CEO la 17 ani, nu cu una, ci cu două afaceri de succes. A obținut vânzări anuale de 1,2 milioane de dolari

13 Sept. 2021, 09:27
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
13 Sept. 2021, 09:27 // Bani și Afaceri //  MD Bani

La doar 17 ani, Sukone Hong și-a realizat visul și a pus bazele a două afaceri de succes, în modă și în tehnologie. El a creat un brand de modă ale cărui vânzări au depășit un milion de dolari până acum și a lansat un ceas inteligent pentru persoane cu deficiențe de vedere, cu mii de comenzi în avans.

Prima idee de afacere a apărut în urmă cu patru ani, când era în clasa a opta. Totul a început din dorința de a demonstra celorlalți colegi că merită să fie acceptat.

Astfel, el a creat brandul de modă Olaga Studios. Până a ajunge la propriul brand, acesta a început să vândă haine de marcă pe Naver – un motor de căutare din Coreea de Sud. Veniturile inițiale de 150 de dolari nu au fost suficiente, așa că adolescentul și-a schimbat tactica. Părinții l-au ajutat cu 5.000 de dolari și, beneficiind de asistența unei firme de grafică, s-a apucat să lucreze la crearea propriului său site de îmbrăcăminte, oferind haine casual unisex cu design simplu și jucăuș. Așa a apărut Olaga Studios.

Adolescentul a povestit că începutul afacerii nu a fost chiar cum se aștepta și că timp de o săptămână nu a primit nicio comandă. „Apoi, luni dimineață, au fost 15 comenzi. Cincizeci la prânz. Optzeci seara. În acea săptămână, am vândut 300 de cămăși.”, a spus el pentru CNBC.

https://www.instagram.com/p/B-JnG3UDTN4/?utm_source=ig_web_copy_link

În ultimii trei ani, brandul a devenit unul de succes și i-a adus vânzări anuale de 1,2 milioane de dolari pe șase piețe asiatice. Sukone Hong a putut astfel să angajeze 12 persoane care să-l ajute să administreze site-ul. A putut să le returneze părinților banii aferenți taxelor școlare la Școala internațională americană din Seul la care s-a mutat.

Acolo a găsit inspirația pentru parcursul său în afaceri.

 „Înainte, am crezut că afacerea înseamnă doar să câștigi mulți bani, dar, după ce m-am mutat la acea școală, am primit o educație bună. Profesorul meu mi-a spus că aș putea să folosesc experiența pentru a crea o afacere care să îi ajute pe ceilalți”, a adăugat el.

Aceste cuvinte au avut un impact puternic asupra tânărului Sukone Hong, care a decis să lanseze și un ceas Braille, care permite persoanelor cu deficiențe de vedere să obțină informații în timp real, cum ar fi texte și mesaje de pe smartphone-urile lor. Aceste ceasuri sunt pe piață de câțiva ani, dar costul exorbitant al unor astfel de produse – de obicei peste 300 de dolari – le face inaccesibile pentru multe persoane care au nevoie de ele.

După ce a lucrat la un proiect școlar despre persoanele cu dizabilități, Hong a început să se gândească la o opțiune mai accesibilă financiar decât varianta deja existentă.

„Am descoperit că acest lucru este atât de nedrept și că este și o bună oportunitate de afaceri.”, a spus el.

Pentru proiect, Sukone Hong a luat legătura cu persoane cu deficiențe de vedere pentru a vedea ce lipsește în ceea ce privește aceste tipuri de articole și pentru a oferi un produs mult mai adaptat.

Ceasul inteligent Braille de 80 de dolari creat de el a avut succes. În doar șase luni s-au vândut sute de produse, fiind în lucru o precomandă de 3.000 din China. În ciuda succesului său, Hong a spus însă că a realizat că studiile sunt cele mai importante:

„Când afacerea creștea rapid, m-am gândit să renunț la școală. Dar am întâlnit o mulțime de CEO și toți mi-au spus că ar trebui să merg la universitate”, a spus el.

Realitatea Live

01 Apr. 2025, 16:52
 // Categoria: Uncategorized // Autor:  Ursu Victor
01 Apr. 2025, 16:52 // Uncategorized //  Ursu Victor

Consiliul Concurenței a venit cu precizări oficiale privind recentele creșteri ale prețurilor la carnea de porc, după apariția unor declarații alarmante în spațiul public și preluări mediatice care au ridicat suspiciuni privind eventuale înțelegeri de cartel sau abuzuri din partea comercianților.

Potrivit instituției, în contextul unei economii de piață, formarea prețurilor este influențată de factori obiectivi, precum cererea și oferta, costurile de producție și transport, nivelul taxelor, fluctuațiile internaționale sau balanța de importuri și exporturi. Consiliul nu are atribuții de a stabili, plafona sau modifica prețuri, și nici nu poate sancționa companiile doar pentru că își majorează prețurile.

Totuși, autoritatea de concurență monitorizează cu atenție piața și intervine în cazul identificării unor practici anticoncurențiale, precum înțelegeri între concurenți privind fixarea prețurilor sau abuzul de poziție dominantă. În acest moment, Consiliul analizează situația de pe piața cărnii de porc pentru a detecta eventuale semnale care ar putea indica astfel de comportamente ilegale.

„Îndemnăm producătorii, comercianții și consumatorii să ne sesizeze orice comportament suspect. Vom interveni acolo unde legea ne permite”, se menționează în comunicatul oficial.

Consiliul Concurenței reiterează că își menține angajamentul de a asigura o piață corectă și competitivă, în beneficiul consumatorilor și al unei economii sănătoase.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
NO COMMENT | Exercițiu de simulare a procesului legislativ din Parlamentul European
NO COMMENT | Exercițiu de simulare a procesului legislativ din Parlamentul European
NO COMMENT | PREȘEDINTELE CEHIEI, PETR PAVEL, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA CHIȘINĂU
NO COMMENT | PREȘEDINTELE CEHIEI, PETR PAVEL, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA CHIȘINĂU
NO COMMENT | FEROVIARII AU IEȘIT DIN NOU LA PROTEST ÎN FAȚA GUVERNULUI ȘI PREȘEDINȚIEI
NO COMMENT | FEROVIARII AU IEȘIT DIN NOU LA PROTEST ÎN FAȚA GUVERNULUI ȘI PREȘEDINȚIEI
NO COMMENT | NOUA MINISTRĂ A DEZVOLTĂRII ECONOMICE ȘI DIGITALIZĂRII A DEPUS JURĂMÂNTUL
NO COMMENT | NOUA MINISTRĂ A DEZVOLTĂRII ECONOMICE ȘI DIGITALIZĂRII A DEPUS JURĂMÂNTUL
NO COMMENT | SALVATORII ATENŢIONEAZĂ DESPRE PERICOLELE INCENDIILOR DE VEGETAŢIE
NO COMMENT | SALVATORII ATENŢIONEAZĂ DESPRE PERICOLELE INCENDIILOR DE VEGETAŢIE
NO COMMENT | INTERVENŢIA POMPIERILOR LA LICHIDAREA INCENDIULUI DIN CAPITALĂ
NO COMMENT | INTERVENŢIA POMPIERILOR LA LICHIDAREA INCENDIULUI DIN CAPITALĂ