Dumitru Plămădeală, antreprenor în domeniul serviciilor de curățenie, administrează două afaceri: spălarea ferestrelor și fațadelor, plus curățarea covoarelor. În prezent, acestea îi generează venituri de 5.000 de euro lunar, însă obiectivul său este să ajungă la 15.000 de euro pe lună.
Pentru a atinge această țintă, trebuie să depășească mai multe obstacole, printre care lipsa personalului calificat, promovarea insuficientă și dificultatea de a-și menține atenția între cele două afaceri.
Ce soluții are la dispoziție? Automatizarea și optimizarea proceselor de lucru, o strategie de marketing mai bine pusă la punct și delegarea unor sarcini cheie sunt doar câteva dintre metodele prin care poate crește eficiența și veniturile businessului său.
Alexandru Bordea a discutat despre provocările și strategiile lui Dumitru Plămădeală în noul episod „Afaceri la Microscop”, difuzat pe Rlive TV.
„Afaceri la Microscop” poate fi vizionat pe RLIVE TV, sâmbătă la 22:00 și în reluare duminică la 15:00.