Hotelierilor de lux de la Paris le merge bine. Unele apartamente de top au preţuri mai mari cu 5.000 de dolari pe noapte

26 Sept. 2022, 04:51
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
26 Sept. 2022, 04:51 // Actual //  Lupu Eduard

Unul dintre cele mai costisitoare apartamente de hotel din Paris tocmai a devenit şi mai scump. O noapte în apartamentul de top de la Bristol, unul dintre cele mai renumite hoteluri “palat” din oraş, a crescut cu 5.000 de euro (4.990 de dolari), deoarece turiştii americani s-au întors în masă în capitala franceză, conform Bloomberg.

Le Bristol, aflat la trei minute de mers pe jos de reşedinţa prezidenţială Palatul Élysée, şi-a majorat toate tarifele pentru camere după un sezon estival care a bătut recorduri în ceea ce priveşte gradul de ocupare şi tarifele medii, a declarat Catherine Hodoul-Baudry, directorul comercial şi de marketing al hotelului. Ea se aşteaptă ca hotelul de lux să aibă cel mai bun an al său.

Potrivit lui Hodoul-Baudry, apartamentul Imperial de la Bristol a ajuns la 30.000 de euro pe noapte în săptămâna din 29 august, ceea ce reprezintă o creştere de 20%. Preţul camerelor de bază ale hotelului a crescut, de asemenea, cu 300 de euro, până la 2.290 de euro, ca urmare a unei creşteri a cererii din luna mai.

Apartamentul de 3.475 de metri pătraţi, cu trei camere, are vedere la grădina în stil francez şi dispune de o zonă de luat masa care poate găzdui până la 12 persoane, potrivit descrierii hotelului. Acesta tinde să fie preferat de delegaţiile oficiale datorită dimensiunii sale, spune directorul.
“Nu există rezistenţă la preţ” din partea clienţilor noştri, spune Hodoul-Baudry.

“Parisul beneficiază de o cerere puternică, aşa că am profitat de ea după ani de suferinţă”, din cauza închiderilor, dar şi a atacurilor teroriste şi a protestelor. Creşterea costurilor pentru salariile personalului, alimente şi energie a determinat, de asemenea, Bristol să îşi majoreze tarifele, adaugă ea.

Hodoul-Baudry crede că şi un serial Netflix ar fi putut ajuta. “Emily in Paris, deşi plin de clişee, le-a dat probabil americanilor dorinţa de a se întoarce, datorită portretizării frumoase” a oraşului. Emisiunea, care a avut premiera acum doi ani, în toamna închiderilor cauzate de Covid-19, a stârnit, de asemenea, interesul pentru expoziţii imersive Van Gogh, acum omniprezente.
“Americanii apreciază în special apartamentul din Paris de la Bristol. În acest apartament este expusă temporar o capodoperă a lui Marc Chagall, “Les Mariés au coq””, spune ea.

Cele mai bune hoteluri de lux din Paris trebuie să se descurce fără turiştii chinezi, încă blocaţi acasă şi fără ruşi de la sfârşitul lunii februarie, ca urmare a invaziei Ucrainei şi a sancţiunilor care au urmat.

Plaza Athénée, un alt hotel “palat”, a avut, de asemenea, o vară record, ajutat de paritatea euro-dolar, potrivit lui Francois Delahaye, directorul general. Americanii reprezintă acum 45% din clienţii săi, în creştere de la aproximativ un sfert înainte de pandemie. “De asemenea, rămân mai mult timp”, adaugă el. Ruşii reprezentau 9% din clientela hotelului înainte de război.

“Banii nu sunt o problemă” pentru clienţi, spune Delahaye, adăugând că tot mai mulţi vin cu avioane private pentru a evita eventualele întreruperi ale curselor aeriene comerciale. Personalul a observat acest lucru, spune el, deoarece a rezervat mai multe preluări de limuzine la Aeroportul Le Bourget, care se adresează clienţilor de afaceri şi privaţi, decât la Paris-Charles de Gaulle.

Ambii manageri spun că lunile septembrie şi octombrie sunt pe cale să fie luni excelente pentru hotelurile de lux, cu “Paris Fashion Week”, care va începe pe 26 septembrie şi “Paris+ par Art Basel”, care va începe pe 20 octombrie, dar atât Delahaye, cât şi Hodoul-Baudry rămân prudenţi în ceea ce priveşte predicţiile privind tendinţele pentru anul viitor, pe fondul incertitudinilor economice şi financiare.

Noul venit, Cheval Blanc, a avut, de asemenea, rezultate mai bune decât se aştepta de când s-a deschis hotelul de lux, în urmă cu un an, lângă centrul comercial Samaritaine, cu camere care încep acum de la 1.250 de euro.

Acesta speră să obţină statutul de “palat”, ceea ce ar duce la 13 astfel de hoteluri în capitala franceză. Atout France, agenţia însărcinată cu promovarea ţării ca destinaţie turistică în străinătate, acordă acest titlu. Cheval Blanc percepe 55.000 de euro pe noapte pentru un sejur în apartamentul său de 10.780 de metri pătraţi, care include un lift privat şi o piscină, potrivit unei persoane familiarizate cu această chestiune.

“Primul nostru an a fost peste aşteptările noastre”, spune Olivier Lefebvre, directorul executiv al brandului de hoteluri de lux LVMH. El a refuzat să ofere cifre, deoarece proprietarul Louis Vuitton nu detaliază cifrele în funcţie de brand. “Începând de astăzi, dacă nu am avea aceşti profeţi ai nenorocirii, v-aş spune că vom avea un an 2022 cu totul exceptional”, spune el cu prudenţă, referindu-se la previziunile economice sumbre.

Realitatea Live

25 Apr. 2024, 11:33
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
25 Apr. 2024, 11:33 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Boeing a raportat miercuri prima scădere a veniturilor trimestriale în şapte trimestre, dar producătorul de avioane american a depăşit aşteptările de pe Wall Street, care au fost reduse după ce o explozie a unui panou de uşă al unui avion 737 MAX 9, în timpul zborului, din ianuarie, a determinat producătorul de avioane să încetinească producţia celor mai vândute avioane ale sale, transmite agenția Reuters.

După publicarea raportului, directorul general al Boeing, Dave Calhoun, a declarat pentru CNBC că o înţelegere pentru achiziţionarea furnizorului său cheie Spirit AeroSystems este mai mult decât probabilă în al doilea trimestru.

Cei doi producători au confirmat discuţiile, deşi preţurile rămân o provocare în afacerea complexă.

Boeing a spus că cheltuielile de numerar din primul trimestru, o măsură atent urmărită de investitori, au fost de 3,93 miliarde de dolari, mai bune decât aşteptările medii ale analiştilor cu privire la un consum de numerar de 4,49 miliarde de dolari.

În martie, Boeing a indicat că va folosi între 4 şi 4,5 miliarde de dolari din cauza unei crize produse ca urmare a accidentului din 5 ianuarie, care a implicat un avion cu reacţie 737 MAX 9 aproape nou.

“Ei bine, ar fi putut fi mai rău. În timp ce pierderea şi ieşirea de numerar nu sunt atât de grave pe cât se temea, compania se confruntă în mod clar cu unele provocări serioase în divizia de avioane comerciale, care vor necesita ceva reparaţii”, a spus analistul Vertical Research Partners, Robert Stallard, într-o notă.

De la accidentul din 5 ianuarie, pe un avion operat de Alaska Airlines, Administraţia Federală a Aviaţiei din SUA (FAA) a impus un plafon pentru producţia avioanelor Boeing 737 MAX, care se vând puternic.

FAA a mai spus Boeing să dezvolte un plan cuprinzător pentru a aborda ”problemele sistemice de control al calităţii”.

Înainte de raport, Calhoun, care va demisiona la sfârşitul anului, a spus într-o scrisoare către angajaţi că Boeing se află ”într-un moment dificil”, încetinind sistemul pentru a îmbunătăţi calitatea şi siguranţa.

“Livrările mai mici pot fi dificile pentru clienţii noştri şi pentru finanţele noastre. Dar siguranţa şi calitatea trebuie şi vor fi mai presus de orice altceva”, a adăugat el.

Veniturile trimestriale au fost de 16,57 miliarde dolari, în scădere faţă de 17,92 miliarde dolari cu un an mai devreme, dar depăşind aşteptările de 16,23 miliarde dolari.

Deşi Boeing nu a numit un succesor, Calhoun a declarat pentru CNBC că crede că şefa diviziei de avioane comerciale, Stephanie Pope, are potenţialul de a conduce compania.

Reuters a relatat în această lună că producţia de avioane 737 MAX a Boeing a scăzut puternic, deoarece autorităţile de reglementare din SUA au intensificat verificările din fabrică.

Analiştii au avertizat că ritmul lent al livrărilor ar putea întârzia obiectivele financiare şi de producţie ale Boeing.

Directorul financiar al Boeing a declarat luna trecută că compania are nevoie de mai mult timp pentru a atinge obiectivul stabilit în 2022 pentru un flux de numerar anual de aproximativ 10 miliarde de dolari până în 2025 sau 2026. Acest obiectiv este considerat cheie, deoarece Boeing lucrează pentru a-şi accelera recuperarea dintr-o criză anterioară, după ce două avioane MAX s-au prăbuşit în 2018 şi 2019.

Compania se aşteaptă, de asemenea, la o creştere mai lentă a ratei de producţie şi a livrărilor de avioane cu fuselaj larg 787, din cauza lipsei furnizorilor ”pentru câteva piese cheie”, a arătat luni un memoriu.

Cu toate acestea, cu producţia limitată la Boeing şi la rivalul său Airbus, cererea rămâne puternică, deşi producătorul european de avioane şi-a crescut avantajul pe piaţa avioanelor cu fuselaj îngust, în primul trimestru.

Calhoun a spus că Boeing şi-ar fi ”livrat în mare măsură” inventarul de avioane 737 şi 787 până la sfârşitul anului, aducând banii atât de necesari. El a adăugat că afacerea sa de apărare, care a pierdut bani în ultimele trimestre, ”va progresa către niveluri istorice de performanţă”.

Marjele operaţionale ale afacerii de apărare a Boeing au revenit la 2,2% în trimestrul analizat, de la o valoare negativă de 3,2% în urmă cu un an, deşi a pierdut în continuare 222 de milioane de dolari pe anumite programe de dezvoltare cu preţ fix.

Boeing a livrat 67 de avioane 737 în trimestrul încheiat în martie, în scădere cu 41% faţă de anul trecut.

Constructorii de avioane primesc cea mai mare parte a numerarului la livrarea aeronavei.

În combinaţie cu compensaţiile pe care Boeing a trebuit să plătească companiilor aeriene pentru blocarea temporară la sol a aeronavelor MAX 9, marjele afacerii sale cu avioane comerciale s-au deteriorat la minus 24,6% de la minus 9,2%.

Pierderea totală ajustată pe acţiune s-a redus la 1,13 USD, depăşind aşteptările, privind o pierdere pe acţiune de 1,76 USD, conform datelor LSEG.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău