(VIDEO) Ucrainenii din Kiev stau în cozi uriașe la supermarketuri și bancomate. Din păcate, rafturile sunt goale

28 Feb. 2022, 13:20
 // Categoria: Actual // Autor:  MD Bani
28 Feb. 2022, 13:20 // Actual //  MD Bani

Supermarketurile din Kiev s-au redeschis, luni dimineață, după două zile în care au fost închise din cauza interdicțiilor de circulație. Încă de la primele ore ale zilei, cozi uriașe s-au format în fața magazinelor cu alimente și alte produse de bază, scrie digi24.ro.

Au apărut imagini cu mulțimile de ucraineni care stau la coadă pentru alimente. Rafturile în magazine sunt însă goale.

Cozi s-au format și la bancomate, farmacii sau benzinării.

Au apărut imagini cu mulțimile de ucraineni care stau la coadă pentru alimente. Rafturile în magazine sunt însă goale.

Cozi s-au format și la bancomate, farmacii sau benzinării.

Între timp, primăria din Kiev a făcut apel la prudență și le-a atras atenția oamenilor să nu uite că inamicul este aproape și că este indicat să iasă doar în caz de strictă necesitate – pentru alimente sau medicamente.

Kiev va organiza un centru umanitar pentru a distribui mâncare și produse de strictă necesitate pentru cei care au nevoie.

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău