Decizie surprinzătoare a Toyota. Reduce cu o treime producția mașinilor electrice

06 Sept. 2024, 12:40
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
06 Sept. 2024, 12:40 // Actual //  bani.md

Compania Toyota Motor din Japonia și-a redus planurile de producție de vehicule electrice pentru 2026 cu o treime, a anunțat cotidianul japonez de afaceri Nikkei, scrie Reuters. Toyota se înscrie astfel în seria producătorilor auto de automobile care își reduc planurile privind mașinile electrice, pe măsură ce impulsul vânzărilor de vehicule electrice scade,

Cel mai mare producător auto din lume intenționează acum să construiască 1 milion de vehicule electrice în 2026, în comparație cu obiectivul de vânzări de 1,5 milioane anunțat anterior de companie, a declarat acesta.

Cu toate acestea, obiectivul reprezintă încă un plan ambițioasă pentru Toyota, care a depus mult mai multe eforturi în dezvoltarea hibrizilor și a vândut doar aproximativ 104.000 de mașini electrice anul trecut. În prezent, vehiculele electrice reprezintă aproximativ 1% din vânzările sale globale.

Un purtător de cuvânt al Toyota nu a fost în măsură să comenteze imediat știrea Nikkei.

La începutul acestei săptămâni, producătorul auto suedez Volvo Cars a renunțat la obiectivul său de a deveni complet electric până în 2030, spunând că se așteaptă să ofere în continuare unele modele hibride în gama sa la acea dată.

În SUA, Ford, General Motors și alți producători auto au amânat sau au anulat noi modele electrice pentru a evita cheltuielile mari cu vehicule pe care consumatorii nu le cumpără atât de repede pe cât se anticipa.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

03 Iul. 2025, 18:51
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
03 Iul. 2025, 18:51 // Actual //  Ursu Victor

Moldova devine tot mai atractivă pentru companiile internaționale aflate în căutarea unor oportunități strategice de extindere, datorită parcursului său de aderare la Uniunea Europeană, transformării digitale accelerate și poziției logistice cheie în regiune. Cu o forță de muncă multilingvă și costuri competitive, țara atrage tot mai mult interesul investitorilor globali.

Agenția Invest Moldova a lansat campania „10 Reasons Why Moldova is the Next Strategic Investment Destination”, evidențiind avantajele-cheie ale țării pentru investitori. Printre ele se numără:

Statutul de candidat la UE din 2022 și obiectivul aderării până în 2030;

Poziționarea Moldovei ca hub logistic și economic pentru reconstrucția Ucrainei;

Planul de creștere al UE pentru Moldova, în valoare de 1,9 miliarde de euro, care vizează investiții masive în educație, sănătate, energie, agricultură și sprijin pentru antreprenoriat.

Toate aceste teme vor fi discutate și prezentate în detaliu în cadrul evenimentului Moldova Business Week 2025, unde participanții vor putea descoperi potențialul real al economiei moldovenești.

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO