Vești bune pentru moldovenii cu cetățenie română. Salariu de 5 300 de euro într-o țară europeană

24 Sept. 2023, 08:34
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
24 Sept. 2023, 08:34 // Actual //  Lupu Eduard

Într-o țară europeană, moldovenii cu cetățenie română au oportunitatea de a se angaja într-un domeniu specializat, unde salariile depășesc 5.300 de euro pe lună, la care se adaugă sporuri și beneficii. Companiile străine sunt interesate de forța de muncă.

Recent, o companie din Danemarca a publicat un anunț pentru un post de izolator industrial, implicând lucrul la rezervoare de mari dimensiuni, cu cerințe specifice. Experiența în domeniu, abilitatea de a lucra la înălțime și cunoștințele de bază despre materialele și tehnicile de izolare sunt esențiale pentru acest post. De asemenea, cunoașterea limbii engleze și respectarea strictă a standardelor de siguranță sunt cerințe obligatorii.

Printre condițiile oferite de companie se numără un program de lucru extins, contract de muncă danez intermediat de o agenție de recrutare daneză, salariu plătit la fiecare două săptămâni, bonusuri pentru zilele de duminică și sărbători legale, precum și suport administrativ constant.

Această oportunitate deschide noi perspective pentru moldovenii cu cetățenie română care caută să se angajeze în străinătate, beneficiind de salarii competitive și perspective de carieră într-un mediu profesional.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

17 Mai 2024, 13:35
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
17 Mai 2024, 13:35 // Actual //  Lupu Eduard

Sphera Franchise Group marchează cel mai bun prim trimestru din istoria sa în termeni de vânzări, EBITDA și profit net.

Cifra de afaceri mai mare în toate cele trei țări unde Grupul este activ a condus la o creștere cu 9% a vânzărilor totale în T1 2024 comparativ cu T1 2023, până la 365,9 milioane de lei românești.

EBITDA a marcat o creștere semnificativă de două cifre (+69,1%), ajungând la 39,8 milioane de lei, iar profitul net a înregistrat aproape o triplare (+192%), până la 21,4 milioane de lei.

„ (…) Suntem în grafic cu estimările bugetare pentru acest an și încrezători că vom continua să creăm valoare adăugată pentru toți stakeholderii noștri. Pe parcursul anului, ne vom consolida poziția de lider în industrie, concentrându-ne pe identificarea și valorificarea oportunităților de extindere a rețelei noastre de unități în orașele mai mici și în centrele comerciale în care încă nu suntem prezenți și investind în digitalizare, inovare și remodelarea restaurantelor actuale”, a subliniat Călin Ionescu, CEO Sphera Franchise Group.

KFC România rămâne brandul locomotivă și în primul trimestru al acestui an, cu vânzări de 268,8 milioane de lei, reprezentând o creștere de două cifre (+12,8%) față de T1 2023. De asemenea, profitul operațional al restaurantelor KFC România a crescut cu 58,3%, ajungând, la finalul lunii martie, la 38,3 milioane de lei, iar EBITDA s-a majorat cu 64,8%, la 35,4 milioane de lei. Profitul net s-a dublat (+105,6%), la 23,9 milioane de lei.

În același timp, rețeaua KFC Romania și-a continuat extinderea prin deschiderea unui nou restaurant KFC, în luna februarie, la Sibiu.

KFC Moldova avut, de asemenea, un prim trimestru bun. Vânzările au fost mai mari cu 12,4% (aproximativ 5,5 milioane de lei), iar profitul operațional al restaurantelor s-a dublat (1,3 milioane de lei echivalentul a 5 milioane de lei moldovenești). Sphera Franchise Group, listată la Bursa de Valori București (BVB), deține 80% din capitalul US Food Network din Republica Moldova, filială înființată în 2008, ceilalți asociați fiind Dorin Recean și Cătălin Giosan, șeful ProTV Chișinău, cu câte 10%.

Creșteri au fost înregistrate și de KFC Italia,care a avut în primul trimestruvânzări mai mari cu 5,7% (43,3 milioane de lei) și a încheiat profitabil în termeni de EBITDA (2,7 milioane de lei).

Vânzările au crescut și pentru Taco Bell (+5,4%, la 20,8 milioane de lei) și, după ce anul trecut a atins pragul de rentabilitate, continuă să rămână profitabil și în primul trimestru din 2024 (0,37 milioane de lei profit net și EBITDA 1,5 milioane de lei).

Pizza Hut a contribuit cu 27,4 milioane de lei la vânzările totale în T1 2024, în scădere comparativ cu primul trimestru din 2023, pe fondul reorganizării rețelei de restaurante, care a continuat și în primele luni ale anului. Rezultatele acestor acțiuni sunt deja vizibile, pierderea operațională la nivelul restaurantelor scăzând cu 22% în T1 2024 față de T1 2023. În plus, Pizza Hut și-a consolidat portofoliul, aducând în luna martie pe piața din România sub-brandul WingStreet.

La nivel de costuri, Sphera a continuat procesul de eficientizare a activității, cheltuielile cu restaurantele crescând într-un ritm semnificativ mai mic decât vânzările, cu doar 4,7%. Ca urmare, ponderea în totalul vânzărilor a scăzut cu aproape 4pp, la 88%, în T1 2024 comparativ cu T1 2023.

Compania a încheiat primul trimestru cu un nivel minim al raportului datorie netă / EBITDA, de 0,3.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău