Produsul al cărui volume s-au redus înainte de Paște. Mulți moldoveni deja l-au cumpărat

02 Mai 2024, 14:46
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
02 Mai 2024, 14:46 // Actual //  Lupu Eduard

Producția de ouă în Moldova a înregistrat o scădere în primul trimestru al anului 2024. Comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, producția totală de ouă a înregistrat o diminuare cu 1,1%, arată datele Biroului Național de Statistică.

Principalul motiv al acestei scăderi a fost reducerea producției de ouă în gospodăriile populației, care a înregistrat o scădere de 4,5%. În schimb, în întreprinderile agricole, producția de ouă a înregistrat o ușoară creștere de 0,4%.

Cu toate acestea, în ciuda scăderii producției, oferta de ouă pe piață rămâne suficientă. La Piața Centrală din capitală, prețurile ouălor de găină variază între 18 și 28 de lei pentru zece ouă, iar în lanțurile de retail mari din țară, prețul mediu ajunge până la 40 de lei pentru o duzină de ouă.

În ceea ce privește obiceiurile de Paște, cercetările IData arată că moldovenii plănuiesc să vopsească aproximativ 18 ouă pe familie în acest an, o cifră similară cu cea din 2023. Acest lucru arată că tradițiile legate de Paște rămân puternice în Moldova, indiferent de schimbările din producția de ouă.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

Realitatea Live

16 Mai 2024, 18:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
16 Mai 2024, 18:49 // Actual //  Lupu Eduard

Nu se întâmplă prea des ca Samsung să întreacă Apple în campaniile sale de marketing, dar compania sud-coreeană a făcut exact acest lucru cu cea mai recentă reclamă a sa, „Uncrush”, scrie publicația FastCompany.

La începutul acestei luni, Apple a dezvăluit mult-așteptatul nou iPad Pros, care dispune de ecrane OLED. Acestea sunt, de asemenea, cele mai subțiri dispozitive pe care Apple le-a realizat vreodată. Pentru a scoate în evidență această subtilitate, Apple a lansat o nouă reclamă numită „Crush”. Reclama arată un compresor industrial care zdrobește lucruri precum o chitară, un pian, vopsea, sculpturi și multe altele.

Reclama „Crush” a Apple nu a fost bine primită de public, care a transmis că simbolizează distrugerea creativității umane de către tehnologie. Ulterior, Apple și-a cerut scuze pentru reclamă și că nu o va mai difuza la televizor. Deși lucrurile ar fi trebuit să se termine acolo, Samsung a văzut un mod de a profita de această situație și a făcut o campanie publicitară ca răspuns la spot-ul Apple.

În reclama „Uncrush”, publicul se află în aceeași cameră cu același compresor industrial din reclama Apple. Peste tot sunt instrumente de creație fizică sparte și zdrobite. Vedem o pereche de picioare care se plimbă printre distrugeri, apoi o femeie ridică o chitară care a fost distrusă doar parțial de compresorul Apple. Ea începe să cânte la ea în timp ce citește partituri de pe o tabletă Samsung.

Reclama se încheie cu tag-ul „Creativitatea nu poate fi distrusă”.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău