioane până la sfârșitul lui 2024. Majoritatea celor care vor părăsi platforma vor avea între 25 de ani și peste 45 de ani, deoarece „nu sunt la fel de loiali și sunt mai puțin dispuși să tolereze o experiență degradantă”.

După preluarea companiei de către Elon Musk, o serie de companii, inclusiv Audi, Volkswagen și Pfizer, au suspendat publicitatea de pe platformă din cauza preocupărilor legate de planurile de moderare a conținutului lui Musk.

Concedierea angajaților

În ciuda unei previziuni sumbre, Enberg a spus: „Dacă Musk reușește să evite problemele platformei, să remedieze moderarea conținutului platformei și să integreze noi servicii în aplicație pentru a genera venituri, el poate fi capabil să inverseze rezultatul final.”

Musk a făcut o serie de concedieri la începutul lunii noiembrie, ajungând la cifra de aproximativ 8.000 de angajați. Alte 2.000 de persoane au demisionat după ce a emis un ultimatum prin care angajații erau obligați să semneze un acord că nu vor divulga informațiile utilizatorilor. Un director al companiei a declarat că problemele nu vor putea fi rezolvate deoarece rămân din ce în ce mai puțini angajați, potrivit Business Insider.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău