Clasamentul global al băncilor elimină UniCredit și promovează UBS și băncile din China

28 Nov. 2023, 13:47
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
28 Nov. 2023, 13:47 // Actual //  Lupu Eduard

Consiliul pentru Stabilitate Financiară (FSB) a eliminat luni banca italiană UniCredit din lista băncilor globale importante și a mutat trei bănci, inclusiv UBS din Elveția, într-o categorie superioară, potrivit Reuters.

FSB, organizație a G20, a început clasificarea anuală după criza financiară globală, cerând celor mai mari bănci din lume să dețină un capital suplimentar, calibrat în cinci așa-numite “cuve”, și să fie supuse unei supravegheri mai stricte din punctul de vedere al operațiunilor lor.

UniCredit, singura bancă din Italia considerată de FSB ca fiind global sistemică, a fost eliminată din listă împreună cu Credit Suisse, iar Banca de Comunicatii din China a fost adăugată pentru prima dată, reducând astfel numărul total de bănci de la 30 în 2022 la 29. UBS a urcat o categorie după ce, mai devreme în acest an, a preluat Credit Suisse în prima fuziune dintre două bănci considerate sistemice importante. Banca Agricolă din China și Banca de Construcții din China au fost, de asemenea, mutate de la categoria 1 la categoria 2.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău