La o zi de la notificarea intenției de a achiziționa 100% din capitalul social al rețelei de magazine „Fidesco” SRL (titularul mărcii – „Fidesco”), „Moldretail Group” SRL (titularul mărcii – „Linella”) a anunțat Consiliul Concurenței că vrea să cumpere 100% din capitalul social al „DiNova” SRL.
Preluarea Fidesco
Consiliul Concurenței a anunțat că analizează operațiunea de concentrare economică ce urmează a se realiza prin achiziționarea cotei de 100% din capitalul social al CIC „Fidesco” SRL (titularul mărcii – „Fidesco”) de către „Moldretail Group” SRL (titularul mărcii – „Linella”).
Ambele companii desfășoară activitate de comercializare cu amănuntul al produselor preponderent alimentare de consum curent.
Vrea să cumpere și „DiNova” SRL
„DiNova” SRL, de asemenea, își desfășoară activitatea în domeniul comerțului cu ridicata a produselor alimentare, băuturilor și produselor din tutun și pe piața comercializării cu amănuntul a produselor preponderent alimentare de consum curent.
Consiliul Concurenșei a fost notificat de Moldretail Group că intenționează să preia și această entitate juridică.
Autoritatea în domeniul Concurenței urmează să stabilească compatibilitatea concentrării economice cu mediul concurenţial normal, și va analiza operaţiunile notificate, în conformitate cu Legea concurenţei nr. 183 din 11.07.2012 şi Regulamentul privind concentrările economice, aprobat prin Hotărîrea Plenului Consiliului Concurenţei nr. 17 din 30.08.2013.