Tot mai multe probleme pe aeroporturile europene. La Paris zeci de zboruri au fost anulate

02 Iul. 2022, 22:21
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
02 Iul. 2022, 22:21 // Actual //  Lupu Eduard

Companiile aeriene s-au străduit sâmbătă să livreze bagajele pasagerilor din întreaga lume, după ce o defecţiune tehnică a blocat cel puţin 1.500 de bagaje pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris, cea mai recentă dintre numeroasele încurcături care au afectat călătorii în această vară.

Sistemul de sortare a bagajelor de pe aeroport a avut o defecţiune tehnică vineri, care a făcut ca 15 zboruri să plece fără bagaje, lăsând aproximativ 1.500 de bagaje la sol, potrivit companiei care operează aeroportul. Aeroportul a gestionat în total aproximativ 1.300 de zboruri vineri, a precizat operatorul.

Activiştii sindicali au declarat că mult mai mulţi pasageri au zburat fără bagaje, aparent din cauza efectelor secundare ale defecţiunii iniţiale, potrivit AP.

Acest lucru a avut loc în condiţiile în care lucrătorii aeroportuari sunt în grevă pe aeroporturile franceze pentru a cere mai multe angajări şi salarii mai mari pentru a ţine pasul cu inflaţia globală ridicată. Din cauza grevei, autorităţile aviatice au anulat 17% din zborurile de pe aeroporturile din Paris vineri dimineaţă, iar alte 14% au fost anulate sâmbătă.

Pasagerii de pe zborurile anulate au fost avertizaţi cu câteva zile înainte de zborurile lor. Scena de sâmbătă la Charles de Gaulle a fost aglomerată, dar tipică pentru primul weekend din iulie, când începe sezonul de vară al călătoriilor în Franţa.

Sindicatele plănuiesc să continue greva duminică, dar până acum nu au fost anulate zboruri. Ei au ameninţat că vor reînnoi greva la sfârşitul săptămânii viitoare dacă negocierile cu conducerea companiei nu vor reuşi să găsească un compromis.

Până acum, aeroporturile franceze au fost în mare parte ferite de haosul văzut recent pe aeroporturile din Londra, Amsterdam şi alte câteva oraşe europene şi americane. Companiile aeriene şi aeroporturile care au redus numărul de locuri de muncă în timpul crizei COVID-19 se străduiesc să ţină pasul cu cererea în creştere, în condiţiile în care călătoriile reîncep după doi ani de restricţii legate de virus.

Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește contul nostru de INSTAGRAM!

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău