Scripinic a luat berbecul de coarne la Căușeni: Agenții economici pot miza pe suportul consultativ al autorităților

21 Ian. 2023, 14:54
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
21 Ian. 2023, 14:54 // Actual //  Lupu Eduard

Secretarul de stat al Iurie Scripnic a vizitat o fermă zootehnică de ovine la Căușeni unde s-a ântânit cu un agent economic, potrivit unui comunicat al Ministerului Agriculturii.

Agentul economic deține un efectiv de peste 300 de ovine, rasa Assaf și Țigaia, menționând că înregistrează o productivitate bună. Cantitatea de lapte obținută pe zi de la un animal este de circa 1. 5 l. Fermierul a comunicat că intenționează să majoreze efectivul de ovine și planifică să atingă cifra de 1000 de oi în fermă. Totodată, a declarat că are ca scop să modernizeze exploatația și să o adapteze la standardele comunitare.

În cadrul vizitei, Scripnic a reiterat că agenții economici pot miza pe suportul consultativ al autorităților. Totodată, l-a încurajat pe fermier să aplice în continuare și la proiectele demarate de partenerii internaționali, pentru a beneficia de asistență și suport financiar.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău