Wizz Air le cere pasagerilor să ajungă la aeroport cu cel puţin 3 ore înainte de zborurile programate azi: „Sunt aşteptate potenţiale perturbări”.
„Astăzi, la fel ca toate companiile aeriene, Wizz Air se confruntă cu dificultăţi tehnice extreme cauzate de întreruperea sistemelor IT globale ale unei terţe părţi. Clienţii Wizz Air se pot confrunta cu perturbări în întreaga reţea, serviciile de pe website şi aplicaţiile mobile fiind temporar indisponibile”, transmite compania.
Potrivit acesteia, nu sunt disponibile website-ul şi aplicaţia mobilă Wizz Air, sistemul de rezervare, sistemul de check-in online şi afişarea cărţii de îmbarcare şi centrele de contact – rezervări noi şi modificări ale celor existente.
Aeroportul Chișinău, într-un comunicat de presă, spune că unele companii aeriene au fost afectate pe segmentul sistemelor de rezervări ceea ce face mai dificilă procedura de înregistrare la zbor, și care poate genera rețineri pe motiv că procedura check-in-ului urmează a fi efectuată manual.
Prin urmare, aeroportul îndeamnă pasagerii să consulte tabloul zborurilor pentru a verifica statutul cursei, pentru a evita întârzierile la zbor.