Miturile legate de bani care te împiedică să câștigi mai mult. NU mai crede în ele sau vei rămâne sărac toată viața

19 Ian. 2022, 15:18
 // Categoria: Au Bani // Autor:  MD Bani
19 Ian. 2022, 15:18 // Au Bani //  MD Bani

Prosperitatea reprezintă un mindset care este un echilibru perfect între banii pe care îi primești și cât consideri că meriți. Astfel, felul în care gândești despre ceea ce meriți este reflectat în realitatea ta. Nu trebuie să te uiți foarte adânc în subconștientul tău sau să te întrebi ce gânduri limitative ai legate de bani, ci mai degrabă uită-te la realitatea ta.

Uită-te la locul în care stai, uită-te dacă primești ceea ce crezi că meriți, uită-te la condițiile în care ai ales să trăiești, la ce îți permiți și la ce nu îți permiți. Aceste lucruri din afara ta, sunt o reflexie a subconștientului tău. Ele reflectă nu ceea ce îți dorești sau ceea ce consideri că meriți, ci ceea ce subconștientul tău crede că meriți cu adevărat.

Imaginează-ți că ai un fel de termostat, dar de această dată financiar, setat la o anumită sumă și cu anumite condiții de merit sau nu merit.

Orice sumă care este în afara limitelor acestuia, într-un fel sau altul va ieși din spațiul tău. Vei crea accidente, incidente, pierderi și alte tipuri de situații care vor duce la revenirea la același nivel.

Iată care sunt cele mai întâlnite mituri despre bani care te împiedică să câștigi mai mult:

1. Ajunge doar să citești despre bani, ca să faci o schimbare importantă pe plan financiar

În ceea ce privește primul mit, dacă doar citești și înveți despre bani, fără să faci nicio acțiune, nu este suficient. Tony Robbins spune că 80% din ce faci este determinat de mindset și 20% contează abilitățile specifice pe care le ai. Altfel spus, dacă vrei să schimbi ceva, e important să ai un mindset diferit și acest mindset care are 80% impact, să fie însoțit de 20% de acțiuni. Dacă citești, subconștientul nu se schimbă și acumularea de informații poate să aibă chiar efect advers, pentru că crește distanța dintre cum ar trebui să faci (ce citești) și cum faci efectiv (dictat de subconștient).

2. Creezi prosperitate folosind tehnici de meditație, EFT, rugăciune sau Thetahealing

Al doilea mit legat de cum poți să construiești avere sau prosperitate este să folosești tehnici cum ar fi meditație, EFT, rugăciunea, Thetahealing sau alte tehnici de tipul acesta. Toate ajută, atâta vreme cât tu consideri că te ajuta. Aceste tehnici sunt limitate în timp pentru că se bazează preponderent pe efectul placebo și poate că rezolvă problema temporar, dar nu acționează asupra cauzelor adevărate care împiedică prosperitatea să se manifeste. Aceste tehnici gestionează efectele lipsei de prosperitate prin trucuri ale minții, fără să acționeze în mod sistematic și strategic asupra cauzelor reale ale lipsei de prosperitate.

3. Voința e suficientă ca să ai bani

Al treilea mit legat de prosperitate este că ajunge să vrei și să-ți impui că vei reuși. Comportamentul susținut prin puterea voinței funcționează doar atâta timp, cât poți să fii conștient de el și poți să ai focus pe el. În momentul în care nu ai focus conștient asupra comportamentului pe care vrei să îl implementezi, mintea își va relua rutinele vechi și va acționa așa cum a fost condiționată în trecut, adică vei avea comportamentul de care vrei să scapi. Asta înseamnă că degeaba vrei să îți impui un anumit comportament cu puterea voinței, șansele ca să reușești în acest mod fiind extrem de mici.

4. Banii nu sunt importanți

Al patrulea mit legat de bani este că ei nu sunt importanți. Foarte mulți clienți îmi spun «Banii nu sunt importanți pentru mine.», «Eu vreau să-mi urmez misiunea, să fac ce îmi place și banii dacă vin, e ok.». Într-un fel sunt de acord cu asta. Însă banii nu vin dacă nu sunt importanți pentru tine, și mai mult, nu vor rămâne la tine, dacă ei nu sunt importanți pentru tine. Banii sunt importanți, pentru că sunt moneda de schimb între valoarea pe care o aduci unei persoane rezolvându-i o problemă și valoarea pe care ți-o acorzi ție.

5. Poți să construiești avere financiară, ca apoi să te distrezi doar

Ultimul mit legat despre cum să atingi prosperitatea financiară implică scopul care te determină să vrei mai mulți bani.

De exemplu: vrei bani ca să poți merge pe plajă și să stai cu un cocktail în mână sau vrei să îți construiești o afacere ca să ai bani și să mergi la pescuit fără să te deranjeze nimeni? Va fi foarte dificil asta, pentru că e ca și cum ai spune: vreau bani ca să nu mai servesc pe nimeni. Universul recompensează viziunile mărețe! Cu cât ai o viziune mai mare, cu atât vei avea o mai mare putere. Universul recompensează când îți pui potențialul la lucru servind umanitatea, nu atunci când vrei, de fapt, să lenevești sau să stai în confort.

În concluzie, ca să ajungi la prosperitate financiară, ai nevoie în primul rând de un scop mai mare decât tine pentru care să acumulezi avere financiară. În al doilea rând, ai nevoie de acțiunea efectivă, în care banii să fie un scop în sine și anume să-i acumulezi, să-i economisești, să-i organizezi, să-i gestionezi, să-i investești și să-i înmulțești. Așadar, ai nevoie de componenta spirituală ca să poți să exprimi valori legate de bani și ai nevoie de componenta materială, ca să poți să propulsezi banii înspre ceva mai mare decât propria existență și confort.

Povestea subconștientului pe care ți-o spui despre bani, este povestea care se materializează.

Realitatea Live

02 Iul. 2025, 09:54
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Ursu Victor
02 Iul. 2025, 09:54 // Bani și Afaceri //  Ursu Victor

Cele mai faimoase logouri din lume au pornit, adesea, de la idei croite pe fugă. Este și cazul „swoosh-ului” Nike, creat în 1971 de studenta Carolyn Davidson pentru doar 35 de dolari — un preț simbolic pentru o marcă ce avea să atingă, cinci decenii mai târziu, o capitalizare de aproape 2 trilioane de dolari.

Istoria a fost rememorată de PR-experta și fondatoarea BackDoorAgency, Iana Ziab­lina, care a subliniat cât de neașteptate pot fi scânteile de geniu. În plină criză de identitate, profesorul de contabilitate Phil Knight — pe atunci co-fondator al Blue Ribbon Sports, distribuitor al pantofilor japonezi Onitsuka Tiger — a realizat că parteneriatul cu furnizorul din Japonia se apropie de final. Soluția: lansarea unei linii proprii de încălțăminte sport, cu producție deja contractată într-o fabrică din Mexic, dar fără nume și fără logo.

Knight i-a cerut lui Davidson, studentă la design grafic, o idee „măcar acceptabilă” de simbol care să fie aplicat rapid pe cele 300 de perechi aflate pe banda de producție. Dintre câteva schițe, singura care a trezit interes a fost o bifă fluidă — interpretată fie ca aripa zeiței grecești Nike, fie ca un semn de validare. Entuziasmul a fost modest, însă constrângerile de timp au consfințit alegerea.

Numele Nike a venit la scurt timp, propus de angajatul Jeff Johnson, inspirat de un vis în care îi apăruse zeița victoriei.

Astăzi, „swoosh-ul” întruchipează viteză, victorie, mișcare continuă și spirit de aprobarea („bifa” universală). Carolyn Davidson a colaborat încă o perioadă ca freelancer, apoi a părăsit profesia. În 1983, compania i-a mulțumit oficial: i-a oferit un inel cu logo-ul și un pachet consistent de acțiuni, gest care i-a asigurat confortul financiar.

Ziab­lina notează că logouri legendare au avut adesea începuturi similare: Apple a simplificat obsesiv simbolul mușcat al mărului pentru a transmite accesibilitate, iar Rolling Stones au ales faimoasa limbă scoasă într-un spirit de rebeliune. Lecția, spune experta: „Uneori inspirația lovește într-un taxi, la o prelegere sau într-un moment de revoltă — iar acea scânteie poate construi o identitate de miliarde”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO