Top 3 cele mai căutate joburi de pe Google. Nu necesită diplomă de facultate. Salariul ajunge la sute de mii de dolari

20 Nov. 2023, 13:35
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
20 Nov. 2023, 13:35 // Actual //  Lupu Eduard

Americanii au început să îşi piardă interesul pentru locurile de muncă care necesită finalizarea studiilor  universitare şi îşi îndreaptă atenţia către cariere flexibile, fără facultate, cu salarii de de sute de mii de dolari, scrie CNBC.

Pe Google, căutările pentru „locuri de muncă fără diplomă” au atins anul acesta un maxim istoric în SUA, potrivit datelor Google Trends.

Aproape 75% dintre locurile de muncă din SUA care sunt plătite cu peste 35.000 de dolari pe an necesită o diplomă universitară, dar doar 38% dintre americani au o diplomă de licenţă, spune Lisa Gevelber, director de marketing al Google pentru America.

Această diferenţă de venituri este o „mare problemă” pentru companiile cu personal insuficient şi pentru angaţaii care resimt efectele inflaţiei.

Cercetările Google arată că oamenii sunt cel mai mult încântaţi de locurile de muncă care oferă oportunităţi ample de călătorie, programe de lucru flexibile şi o cale clară de a deveni propriul şef.

Top 3 cele mai căutate joburi pe Google în 2023:

1. Agent imobiliar

2. Notar

3. Agent de turism

Google a stabilit acest clasament pe baza celor mai importante căutări formulată sub forma „cum să devii…” căutate de oamenii din SUA.

În timp ce toate aceste trei roluri necesită – sau recomandă – cel puţin o diplomă de liceu sau GED, nu există cerinţe educaţionale formale dincolo de acestea.

În schimb, pentru a lucra ca notar sau agent imobiliar, va trebui să obţineţi o certificare sau o licenţă oficială cu statul în care lucraţi. În funcţie de locul în care locuiţi, acest proces ar putea dura între 1 şi 9 luni, potrivit National Notary Association şi Indeed.

Majoritatea agenţilor de turism necesită cel puţin o diplomă de liceu şi o pregătire la locul de muncă. Agenţii pot alege, de asemenea, să dobândească certificări la diferite asociaţii de tranzit, cum ar fi Cruise Lines International Association sau International Air Transport Association, ceea ce le permite să rezerve călătorii pentru clienţi pe liniile aeriene şi liniile de croazieră.

Remunerarea este un aspect important pentru cei care caută locuri de muncă fără diplomă. În cadrul căutărilor pe Google pentru locuri de muncă fără diplomă, „locuri de muncă bine plătite fără diplomă” a fost o căutare de top în 2023.

Salariile medii pentru aceste roluri variază: Potrivit ZipRecruiter, salariul mediu pentru agenţii de turism din SUA este de 39, 955 de dolari, în timp ce agenţii imobiliari obţin în medie 86,356 de dolari pe an, iar notarii câştigă 129, 717 dolari.

Totuşi, cei mai buni 10% dintre agenţii imobiliari şi notari câştigă mult peste 100.000 de dolari şi, respectiv, 200.000 de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău