La o nouă altitudine: Maib redeschide sucursala „Dacia” aliniind-o noii identități de brand

21 Sept. 2022, 16:00
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
21 Sept. 2022, 16:00 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Maib continuă să transforme sucursalele sale conform noii identități de brand anunțate anul trecut pe 7 octombrie. Rând pe rând, fiecare spațiu destinat clienților este adaptat noii palete de culori, noului model operațional, noilor funcționalități, menite să dezvolte relația client – bancă într-un mod simplu și ușor.

Sucursala „Dacia” din inima sectorului Botanica a capitalei se aliniază identității de brand, iar de astăzi va fi și mai primitoare pentru clienții actuali ai băncii, dar și pentru cei noi, care își doresc experiențe bancare de nivelul următor.

Datorită amplasării strategice, concentrează în sine deservirea tuturor segmentelor de clienți, fiind amenajată și o zonă confortabilă alto. Totodată, Sucursala „Dacia” face parte din rețeaua celor patru HUB-uri maib, dedicate deservirii clienților IMM.

Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib:

„Fiecare redeschidere a sucursalelor renovate reprezintă pentru un noi un pas în plus pentru a fi mai aproape de clienții și partenerii maib, oferindu-le fiecărora condiții optime pentru necesitățile personale și de afaceri pe care le au. A fi orientat către client nu este doar o declarație pe care am făcut-o pentru că sună frumos, ci reprezintă un angajament pe care ni l-am asumat și pe care îl îndeplinim zi de zi prin tot ceea ce facem. Suntem absolut convinși că în noua sa variantă, Sucursala „Dacia” va corespunde așteptărilor clienților și în multe aspecte – le va devansa”.

Leonid Ciobotari, Director al Sucursalei „Dacia”:

„Modernizarea Sucursalei se referă nu doar la un design cool și mobilier nou, dar și la simplificarea proceselor, la reducerea timpului de așteptare și la optimizarea modului de lucru. Este de datoria noastră să dictăm trendurile pe piață, să-i facem pe clienți să se simtă ca acasă atunci când ne pășesc pragul. Ne bucurăm că prin noile schimbări realizate, reușim să ne aliniem atât necesităților clienților, pentru a le oferi experiențe bancare de nivelul următor, cât și tendințelor internaționale din sectorul respectiv”.

La dispoziția clienților Sucursalei „Dacia” sunt câteva zone:

Zona de autoservire – dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc.

Zona tranzacțională – permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea.

Zona consultativă este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare.

Zona premium „alto” – servicii exclusiviste, experienţe unice în condiţii de maxim confort şi privilegii speciale pentru clienții premium banking.

HUB-ul maib

HUB-ul maib din cadrul Sucursalei „Dacia” este destinat deservirii individuale a clienților din sectorul IMM. Aceștia sunt consultați de managerul relații, care este disponibil 24/24, 7/7 și poate soluționa orice aspect cu privire la deservirea bancară. În cadrul HUB-ului este amenajată o zonă confortabilă de așteptare și un spațiu pentru ședințe private.     

Sucursala „Dacia” se află în sectorul Botanica al capitalei, pe bulevardul Dacia 30/3, având program zilnic, de luni până vineri, între ora 09:00 și 17:00, fără pauză.

Amintim că recent s-au aliniat identității de brand reînnoite și Sucursalele „Ion Creangă”, „Gheorghe Asachi”, „Pușkin” Bălți, „Miron Costin”, „Miron Costin Business Centru”, „Constantin Tănase”, „Decebal”, „Ialoveni”, „Tighina”, „Ștefan cel Mare”, precum și mai multe agenții maib. Până la sfârșitul acestui an, maib planifică renovarea altor câteva subdiviziuni din Chișinău și raioanele țării, urmărind să ofere clienților plus de confort, deservire profesionistă și abordare personalizată.

Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 120 de subdiviziuni, 58 de sucursale și 62 de agenții, distribuite uniform pe întreg teritoriul țării. Banca deserveşte circa 30% din populaţia ţării şi este unul dintre cei mai mari angajatori din republică.

P.

Realitatea Live

20 Aug. 2025, 10:48
 // Categoria: Actual // Autor:  Soroceanu Olga
20 Aug. 2025, 10:48 // Actual //  Soroceanu Olga

În pragul alegerilor parlamentare din 2025, spațiul informațional al Republicii Moldova devine tot mai tensionat, iar influența rețelelor sociale crește semnificativ. Declarația a fost făcut de Petru Macovei, directorul Asociației Presei Independente, într-un interviu pentru grupul de presă REALITATEA.

[bzplayer mp4=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” youtube=”https://youtu.be/esRcdRfA-gw?si=ElfSL-r934DEGub_” muted=”false” thumbnails=”true”]

 

Potrivit expertului, manipularea opiniei publice prin intermediul Telegram, TikTok și al influencerilor devine tot mai vizibilă, iar provocarea majoră pentru societate este lipsa de gândire critică și de educație media.

„Ca de obicei, înainte de alegeri, situația din spațiul informațional devine mai tensionată, pentru că există încercări ale unor forțe politice de a influența piața media”, afirmă Macovei.

Acesta subliniază că în prezent manipularea are loc mai mult prin rețele sociale și platforme online decât prin canalele media tradiționale.

„Consiliul Audiovizualului își face bine treaba, dar internetul și rețelele sociale nu sunt reglementate, iar orice tentativă de reglementare întâmpină o opoziție puternică”, adaugă el.

Macovei atrage atenția asupra rolului sporit al platformelor Telegram și TikTok. În ceea ce privește mesajele de propagandă, expertul menționează narațiunile repetate privind „militarizarea țării” și presupusa intenție de implicare a Moldovei în războiul din Ucraina împotriva Rusiei.

De asemenea, persistă miturile vechi despre „străinii care ar cumpăra terenurile moldovenești”, vehiculate la fiecare campanie electorală din ultimii ani.

Macovei afirmă că aproximativ 85% din campaniile de dezinformare sunt coordonate:

„Un narativ apare inițial pe un site anonim, este preluat de mass-media tradițională și amplificat de influenceri, ajungând astfel la sute de mii sau chiar milioane de oameni.”

Potrivit directorului API, cea mai mare problemă rămâne respingerea informațiilor verificate de către cetățeni:

„Oamenii preferă să trăiască în propriul lor balon informațional și refuză realitatea, ceea ce îngreunează lupta împotriva dezinformării.”

 
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | IGSU ÎN ACȚIUNE: SIMULARE DE ÎNEC PENTRU PREVENIREA TRAGEDIILOR DE VARĂ
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | AGRICULTURA MOLDOVEI, MAI PREGĂTITĂ PENTRU SCHIMBĂRILE CLIMATICE
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | 31 DE SPORTIVI MOLDOVENI LA JOCURILE MONDIALE UNIVERSITARE DE VARĂ 2025
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | PREȘEDINTA MAIA SANDU, ÎN VIZITĂ OFICIALĂ LA VARȘOVIA
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | CEREMONIA DE ABSOLVIRE A PROMOȚIEI 2025 A ACADEMIEI „ȘTEFAN CEL MARE”
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII
NO COMMENT | PRIMUL SUMMIT MOLDOVA-UNIUNEA EUROPEANĂ, ÎN IMAGINI ŞI DECLARAŢII