În urmă cu trei ani, Jason Siu era un elev de liceu care vindea abţibilduri de 3 dolari pe Snapchat pentru a strânge bani cu care să investească în maşina sa, scrie CNBC.
Astăzi, aceeaşi afacere, mai nou denumită Invalid.jp, îi aduce peste 500.000 de dolari pe an. Încă mai vinde autocolante, alături de accesorii auto strălucitoare, de la oglinzi retrovizoare cu LED-uri la suporturi pentru pahare, viziere şi plăcuţe de înmatriculare.
Siu, acum un student de 21 de ani la Universitatea din Hawaii la Manoa, cumpără cantităţi importante din această marfă, le personalizează cu panouri luminoase sau cu desene făcute în casă şi le revinde pentru a obţine profit. În urmă cu câteva luni, a închiriat un depozit care să servească drept centru de operaţiuni al afacerii, spune el. Înainte de asta, a condus Invalid.jp din apartamentul de 1.000 de metri pătraţi cu două dormitoare al părinţilor săi din Honolulu.
El estimează că a încasat aproximativ 400.000 de dolari de la începutul afacerii sale. O parte din ei provin din promovarea pe TikTok. Un videoclip popular al autocolantelor luminoase de la Invalid.jp, postat în 2022, a dus la vânzări de 38.000 de dolari într-o singură zi.