Premieră – Wine of Moldova: campanie de promovare a vinurilor în cea mai mare rețea de magazine din România

22 Oct. 2021, 12:43
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
22 Oct. 2021, 12:43 // Actual //  Lupu Eduard

În premieră, sub umbrela brandului de țară Wine of Moldova, vinurile moldovenești de calitate sunt expuse pe rafturile uneia dintre cele mai mari rețele de retail din România – Mega Image.

În contextul axelor strategice ale Oficiului Național al Viei și Vinului, scopul acestei campanii este de a promova imaginea produselor vitivinicole pe piața de export și ameliorarea competitivității filierei vitivinicole, totodată, obiectivele propuse sunt de a lărgi publicul țintă și de a consolida imaginea Moldovei ca producător de vinuri de calitate.

Am mari emoții să anunț despre acest mare succes pentru Oficiul Național al Viei și Vinului și pentru producătorii de vinuri din Republica Moldova. Unul din obiectivele ONVV, conform Axei Strategice este identificarea noilor oportunități de export și extinderea exportului în piețele emergente, să lucram cu cei mai importanți jucători din piețele țintă pentru a ajuta exportatorii de vinuri să mărească exportul și prezența în piața. Este pentru prima dată când avem un rezultat atât de mare”, a declarat Cristina FROLOV, director al Oficiului Național al Viei și Vinului.

Campania se va desfășura în perioada 14 octombrie – 17 noiembrie curent, în toate magazinele rețelei Mega Image, pe tot teritoriul României.

Cramele participante în cadrul promoției sunt: Chateau Vartely, Purcari, Kazayak, Castel Mimi, Gitana Winery, Domeniile Pripa, Domeniile Davidescu, Crama Mircești, Fautor, Mileștii Mici și Et Cetera.

Despre ONVV

ONVV este expertul nr.1 în sectorul vitivinicol, care contribuie la reglementarea și dezvoltarea domeniului, servind drept platformă pentru acțiunea comună a tuturor celor implicați în creșterea competitivității produselor vinicole, valorificarea autenticității și orientarea spre consumator.

Printre obiectivele sale de bază se numără diversificarea piețelor de desfacere și promovarea vinurilor moldovenești prin programul național și brandul național vinicol „Vinul Moldovei. O legendă vie”.                                                                   

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău