Cele mai scumpe articole vestimentare licitate. Milioane de dolari pentru un singur articol

08 Oct. 2021, 14:00
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
08 Oct. 2021, 14:00 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

Colecționarii, sau pur și simplu iubitorii de lucruri vechi și celebre au plătit sume uriașe pentru a achiziționa fie rochia lui Marilyn Monroe, fie jacheta purtată de Michael Jackson în videoclipul Thriller. Cumpărătorii au oferite sume de milioane de dolari, doar pentru a avea în garderobă anumite articole vestimentare.

Rochia albă „Happy Birthday” purtată de Marilyn Monroe – 4,8 milioane de dolari

Cea mai scumpă rochie vândută vreodată la licitație este cea purtată de Marilyn Monroe când a cântat faimosul „Happy Birthday” președintelui John F. Kennedy în 1962. Aceasta s-a vândut cu 4,8 milioane de dolari.

Rochia albă „Seven Year Itch” purtată de  Marilyn Monroe: 4,5 milioane de dolari

Marilyn Monroe a rămas în istorie ca fiind una dintre cele mai frumoase femei din acea perioadă, iar scena din filmul „The Seven Years Itch” a făcut-o cunoscută la acest moment. Rochia albă s-a vândut pentru 4,5 milioane dolari la o licitație din 2011 în Beverly Hills.

Rochia Ascot „My Fair Lady” a Elizei Doolittle: 4,4 milioane de dolari

Unul dintre cele mai scumpe articole vândute vreodată la licitație a fost, încă o dată, purtat pentru prima dată de Audrey Hepburn. De data aceasta a fost rochia Ascot pe care a îmbrăcat-o în „My Fair Lady” din 1964. Obiectul făcea parte dintr-o colecție uimitoare adunată de legenda ecranului Debbie Reynolds, care a petrecut o jumătate de secol colectând zeci de mii de fotografii, articole de îmbrăcăminte și alte suveniruri celebre din unele dintre cele mai mari filme din istorie. Colecția ei, considerată cea mai semnificativă din lume, a fost lichidată în 2011 printr-o serie de licitații Profiles in History.

Jacheta „Thriller” purtată de Michael Jackson: 1,8 milioane de dolari

În 1982, cultura pop, muzica pop, videoclipurile muzicale și moda s-au schimbat pentru totdeauna când Michael Jackson a lansat albumul „Thriller”. Cel mai vizibil obiect din acel moment al istoriei este piesa de îmbrăcăminte exterioară din piele negru-roșu cunoscută pentru totdeauna sub denumirea de „jacheta Thriller”. În 2011, un comerciant de aur din Texas a dat 1,8 milioane de dolari pentru a o adăuga la colecția sa.

Rochia lui Dorothy din „Vrăjitorul din Oz”: 1,6 milioane de dolari

În 2015, 1,6 milioane de dolari a fost, de asemenea, oferta finală pentru o altă piesă vestimentară iconică, de data aceasta la o licitație din New York. În acel an, un colecționar cu buzunare adânci s-a dus acasă cu șorțul și cămașa albastră și albă de gingham făcute celebre de Judy Garland, care purta combo-ul ca Dorothy în „Vrăjitorul din Oz”.

Realitatea Live

23 Oct. 2021, 20:41
 // Categoria: Au Bani // Autor:  Dumitrita Culiuc
23 Oct. 2021, 20:41 // Au Bani //  Dumitrita Culiuc

Utilizatorii aplicației de TikTok din întreaga lume se ocupă cu crearea de tendinţe. Unii dintre ei devin nume cunoscute şi-şi monetizează popularitatea câştigată pe platformă. Tânărul senegalez Khabane Lame, care realizează scurte videoclipuri fără cuvinte, a trecut de la a fi şomer la acumularea unei averi impresionante.

1. Addison Rae Easterling a acumulat 5 milioane de dolari

Addison era o simplă elevă înainte de a avea succes pe TikTok şi a deveni una dintre cele mai bine plătite „staruri” ale reţelei sociale. A început cu un parteneriat cu brandul de îmbrăcăminte FashionNova şi a continuat cu mărci de masă precum Reebok şi Daniel Wellington. Apoi a colaborat cu American Eagle înainte de a-şi lansa propria companie de cosmetice, Item Beauty. Succesul ei a culminat cu lansarea unui podcast numit „Mama Knows Best”, pe care îl găzduieşte împreună cu mama ei.

2. Charli D’Amelio a obţinut 4 milioane de dolari din activitatea pe TikTok

Una dintre primele vedete TikTok, Charli Grace D’Amelio a devenit prima TikTokeriţă care a trecut pragul de 50 de milioane, apoi de 100 de milioane de urmăritori. A avut o gamă largă de experienţe care i-au dus la o avere uimitoare la vârsta de numai 16 ani.

A apărut în emisiunea „Tonight Show” a lui Jimmy Fallon, a fost prezentă la săptămâna modei de la Paris reprezentând Prada, a apărut într-un spot publicitar pentru Super Bowl şi a primit oferte din partea mai multor companii de top, inclusiv EOS Cosmetics şi Morphe. De asemenea, a jucat într-un lungmetraj şi a anunţat o serie originală Hulu.

Recent, a trecut în lumea finanţelor, anunţând un parteneriat cu aplicaţia mobilă Step, ajutând adolescenţii să obţină carduri de debit pentru a afla mai multe despre sistemul bancar.

3. Chase Hudson se poate lăuda cu 3 milioane de dolari câştigaţi pe TikTok

Cunoscut sub numele de Lil Huddy, americanul Chase Hudson este cunoscut pentru că a creat pictograma TikTok Charli D’Amelio şi pentru faptul că este reprezentat de agenţia de talente WME. A trecut de la platforma TikTok la o carieră de muzician, genul Pop-Punk. Single-ul său „Eulogy of You and Me” a fost compus împreună cu bateristul şi producătorul Travis Barker de la Blink 182 şi a apărut şi în adaptarea filmului „Downfalls High”, despre rapperul american Machine Gun Kelly, în care a jucat alături de actriţa Sydney Sweeney.

 
Expoziția “Portretele Femeilor Puternice”, în centrul Capitalei
Expoziția “Portretele Femeilor Puternice”, în centrul Capitalei
Zeci de arbori, sădiţi pe „Aleea Liceenilor 2021” din Chişinău
Zeci de arbori, sădiţi pe „Aleea Liceenilor 2021” din Chişinău
10 laboratoare renovate au fost inaugurate la UTM, datorită unei investiții în valoare de două milioane de euro
10 laboratoare renovate au fost inaugurate la UTM, datorită unei investiții în valoare de două milioane de euro
Expoziția „Tătarii lituanieni în documentele de arhivă”
Expoziția „Tătarii lituanieni în documentele de arhivă”
1 septembrie, o nouă provocare: Elevii au revenit la școală
1 septembrie, o nouă provocare: Elevii au revenit la școală
Expoziție în aer liber „Comorile Cracoviei” la Muzeul de Istorie
Expoziție în aer liber „Comorile Cracoviei” la Muzeul de Istorie