Moldindconbank modernizează Serviciul suport clienți prin lansarea Customer Care Service

16 Iun. 2023, 13:19
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  Lupu Eduard
16 Iun. 2023, 13:19 // Bănci şi Finanţe //  Lupu Eduard

Moldindconbank modernizează Serviciul de suport clienți și lansează Customer Care Service – un nou mod de interacțiune a clienților cu banca, mai simplu, mai rapid și la un apel distanță.

Persoanele care au nevoie de suport, ghidare, un sfat sau o recomandare pot oricând lua legătura prin telefon la numărul 022 548 940 cu echipa Customer Care Service, concentrată să le deservească în cel mai bun mod și să le asigure o experiență unică. Specialiștii Moldindconbank vor oferi asistență pe orice chestiune: utilizarea cardurilor, accesarea serviciilor și produselor bancare, utilizarea mobile și internet bankingului, informații despre promoțiile băncii, soldul conturilor deschise la Moldindconbank.

Noua subdiviziune este amplasată într-un spațiu modern, aliniat celor mai bune practici bancare europene și dotat cu diverse tipuri de tehnologii, care vor asigura gestionarea mai eficientă a apelurilor și a solicitărilor de la clienți și potențiali clienți, persoane fizice și juridice.

Herbert Stepic, Președintele Consiliului Moldindconbank:

Inaugurarea Customer Care Service este importantă atât pentru specialiștii de aici, fiindu-le asigurat un plus de confort în activitatea zilnică, dar și pentru clienții noștri, apelurile cărora vor fi preluate și deservite rapid. Continuăm să dezvoltăm serviciile digitale și ne dorim ca fiecare client care face banking la distanță să beneficieze oricând are nevoie și de suport informațional. Totodată, acest serviciu urmează să devină un important instrument de marketing, care va oferi clienților informații despre toate produsele și serviciile băncii”.

Dmytro Krepak, Vicepreședintele Moldindconbank:

În noul Call Center, numit Customer Care Service, vom procesa rapid apelurile de la clienți, conform standardelor internaționale de calitate, reducând timpul de așteptare pe fir. Vom contacta clienții proactiv pentru a le povesti despre promoțiile, produsele și serviciile băncii. În același timp, Customer Care Service este locul unde accentul cade și pe angajați, fiindu-le oferite diverse avantaje. Suntem convinși că un angajat fericit poate face un client fericit”.

Peste 50 de specialiști Moldindconbank asigură clienților un altfel de banking prin telefon.

Doina Portaru, Director adjunct al Departamentului business digital și carduri Moldindconbank:

Customer Care Service este un serviciu nou cu o echipă tânără, dedicată și plină de entuziasm. Suntem aici pentru a oferi suport clienților, a le auzi necesitățile și a veni cu soluții eficiente. Serviciul este în proces de creare și invităm tinerii să ne completeze echipa. Toți cei care activează aici au ales să servească oamenii și să le fie mereu alături”.

Customer Care Service este centrat pe patru direcții de activitate:

  • Suport 24/24 – oferă clienților suport informațional prin telefon la utilizarea serviciilor băncii.
  • Reclamații – gestionează reclamațiile recepționate, tratând individual fiecare adresare.
  •  Telesales – sporește și menține baza de clienți prin vânzarea și promovarea serviciilor și produselor băncii.

Instruire, control și experiența clientului – valorifică și îmbunătățește continuu performanța echipei Customer Care Service, astfel încât specialiștii să ofere rapid clienților cele mai bune soluții, reducând timpul de așteptare pe fir.

Customer Care Service e disponibil clienților și potențialilor clienți la numărul de telefon 022 548 940 sau prin email clientservice@micb.md 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an.

Moldindconbank – mereu alături!

P.

Realitatea Live

12 Sept. 2024, 17:16
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
12 Sept. 2024, 17:16 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Comisia Națională a Pieței Financiare a autorizat emisiunea suplimentară de acțiuni a gigantului JLC, cu 11,2 milioane de lei (200 049 de acțiuni ordinare nominative).

Capitalul companiei după majorare va constitui 68,2 milioane de lei divizat în 1 218 429 de acțiuni.

Ultimele date arată că în 2023, JLC a contabilizat un profit de 694,1 milioane de lei și o cifră de afaceri de 1,2 miliarde de lei.

JLC SA deţine peste 68% din capitalul celui de-al doilea producător de lactate din Moldova, Incomlac din Bălţi.

Din grup mai fac parte reţeaua de magazine Jardi, compania de construcţii Monolit, gospodării agricole cu peste 2.000 de hectare de terenuri agricole, dar şi fabrici de lactate în Ucraina, Kazahstan şi România.

Despre Vladimir Jardan care stă în spatele grupului se cunosc puţine, el preluând o parte din afacerile din domeniul lactatelor prin intermediul unui fond de investiţii creat în perioada privatizării contra bonuri patrimoniale în anii 90 ai secolului XX.

Vladimir Jardan a avut conexiuni şi cu băncile implicate în furtul miliardului. Astfel înainte de introducerea administrării specială de către Banca Naţională a Moldovei (BNM) şi iniţierii procedurii de lichidare a Băncii Sociale, milionarul Vladimir Jardan, deţinea direct 0,72% din acțiunile instituției, dar împreună cu acțiunile deținute de firmele Jardi, JLC, Logos-Grup și Incomlac avea 5,28%.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău