Veniturile grupului Orange la nivel mondial au constituit 10,5 miliarde de euro cu 0,4% mai puțin în trimestrul trei al anului curent, potrivit raportului companiei.
Scăderea ușoară s-a datorat nivelului mai scăzut de cofinanțare a rețelei de fibră primită în Franța. Excluzând cofinanțarea, veniturile ar fi crescut cu 1,3%, influențate de serviciile de retail, in timp ce creșterea vânzărilor de echipamente a încetinit brusc (+2,1% după creșterea de +27,5% în al doilea trimestru) datorită efectul de recuperare din trimestrul precedent.
Veniturile din Europa (Spania, Polonia, Belgia și Luxemburg, România, Slovacia și Moldova) au scăzut cu 1,1% în trimestrul al treilea față de 2020. Reducerea veniturilor a fost influențată de scăderea anuală a activităților cu marjă mai mică, în special a traficului de interconectare fixă în Spania şi Polonia, şi încetinirea vânzărilor de echipamente comparativ cu al doilea trimestru, care a avut a beneficiat de un efect de recuperare după încheierea blocării.
Tendința serviciilor de retail se îmbunătățește, în ciuda faptului că a înregistrat o scădere ușoară (-1,0%) datorată Spaniei și a altor țări europene (+5,7%).
Europa a înregistrat o performanță comercială solidă în al treilea trimestru, cu +188.000 net mobil vânzări contractuale excluzând M2M și +66.000 vânzări nete de bandă largă fixă, din care +122.000 au fost nete vânzări de fibră.
Performanța în bandă largă fixă a fost susținută de toate țările, care au înregistrat vânzări nete pozitive.