Profesioniștii MAIB – înalt apreciați

14 Iun. 2021, 16:49
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
14 Iun. 2021, 16:49 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Profesionismul este una dintre valorile echipei MAIB. Banca atrage specialiști de top și creează cele mai bune condiții pentru echipa sa de profesioniști. Angajamentul nostru ferm este de a deveni unul dintre cele mai dorite locuri de muncă, învățare și excelare.
Cu ocazia Zilei profesionale a lucrătorului bancar, mai mulți angajați au fost premiați de Asociația Băncilor din Moldova pentru profesionalism și realizări.

Top managementul MAIB și-a exprimat aprecierea și a mulțumit pentru realizări și dedicația zilnică în activitate atât colegilor premiați în acest an, cât și celor care au fost premiați în 2020.

Distincția supremă a Asociației – medalia onorifică Meritul bancar, acordată pentru merite deosebite în dezvoltarea sistemului bancar, a fost decernată angajaților:

  • Aurel Zara, Director Sucursala Bălți;
  • Natalia Salcuțan, Departamentul Vânzări IMM;
  • Liudmila Eremeeva, Departamentul Operațiuni;
  • Maria Șindirinschi, Departamentul Contabilitate și Finanțe;
  • Iulia Griţcan, Director al Sucursalei Călăraşi;
  • Vladislav Tîltu, Departamentul Clienți Corporativi;
  • Vladimir Bîrsan, Șef al Departamentului Clienţi Corporativi.

Pentru activitate prodigioasă, succese remarcabile în muncă şi profesionalism, cu Diploma de onoare au fost apreciaţi angajaţii:

  • Mihail Strelciuc, Director al Sucursalei Leova;
  • Svetlana Golan, Director al Sucursalei Șoldănești;
  • Ina Dirda, Director al Sucursalei Edineț;
  • Alla Reus, Departamentul Administrare Operațională a Riscului de Credit;
  • Tatiana Ababii, Departamentul Resurse Umane și Organizare;
  • Olga Popa, Departamentul Gestiune și Suport Vânzări;
  • Irina Melnic, Departamentul Administrare Riscuri Financiare și Operaționale;
  • Oleg Erhan, Departamentul Administrare Numerar;
  • Oleg Cucoreanu, Departamentul Audit Intern;
  • Veronica Vieru, Departamentul Trezorerie;
  • Lucia Chircu, Departamentul Administrare Operaţională a Riscului de Credit.

„Îmi exprim aprecierea și prețuirea pentru fiecare dintre Dumneavoastră, Oamenii MAIB. Sunteți un exemplu extraordinar de angajament și profesionalism. Datorită leadershipului și dedicării Dumneavoastră, spiritului de echipă și energiei colegilor, circa un milion de clienți aleg MAIB pentru cele mai bune servicii și produse bancare. Sunt onorat să avansăm cu profesioniști de valoare la Nivelul Următor”, a declarat Giorgi Shagidze, Președintele MAIB.

Pentru echipa MAIB să fii Profesionist semnifică următoarele:

  • dezvoltăm, atragem și reținem continuu profesioniști de top, care tind spre autodezvoltare. Sunt competenți, bine pregătiți, cunosc excelent atât domeniul lor de activitate, cât și clienții, astfel aplicând cunoștințele și experiența lor profesională pentru oferirea soluțiilor, adaptate situației și necesităților clienților.
  • suntem mândri de nivelul înalt al calității muncii și oferim clienților o deservire excepțională, care corespunde și devansează așteptările.

Împreună la Nivelul Următor!

P.

Realitatea Live

27 Apr. 2024, 08:24
 // Categoria: Bani și Afaceri // Autor:  Lupu Eduard
27 Apr. 2024, 08:24 // Bani și Afaceri //  Lupu Eduard

Inteligenţa artificială va duce la o nevoie „minimă” de call center-uri în cel mult un an, progresele rapide ale inteligenţei artificiale urmând să schimbe o industrie întreagă, spune directorul companiei indiene de IT Tata Consultancy Services, citat de FT.

K Krithivasan, directorul general al TCS, a declarat pentru Financial Times că, deşi „nu am văzut nicio reducere a locurilor de muncă” până acum, adoptarea pe scară mai largă a inteligenţei artificiale generative în rândul clienţilor multinaţionali va revizui tipul de centre de asistenţă pentru clienţi care au creat locuri de muncă în masă în ţări precum India şi Filipine.

„Într-o fază ideală, dacă mă întrebaţi pe mine, ar trebui să existe un număr foarte mic de centre de apeluri primite care să aibă deloc apeluri primite”, a spus el. „Suntem într-o situaţie în care tehnologia ar trebui să fie capabilă să prevadă un apel care vine şi apoi să abordeze proactiv punctul de durere al clientului.”

El a spus că chatbots vor putea în curând să analizeze istoricul tranzacţiilor unui client şi să facă o mare parte din munca depusă de agenţii din centrele de apeluri. „Acolo ne îndreptăm … . Nu cred că suntem acolo astăzi – poate peste un an sau cam aşa ceva”, a spus el.

Perspectiva ca instrumentele de inteligenţă artificială generativă care avansează rapid să înlocuiască multe tipuri de lucrători cu guler alb, inclusiv agenţii din centrele de apeluri şi dezvoltatorii de software, a alarmat factorii de decizie din întreaga lume.

În India – un centru global pentru serviciile de back-office – peste 5 milioane de persoane lucrează în domeniul IT şi al externalizării proceselor de afaceri, potrivit grupului industrial Nasscom.

TCS, o ramură a conglomeratului indian Tata care lucrează cu multinaţionalele pentru a le dezvolta sistemele IT, are peste 600.000 de angajaţi proprii şi venituri anuale de aproape 30 de miliarde de dolari.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău