Marea Britanie va cheltui 15.000.000 $ pentru a-i avertiza pe tineri despre riscurile în investițiile criptografice

16 Iul. 2021, 09:21
 // Categoria: Actual // Autor:  MD Bani
16 Iul. 2021, 09:21 // Actual //  MD Bani

Autoritatea de reglementare care supraveghează piețele financiare din Marea Britanie va lansa o campanie de 11 milioane de lire sterline (15 milioane de dolari) pentru a avertiza tinerii investitori cu privire la riscurile cu care se confruntă pe piața criptomonedelor, inclusiv cel final – a pierderilor totale.

Autoritatea pentru Conduită Financiară a declarat joi că va crea mesaje de marketing digital pentru a aborda „explozia” în rândul tinerilor care speculează criptomonede și alte investiții cu risc ridicat.

45% dintre tinerii investitori din Marea Britanie afirmă că prima lor investiție a fost în criptomonede, o mare parte dintre aceștia folosind datorii pentru a-și face achizițiile, potrivit cercetărilor efectuate de platforma de investiții Interactive Investor publicată la începutul acestei luni.

„Aceasta este o categorie de consumatori cu care nu suntem obișnuiți să ne implicăm – tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 30 de ani sunt mai susceptibili de a fi atrași de social media”, și este necesară o campanie a FCA pentru a-i avertiza asupra riscurilor, a spus Nikhil Rathi, CEO-ul FCA, într-un discurs de joi.

„Și aceste riscuri sunt puternice. După cum am precizat în repetate rânduri: investitorii în cripto-active ar trebui să fie pregătiți să-și piardă toți banii”, a spus Rathi, prezentând planul FCA de a deveni un organism de reglementare mai proactiv.

Aproximativ 2,5 milioane de oameni din Marea Britanie au cumpărat cripto-active, potrivit cercetărilor publicate în ultimul an de către FCA. Rathi a declarat că analiza din acest an a constatat că cei care participă la astfel de investiții erau minorități etnice mai proporționale și mai probabil.

„Există, de asemenea, dovezi că, la fel ca în cazul episodului GameStop, mai mulți oameni văd investițiile ca divertisment – comportându-se mai puțin rațional și mai emoțional, susținute de influențatori anonimi și inexplicabili din rețelele sociale”, a spus el, referindu-se la creșterea și scăderile accelerate și accentuate. în acțiunile din SUA ale retailerului de jocuri video ca parte a așa-numitului raliu meme-stocks.

Atunci când „tehnologia este utilizată pentru a promova noi investiții către consumatori, este esențial să existe controale corecte”, a spus el.

Organul de supraveghere a publicității din Marea Britanie, Advertising Standards Authority, intenționează să combată ceea ce consideră marketing înșelător pentru investițiile în criptomonede, potrivit unui raport al Financial Times la începutul acestei luni.

Realitatea Live

30 Iun. 2025, 14:57
 // Categoria: Actual // Autor:  Soroceanu Olga
30 Iun. 2025, 14:57 // Actual //  Soroceanu Olga

Ce oferim în calitate de cadou în diferite țări? Cu siguranţă îţi pui această întrebare, mai ales dacă ai tangenţe cu businessul sau evenimente oficiale internaţionale. Răspunsurile le aflaţi în ediţia de astăzi a rubricii Arta protocolului în viaţă, realizată de Ariana Trofim, consultant certificate internaţional în etichetă şi protocol.

Un cadou bine ales spune cam aşa: am înțeles cultura ta şi îți respect valorile. Dar trebuie să ştiţi că ceea ce este potrivit într-o țară… poate fi complet greșit şi ofensator în alta.

 

Cadouri potrivite în business

Belgienilor le putem oferi ciocolată fină sau vin de calitate. Englezilor – vin sau ciocolată, dar ambalate discret. Pentru indieni florile sau o cutie mică de ciocolată sunt suficiente, dar mare atenţie la ambalaj, nu trebuie să fie festiv. Spaniolii se vor bucura să primească în dar ciocolată, un vin rafinat sau flori. Doar că număraţi atent florile să fie în număr impar.

Pentru cetăţenii americani cadourile perfecte sunt lumânările parfumate, suvenirurile istorice locale, iar pentru diplomaţi mai bine să alegeţi obiecte legate de Washington, D.C. Francezilor le puteţi dărui un obiect reprezentativ din ţara voastră, vor aprecia gestul, dar nicidecum un vin, pentru că gazda este cea care preferă să-l aleagă.

Cadouri nepotrivite în business

În business şi întâlniri oficiale trebuie să ştim ce este potrivit să dăruim, dar totodată, la fel de important este să ştim ce NU trebuie să oferim în dar, pentru a evita momentele stânjenitoare şi jenante care pot apărea. Printre regulile culturale esenţiale este să nu oferiţi în calitate de cadou obiecte ascuţite cum ar fi cuţite, foarfece sau umbrele. Acestea simbolizează ruperea legăturilor.

Nu oferi vin sau produse din porc musulmanilor. În Israel, informează-te bine şi evită mâncarea care nu este kosher. În Singapore, evită cadouri asociate cu înmormântările, iar în Cehia nu oferi daruri extravagante cum ar fi flori scumpe

În protocol, un cadou este mai mult decât un obiect – este un mesaj. Un mesaj despre ce înțelegi, ce respecți și cum construiești relații.

Arta protocolului în viaţă: Care este postura corectă şi poziţiile recomandate la întâlniri oficiale

 
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | FOOD&DRINKS ŞI HORECA EXPO, DESCHISE LA MOLDEXPO
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | OFICIALII AU DEPUS FLORI DE 9 MAI LA MEMORIALUL „ETERNITATE”
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | PROTEST ÎMPOTRIVA RĂZBOIULUI ȘI A SUSŢINERII PENTRU LIBERTATEA PRESEI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | RESTAURANT CUPRINS DE FLĂCĂRI
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | MILITARII MOLDOVENI, DETAȘAȚI ÎN KOSOVO, AU REVENIT ACASĂ
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO
NO COMMENT | CARABINIERII MOLDOVENI PLEACĂ ÎN KOSOVO