TOP 10. Cele mai vizionate videoclipuri de pe YouTube din toate timpurile. Primul în top ajunge la aproape 9 miliarde

15 Iun. 2021, 05:40
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
15 Iun. 2021, 05:40 // Au Bani //  MD Bani

Pe youtube există videoclipuri care sunt cunoscute în înreaga lume ș i fiecare dintre noi le-a urmărit cel pițin o dată. Iată care sunt TOP 10 cele mai vizionate videoclipuri pe platforma Youtube.

  1. „Baby Shark Dance” – PINKFONG Songs for Children – 8,75 miliarde de vizualizări

Videoclipul a fost încărcat pe youtube în iunie 2016 și a adunat 8,75 miliarde de dolari. Este un cântec pentru copii despre un pui de rechin. Atât cei mici cât și cei maturi au fredonat cel puțin o dată „Baby shark, doo, doo, doo, doo, doo, doo“.

2. Luis Fonsi – „Despacito” ft. Daddy Yankee – 7,4 miliarde vizualizări

„Despacito” a bătut toate recordurile, până să fie depășit de „Baby Shark”. Pe youtube videoclipul a atins 7,4 miliarde de vizualizări cu toate că a fost șters de hackeri în aprilie 2018. Chiar dacă nu l-ai vizionat pe youtube la sigur ai auzit piesa la radio sau TV.

3. „Johny Johny Yes Papa”  👶 THE BEST Song for Children| LooLoo Kids – 5,43 miliarde de vizualizări

Videoclipul a fost încărcat în 2016 și a obținut 5,43 de miliarde de vizualizări până acum.

4. Ed Sheeran – „Shape Of You” – 5,35 miliarde vizualizări

Videoclipul a fost lansat pe 30 iunie 2017 și până acum a adunat 5,35 miliarde de vizualizări.

5. Wiz Khalifa – „See You Again” ft. Charlie Puth [Official Video] „Furious 7” Soundtrack – 5,1 miliarde vizualizări

Piesa a fost un succes global și a reușit sp strângă primul miliard de vizualizări în 185 de zile.  De pe 7 aprilie 2015, când a fost urcat pe YouTube până acum a fost ascultat de 5,1 miliarde de ori. Este o piesă în memoria lui Paul Walker și a fost compusă pentru soundtrack-ul filmului de acțiune din 2015 „Furious 7”.

6. „Masha and The Bear” – „Recipe for disaster” (Episode 17) – 4,4 miliarde vizualizări

Episodul 17 din „Mașa și ursul” a depășit 4 miliarde de vizualizări și se apropie de 5 miliarde. Videoclipul este mai popular decât piesele lui Justin Biber și Selena Gomez.

7. Mark Ronson – „Uptown Funk” (Official Video) ft. Bruno Mars – 4,2 miliarde vizualizări

Cântecul a fost un real succes, ocupând locul I în topul american Billboard Hot 100 timp de 14 săptămâni consecutive. Piesa îi aparține lui Mark Ronson în colaborare cu Bruno Mars și a obținut 4,2 miliarde de vizualizări.

8. „Bath Song” CoComelon Nursery Rhymes & Kids Songs – 4,12 miliarde de vizualizări

Cântecul pentru copii a adunat 4,12 miliarde de dolari.

9. „GANGNAM STYLE(강남스타일) M/V” – 4,08 miliarde de vizualizări

Timp de cinci ani videoclipul piesei miliardarului chinez a fost cel mai vizionat videoclip de pe platformă.

10. „Surprise Eggs Nursery Rhymes” | „Old MacDonald Had A Farm” | Learn Colours & Farm Animals | ChuChu TV – 1,4 miliarde de vizualizări

Este vorba iarăși de un cântecel pentru copiii care a atins 1,4 miliarde de dolari.

 

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 12:03
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
22 Nov. 2024, 12:03 // Actual //  bani.md

iute Moldova este onorată să anunțe că a obținut distincția Silver Award for Excellence la categoria Inclusive Communication & Diversity Management în cadrul prestigiosului Romanian PR Award 2024. Iute Moldova a fost premiată pentru susținerea campaniei naționale de educație financiară „Generația Inteligenței Financiare”, dezvoltată în parteneriat cu BDR Associates Moldova și Junior Achievement Moldova.

Această campanie a fost un pas semnificativ în promovarea alfabetizării financiare în rândul copiilor și tinerilor din Republica Moldova, cu o atenție deosebită pentru incluziune. Activitățile au deschis noi oportunități pentru grupurile vulnerabile, cum ar fi copiii cu dizabilități, prin materiale educaționale accesibile și metode de învățare adaptate.

„Premiul obținut reprezintă mai mult decât o recunoaștere – este o confirmare a faptului că împreună cu partenerii noștri putem contribui la crearea unei generații mai bine pregătite pentru provocările financiare ale viitorului. Ne angajăm să continuăm aceste eforturi și să extindem impactul proiectelor noastre, investind în educația financiară ca o prioritate pe termen lung,” a declarat Sergiu Sobuleac, CEO iute Moldova.

Pe parcursul campaniei, iute Moldova a sprijinit inițiative care au inclus elaborarea manualelor financiare în Braille, oferind copiilor cu deficiențe de vedere acces la informații esențiale și traducerea videoclipurilor animate în limbajul semnelor, care au fost integrate în școli pentru a sprijini copiii cu deficiențe de auz. Distincția obținută în cadrul Romanian PR Award, competiție ce promovează excelența în comunicare, subliniază impactul pe care astfel de inițiative îl pot avea asupra comunității.

„Vom rămâne dedicați în a susține proiecte care fac diferența. Împreună cu partenerii noștri, ne propunem să construim o cultură a inteligenței financiare, astfel încât toți copiii să aibă șansa unui viitor mai sigur,” a adăugat Sergiu Sobuleac.

Despre iute Moldova: Compania iute Moldova este parte a iute Group, companie Fintech Estoniană, prezentă în patru țări europene: Moldova, Albania, Macedonia și Bulgaria. iute Moldova, cea mai rapidă instituție de creditare nebancară din Republica Moldova, este prima companie de microfinanțare ce pune la dispoziția clienților o rețea de bancomate cardless, precum și posibilitatea de asigurare a creditelor în caz de accident. Strategia reputațională și de suport clienți iute Moldova a fost și rămâne a fi concentrată pe digitalizarea tuturor serviciilor oferite, cea mai rapidă metodă de creditare în condiții personalizate fiind aplicația mobilă Myiute. Dincolo de activitățile de finanțare, iute Moldova este implicată activ în dezvoltarea comunității prin activități de caritate și suport civic.

Despre Romanian PR Award: aflată la cea de-a 22-a ediție, Romanian PR Award este cea mai importantă competiție națională de recunoaștere a excelenței în domeniul Relațiilor Publice. Proiectul a reușit să atragă parteneri prestigioși, nume marcante ale breslei, promovând standarde etice și performanță în PR. Competiția este organizată de Forum for International Communications, organizație non-guvernamentală care, alături de parteneri din sectorul privat și public, implementează din 2017 Carta Diversității din România.

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău