CEO la 17 ani, nu cu una, ci cu două afaceri de succes. A obținut vânzări anuale de 1,2 milioane de dolari

13 Sept. 2021, 09:27
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  MD Bani
13 Sept. 2021, 09:27 // Bani și Afaceri //  MD Bani

La doar 17 ani, Sukone Hong și-a realizat visul și a pus bazele a două afaceri de succes, în modă și în tehnologie. El a creat un brand de modă ale cărui vânzări au depășit un milion de dolari până acum și a lansat un ceas inteligent pentru persoane cu deficiențe de vedere, cu mii de comenzi în avans.

Prima idee de afacere a apărut în urmă cu patru ani, când era în clasa a opta. Totul a început din dorința de a demonstra celorlalți colegi că merită să fie acceptat.

Astfel, el a creat brandul de modă Olaga Studios. Până a ajunge la propriul brand, acesta a început să vândă haine de marcă pe Naver – un motor de căutare din Coreea de Sud. Veniturile inițiale de 150 de dolari nu au fost suficiente, așa că adolescentul și-a schimbat tactica. Părinții l-au ajutat cu 5.000 de dolari și, beneficiind de asistența unei firme de grafică, s-a apucat să lucreze la crearea propriului său site de îmbrăcăminte, oferind haine casual unisex cu design simplu și jucăuș. Așa a apărut Olaga Studios.

Adolescentul a povestit că începutul afacerii nu a fost chiar cum se aștepta și că timp de o săptămână nu a primit nicio comandă. „Apoi, luni dimineață, au fost 15 comenzi. Cincizeci la prânz. Optzeci seara. În acea săptămână, am vândut 300 de cămăși.”, a spus el pentru CNBC.

https://www.instagram.com/p/B-JnG3UDTN4/?utm_source=ig_web_copy_link

În ultimii trei ani, brandul a devenit unul de succes și i-a adus vânzări anuale de 1,2 milioane de dolari pe șase piețe asiatice. Sukone Hong a putut astfel să angajeze 12 persoane care să-l ajute să administreze site-ul. A putut să le returneze părinților banii aferenți taxelor școlare la Școala internațională americană din Seul la care s-a mutat.

Acolo a găsit inspirația pentru parcursul său în afaceri.

 „Înainte, am crezut că afacerea înseamnă doar să câștigi mulți bani, dar, după ce m-am mutat la acea școală, am primit o educație bună. Profesorul meu mi-a spus că aș putea să folosesc experiența pentru a crea o afacere care să îi ajute pe ceilalți”, a adăugat el.

Aceste cuvinte au avut un impact puternic asupra tânărului Sukone Hong, care a decis să lanseze și un ceas Braille, care permite persoanelor cu deficiențe de vedere să obțină informații în timp real, cum ar fi texte și mesaje de pe smartphone-urile lor. Aceste ceasuri sunt pe piață de câțiva ani, dar costul exorbitant al unor astfel de produse – de obicei peste 300 de dolari – le face inaccesibile pentru multe persoane care au nevoie de ele.

După ce a lucrat la un proiect școlar despre persoanele cu dizabilități, Hong a început să se gândească la o opțiune mai accesibilă financiar decât varianta deja existentă.

„Am descoperit că acest lucru este atât de nedrept și că este și o bună oportunitate de afaceri.”, a spus el.

Pentru proiect, Sukone Hong a luat legătura cu persoane cu deficiențe de vedere pentru a vedea ce lipsește în ceea ce privește aceste tipuri de articole și pentru a oferi un produs mult mai adaptat.

Ceasul inteligent Braille de 80 de dolari creat de el a avut succes. În doar șase luni s-au vândut sute de produse, fiind în lucru o precomandă de 3.000 din China. În ciuda succesului său, Hong a spus însă că a realizat că studiile sunt cele mai importante:

„Când afacerea creștea rapid, m-am gândit să renunț la școală. Dar am întâlnit o mulțime de CEO și toți mi-au spus că ar trebui să merg la universitate”, a spus el.

Realitatea Live

24 Nov. 2024, 10:39
 // Categoria: Actual // Autor:  Ursu Victor
24 Nov. 2024, 10:39 // Actual //  Ursu Victor

Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru realizarea exproprierilor necesare construirii Podului peste Prut de la Ungheni, parte a proiectului Autostrăzii Unirii –A 8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni (Frontieră Republica Moldova).

Pentru construirea Podului peste Prut, Guvernul va expropria 16 imobile proprietate privată din zona localității Golăiești (județul Iași) cu o suprafață totală de aproape 78.000 mp, respectiv trei terenuri care aparțin Statului: Administrația Națională Bazinală de Apă Prut-Bârlad (două terenuri) și Romsilva, notează economedia.ro.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului peste Prut de la Ungheni a fost semnat în septembrie cu Ness Proiect, iar lucrările ar putea începe din vara anului viitor după predarea proiectului tehnic.

,,Pentru prezentul proiect de act normativ este necesară asigurarea sumelor individuale estimate de expropriator, aferente despăgubirilor pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Pod peste Prut la Ungheni”, prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, aflate pe raza localității Golăiești din județul Iași, care sunt în cuantum de 157,4 mii lei și se alocă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiții ,,Pod peste Prut la Ungheni’’, este necesar a fi expropriată o suprafață  de 77.168 mp, aferentă unui număr de 16 imobile proprietate privată. În acest sens se impune declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Pod peste Prut la Ungheni” -Proiect Hotărâre de Guvern.

Ansamblul de poduri care va face legătura între România (judeţul Iaşi) şi Republica Moldova (Raionul Ungheni) este format din două poduri paralele cu tablier mixt oţel-beton şi grindă continuă (un pod pentru fiecare sens de circulaţie).

În această vară, Guvernul a aprobat un Proiect de Hotărâre de Guvern pentru ca Podul peste Prut să nu ajungă muzeu, în lipsa legăturii la viitoarea Autostradă A 8 și la rețeaua de Drumuri Naționale. Astfel, Transporturile au găsit acum o variantă provizorie, de avarie, de a lega podul la infrastructura actuală. Podul urmează să fie conectat cu un Drum Județean (DJ 249) pe care CNAIR îl va moderniza și îl va ridica la profil de Drum Național. „conexiunea cu Drumul Județean este singura soluție pentru ca Podul să poată fi pus în circulație, a explicat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. „În cadrul proiectului de infrastructură de interes național „Ungheni RO-MD conexiune Pod Ungheni”, care urmează să asigure legătura cu Republica Moldova, este prevăzută și o componentă de modernizare a drumurilor județene DJ 248, DJ 249A, cât și a drumului comunal DC 8B, cu rol de descărcare temporară pentru podul Ungheni”, arată proiectul.

Următorul pod peste Prut cu 4 benzi între România și Republica Moldova va fi cel nou de la Albița.

Podul va fi construit de Ministerul Transporturilor/CNAIR, iar în 2022, Comisia Europeană a aprobat o finanțare nerambursabilă de 16,5 milioane euro (82 milioane lei) prin Programul Mobilitate Militară  „CEF-T-2022-MILMOB – CEF 2 Transport – Adaptarea rețelei rutiere TEN – T la utilizarea duala civila-apărare”. Lungimea podului va fi de 260 de metri, drumul de legătură va avea 1 kilometru, iar proiectul include și amenajarea noului punct de frontieră. Principalele caracteristici prevăzute sunt:

– 261,20 m lungime pod nou peste Prut

– 2 benzi pe sens + trotuare

– 13 m lățime pod nou (Etapa I) + 11,25 m (Etapa II)

– 8 m lățime parte carosabilă

– 1 km lungime traseu

– 4 x 3,75 m parte carosabilă drum de legătură

– punct de control trecere frontieră, care va fi dotat cu parcări pentru autovehicule mari, autoturisme și spatii închise destinate verificării amănunțite a autoturismelor și tirurilor Va interconecta infrastructurile rutiere între ambele state: Autostrada Târgu Mureș – Iași – Ungheni – frontiera de stat (pe teritoriul României) și Drumul național R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (pe teritoriul Republicii Moldova).

Podul Ungheni reprezintă o necesitate atât pentru România, cât și pentru Moldova, al cărui scop constă în sprijinirea relațiilor economice, sociale, dar și frățești dintre cele două părți. Va ajuta la îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport, deservind traficului de tranzit internațional de mărfuri și persoane.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală