Din 200 de dolari a făcut un milion în doar 92 de zile. Puterea e-commerce-ului și oportunitățile acestuia

13 Sept. 2021, 12:03
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
13 Sept. 2021, 12:03 // Bani și Afaceri //  MD Bani

În urmă cu treisprezece ani, în timp ce era un student, Trevor Chapman s-a angajat să vândă produse contra dăunătorilor pentru a câștiga bani în plus. În cele din urmă, și-a lansat propria operațiune de vânzare – o companie de instalare a panourilor solare care s-a extins rapid în trei state. Dar, după doi ani, a început să-i lipsească ceva.

„A venit un moment în care a trebuit să spun:„ Sunt la jumătatea anilor treizeci, sunt dispus să aștept până când unii dintre copiii mei vor ieși din casă … [să mă bucur] de viața mea în măsura în care Mi-am imaginat că aș face? ”, Își amintește Chapman.

Astfel, el a investit 200 USD pentru a lansa LDSman.com, un magazin online care oferă un sortiment de articole provenite din China (pantaloni din Kevlar, pastă de dinți din cărbune, șezlonguri gonflabile, spinner-uri și multe altele).

În dor trei luni, Chapman a obținut vânzări de un milion de dolari.

Chapman  a înțeles din această experiență că e-commerce-ul oferă cea mai bună oportunitate pentru oricine dorește să aibă mai mult timp liber și să câștige bani, chiar și pentru cei neexperimentați care doresc doar să înceapă ceva, așa cum a fost el.

Cum a început totul

Nemulțumit că își desfășoară activitatea cu panouri solare și nu a văzut nicio cale care să se schimbe acolo, Chapman a dat peste un citat de la Warren Buffett: „Dacă nu găsești o modalitate de a face bani în timp ce dormi, vei lucra până vei muri”.

Chapman și-a dat seama că cea mai bună modalitate de a obține venituri pasive ar fi prin comerțul electronic. Este o afacere mare: vânzările cu amănuntul online globale au crescut cu 20%, de la 1,9 trilioane de dolari la 2,3 trilioane de dolari în 2015, potrivit unui raport al Fundației de comerț electronic din 2016.

Dar, înainte de a se gândi cu adevărat la părăsirea slujbei de zi cu zi, a vrut să vadă singur dacă era posibil să-și câștige existența din vânzări online.

„Este nevoie de muncă ca oriunde, dar nu trebuie să-ți riști slujba cu normă întreagă pentru a face acest lucru”, spune tânărul de 33 de ani.

Chapman a petrecut câteva ore pe noapte în proiect, iar costurile de pornire au fost minime, aproximativ 200 USD, spune el. El a cumpărat un nume de domeniu pentru 2,99 USD pe an și și-a creat un cont Shopify printr-un proces de 14 USD. Cel mai scump lucru a fost când a început să cheltuiască 100 de dolari pe zi pe un buget publicitar pe Facebook. LDSman.com a intrat în direct pe 11 noiembrie 2016.

În prima zi, Chapman a pierdut bani

La început, el vindea produsul greșit.

„Lucrul meu inițial a fost că urma să vând lucrări de artă mormone online. Probabil că a funcționat timp de 10 ore ”, spune el. „Mi-am dat seama că ceea ce traficam online nu era suficient de convingător pentru a conduce traficul.”

Pentru a se reorienta, Chapman a folosit o lecție din funcționarea panoului său solar: atunci când vinde din ușă în ușă, produsul trebuie să fie suficient de interesant pentru ca oamenii să vă invite în casele lor, spune Chapman.

„Același lucru online – pentru a îndepărta pe cineva de feedul prietenilor, trebuie să oferi ceva interesant.”

A ieșit arta mormonă și a intrat șezlongurile gonflabile, un element de bază popular printre magazinele online care vând produse virale.

Aprovizionat de la producătorii chinezi de pe Alibaba și Aliexpress, Chapman a găsit alte produse pentru 4,99 USD pe care le-ar putea revinde cu 59,99 USD. Pentru a evita costurile și riscul de a face inventar, el ar stabili aranjamente cu furnizorii (prin intermediul popularului serviciu de mesagerie chinez WeChat) pentru ca comenzile sale să fie expediate direct din depozitele lor din China către clientul din SUA – o practică cunoscută sub numele de drop livrare.

„Acesta este cel mai bun mod de a testa un produs pentru a vedea dacă se va vinde sau nu”, spune el.

Câștigând bani în timp ce dormea

Pe măsură ce comenzile au intrat în timp ce Chapman dormea, și-a dat seama că se ocupă de ceva.

„Am făcut bani a doua zi și în fiecare zi după aceea”, spune el. La doar două săptămâni, a avut prima zi de 10.000 de dolari.

Astfel, după doar 92 de zile, Chapman a tranformat cei 200 de dolari într-un milion de dolari.

Inspirat de experiența sa în ceea ce privește produsele provenite din China, Chapman gestionează, de asemenea, un nou start-up. Împreună cu cumnatul său, Chapman a lansat anul trecut o companie de logistică de transport maritim care folosește spațiu liber pe zborurile de navetă, în special pe cele ale Delta Airlines, pentru a expedia din Asia către SUA pentru transportatori mai puțin în vrac. Cel mai recent client? Un alt comerciant online numit Amazon. Compania este pe cale să câștige 10 milioane de dolari în primul său an. Ca și în cazul vechii sale afaceri, volumul de muncă este în mare parte externalizat către o echipă.

Este un finisaj cu cerc complet pe care Chapman îl vede ca un semn al cât de revoluționare sunt de fapt oportunitățile oferite de o economie globalizată și digitală.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău