Companiile aeriene europene anulează zborurile spre Tel Aviv. Cauza – escaladarea violențelor

13 Mai 2021, 16:32
 // Categoria: Actual // Autor:  MD Bani
13 Mai 2021, 16:32 // Actual //  MD Bani

Mai multe companii aeriene europene s-au alăturat rivalilor americani care au decis să evite zborurile spre Israel, după mai multe zile cu tiruri de rachete dinspre Fâşia Gaza. Printre acestea, British Airways, Virgin Atlantic şi Iberia au anunţat astăzi că şi-au anulat zborurile spre Tel Aviv, scrie Realitatea.md.

De la începutul escaladării conflictului militar între Hamas, de luni seara, mişcarea islamistă armată aflată la putere în Fâşia Gaza, şi Israel, în jur de 1.600 de rachete au fost trase din enclava palestiniană spre teritoriul israelian, potrivit celui mai recent bilanţ al armatei.

„Siguranța și securitatea colegilor și clienților noștri este întotdeauna prioritatea noastră principală. Continuăm să monitorizăm îndeaproape situația”, a declarat British Airways, după anularea zborurilor către și dinspre Tel Aviv.

Compania Virgin Atlantic din Marea Britanie a anulat miercuri seara un zbor și a declarat că analizează dacă va opera zborul de joi seara, spre aceeași destinație.

„Compania aeriană spaniolă Iberia și-a anulat zborul către Tel Aviv de la Madrid joi și vineri”, a declarat o purtătoare de cuvânt.

În același timp, și compania germană Lufthansa și-a anulat, de asemenea, zborurile.

„Din cauza situației actuale din Israel, Lufthansa își suspendă zborurile către Tel Aviv până vineri, 14 mai”, au declarat reprezentanții companiei.

Wizz Air a declarat că a amânat zborul de joi de la Abu Dhabi la Tel Aviv până vineri.

Compania aeriană Flydubai a informat că continuă să opereze zboruri zilnice din Dubai către Tel Aviv. Potrivit surselor, aceasta urma să opereze joi trei zboruri, în timp ce un al patrulea zbor de noapte a fost anulat.

În contextul în care Marea Britanie a anunțat că Israelul se află pe lista verde pentru redeschiderea călătoriilor de agrement în străinătate în timpul pandemiei de COVID-19, Virgin Atlantic a declarat la începutul acestei săptămâni că rezervările în Israel au crescut cu 250%.

În schimb, compania aeriană britanică easyJet a anunţat că deocamdată nu renunţă la zborurile sale spre Tel Aviv. Următorul său zbor este programat din Berlin pe 16 mai, iar o cursă dinspre aeroportul londonez Luton spre Tel Aviv este programată pentru ziua de 18 mai.

„Vom continua, desigur, să monitorizăm situația”, a menționat o purtătoare de cuvânt a easyJet.

De când violențele au escaladat pe 10 mai, zeci de persoane au fost ucise în Gaza și Israel. Potrivit presei internaționale, actuala ofensivă este cea mai puternică dintre Israel și Hamas de la un război din 2014 în regiunea condusă de Hamas. Având în vedere situația actuală, există o presiune asupra SUA pentru a detensiona tensiunea, pe măsură ce îngrijorările sunt tot mai mari că situația ar putea scăpa de sub control.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău