Cum a reuşit un actor falimentar care locuia într-un cort să construiască un imperiu media, datorită unei idei simp

28 Ian. 2023, 20:09
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
28 Ian. 2023, 20:09 // Actual //  Lupu Eduard

Taylor Sheridan, creatorul seriei de succes Yellowstone şi a prequel-ului său, 1883 şi 1923, a dovedit că sfatul pe fiecare scriitor primeşte: ‘Scrie despre ceea ce cunoşti’, este bine de urmat, după cum scrie Daily Mail, într-un articol despre parcursul său atipic.
El a scris despre viaţa emoţionantă a unui cowboy – una cu care el este foarte familiar. Este o viaţă pe care a trăit-o în fiecare zi, nu doar ca un copil, ci şi acum – în ciuda faptului că este unul dintre cele mai mari nume din Hollywood, scrie businessmagazin.ro.

El, soţia sa de 10 ani, Nicole, şi fiul lor, Gus, trăiesc în Texas, unde deţine mai multe ferme, unde îşi creşte caii şi vitele.
Conexiunea lui Sheridan cu acest mod de viaţă fără îndoială oferă o inspiraţie nesfârşită pentru spectacolul său despre Duttons, o familie de fermieri care administrează cea mai mare fermă din SUA. Actorul-scenarist dovedeşte că poţi transforma viaţa de zi cu zi pe care o duci în recunoaştere critică, în armate de fani şi în venituri de sute de milioane de dolari.

Yellowstone a fost ignorat la premiile Golden Globe din momentul lansării sale din 2018, dar drama western modernă a fost finalmente nominalizată pentru o statuetă în ultimul an, iar Kevin Costner a şi câştigat premiul pentru „Cel mai bun actor într-o serie de dramă” pentru rolul său ca John Dutton, patriarhul familiei.Serialul a fost inclus în lista celor mai urmărite pe platformele de streaming. În acelaşi timp, în clasamentul transmisiunilor TV, Yellowstone a luat primul loc, învingând America’s Got Talent, iar 1923 a ajuns pe locul şapte.

Toate aceste realizări nu ar fi fost posibile fără parcursul atipic al scenaristului seriilor.

Sheridan s-a născut în Cranfills Gap, un orăşel situat la sud-vest de Dallas, cu o populaţie de sub 300 de locuitori, unde familia sa avea o fermă. După divorţul părinţilor săi, mama sa a vândut ferma şi s-a mutat în Wyoming, potrivit revistei Fort Worth Magazine. Şi-a petrecut verile şi weekend-urile călărind caii. În anii ‘90, Sheridan a studiat teatrul la Texas State University, deşi se spune că şi-a dorit să devină şeriful oraşului său natal, dar a renunţat şi s-a mutat în Austin.
Acolo tundea peluze şi vopsea case pentru bani, când a fost descoperit de o agenţie de talent din Chicago, în timp ce căuta un loc de muncă într-un mall. Aceştia i-au cumparat un bilet de avion, dar el l-a vândut şi a folosit banii pentru a conduce camionul său până în Chicago, deoarece nu-i plăcea să zboare, potrivit Austin American-Statesman.

Cariera lui ca actor l-a dus la New York şi apoi la Los Angeles, unde a continuat să aibă dificultăţi financiare. În acea perioadă, nu câştiga mulţi bani, aşa că a locuit într-un camion şi a închiriat un cort pe o rezervaţie unde locuiau prietenii lui, la nord de LA. „Am fost foarte sărac, dar am ales să nu renunţ şi să nu mă întorc acasă”, a spus Sheridan. Este o schimbare radicală faţă de acum, când generează mai mult de 1 miliard de dolari în show-uri TV, potrivit Australian Financial Review.

Realitatea Live

27 Mart. 2023, 07:19
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
27 Mart. 2023, 07:19 // Actual //  Lupu Eduard

O flotă clandestină formată din vechi petroliere rusești prezintă un risc de dezastru ecologic, scrie Bloomberg.

Petrolierul Turba ar fi trebuit să fie topit de mult. Nava, care este în serviciu de 26 de ani, nu a mai fost supusă unei inspecții complete din 2017, potrivit unei baze de date dedicate promovării transportului în siguranță. De asemenea, nu are asigurare standard și arborează pavilionul unei țări cu o reputație slabă pentru supravegherea siguranței maritime.

Dar, în loc să fie oprită la țărm în Bangladesh, India sau Pakistan pentru dezmembrare, tancul petrolier dat la apă în 1997 încarcă combustibil în portul rusesc Sankt Petersburg.

Pe fondul sancțiunilor UE împotriva Rusiei, Turba a devenit parte dintr-o flotă uriașă de nave fantomă care transportă petrol rusesc în întreaga lume.

Cea mai mare îngrijorare este că unele petroliere mai vechi ar putea să nu fie inspectate și întreținute corespunzător, expunându-le unor accidente catastrofale pe mare.

„Acesta este un dezastru de mediu care așteaptă să se întâmple”, a spus directorul executiv al diviziei de management a Frontline Plc. (unul dintre cei mai mari proprietari de superpetroliere) Lars Barstad.
De regulă, proprietarii încep să ia în considerare posibilitatea demontării petrolierelor după 15 ani de folosință. După 20 de ani, soarta navelor este să ajungă să fie vândute pentru fier vechi.
Ads
Armatorii fac bani cu orice risc

Cu toate acestea, acum armatorii încearcă să mai le folosească câțiva ani, pentru că scoate bani buni de pe urma lor. Sancțiunile împotriva Federației Ruse, introduse pe 5 decembrie anul trecut, obligă navele la trasee mai lungi, crescând cererea și tarifele pentru marfă.

Cel puțin 40 de nave care transportau petrol rusesc în China și India între începutul lunii decembrie și începutul lunii februarie nu aveau asigurare de la membrii International Shipowners Insurers Club sau certificate regulate de management al siguranței, potrivit Equasis, o bază de date privind siguranța maritimă. Trei nave, inclusiv Turba, nu aveau o clasificare care să arate cât de apte să navigheze pe mare erau.

Turba aduce aminte de una dintre cele mai grave scurgeri de petrol din istoria Europei. Petrolierul Prestige s-a rupt în două și a vărsat mii de tone de păcură în largul coastei Spaniei în noiembrie 2002.

Păsările marine, pescuitul, plajele din Spania și Portugalia au fost distruse.

Turba are aceeași vârstă cu Prestige și a preluat recent același tip de marfă din același port rusesc, potrivit companiei de analiză a transportului maritim Kpler.

Există motive întemeiate pentru a renunța la tancurile petroliere care au deja 20 de ani. Adesea, acest lucru se datorează costurilor de menținere a acestora, deoarece cerințele de siguranță și întreținere devin din ce în ce mai împovărătoare.

Rusia a format în secret o flotă de peste o sută de petroliere vechi pentru a eluda restricțiile occidentale privind vânzarea petrolului rusesc după invazia Ucrainei, potrivit brokerilor și analiștilor maritimi.

Federația Rusă, care se bazează foarte mult pe petroliere străine pentru a-și transporta petrolul, a primit peste o sută de nave în acest an prin achiziții directe sau indirecte, potrivit brokerului de transport maritim Braemar.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău