Concurs organizat de Wine of Moldova cu premiu de 30.000 de lei. Pot participa designeri grafici, ilustratori

17 Iun. 2021, 14:44
 // Categoria: Actual // Autor:  MD Bani
17 Iun. 2021, 14:44 // Actual //  MD Bani

Anul acesta Ziua Națională a Vinului își sărbătorește cea de-a 20-a aniversare. În acest sens, Oficiul Național al Viei și Vinului, în parteneriat cu Asociația Companiilor de Creație COR și Proiectul de Competitivitate din Moldova organizează concursul de creare a identității vizuale al acestui eveniment.

La concurs pot participa designeri grafici, ilustratori și liberi profesioniști. Premiul mare este 30.000 de lei. Concursul se va desfășura în perioada iunie-iulie, 2021, în cadrul căreia vor avea loc o serie de workshopuri online, cu participare gratuită, susținută de experți internaționali pentru a asigura o înțelegere a ceea ce se vrea realizat prin acest concurs.

Workshopuri:

  • ”Positioning of Wine of Moldova brand. Study cases”, speaker Chris Mitchell, Cube Agency, Marea Britanie;
  • ”Tendințe globale în materie de identitate vizuală. Study cases”, speaker Iaroslav Serdiuc, Banda Agency, Ucraina.
  • ”How about Pitching?”, speaker local.

De asemenea, Organizația Națională a Viei și Vinului va organiza sesiuni de mentorat individuale pentru participanții la concurs, cu implicarea unor experți locali și internaționali într-o sesiune individuală, timp de 15 minute.

Wine of Moldova menționează că pe parcursul acestei luni de lucru va avea loc o prezentare a retrospectivei celor 20 ani de festival, pentru o înțelegere mai profundă a evoluției festivalului și insighturi.

Formularul de înregistrare și regulamentul poate fi accesat AICI.

Concursul se va desfășura în 6 etape:

  1. Perioada de aplicare a lucrărilor (logo și elemente grafice);
  2. Membrii juriului desemnat vor alege 10 lucrări semifinaliste, în baza punctajului maxim;
  3. 10 lucrări selectate vor fi expuse votului public pe pagina de Facebook și Instagram a Wine of Moldova;
  4. 5 lucrări cu punctaj maxim din partea publicului vor trece în etapa de Pitching;
  5. Pitching – fiecare din cei 5 finaliști vor prezenta lucrările lor (10-15min) în regim online;
  6. Identitatea câștigătoare va fi aleasă în baza punctajului maxim oferit de către membrii juriului.

* Nu se vor accepta în concurs idei nefinisate, schițe nedigitalizate și dosare incomplete ce nu îndeplinesc în totalitate cerințele briefului.

Juriul concursului va fi format din: Experți internaționali, mentori, reprezentanți COR și ONVV.

Realitatea Live

22 Nov. 2024, 12:42
 // Categoria: Actual // Autor:  bani.md
22 Nov. 2024, 12:42 // Actual //  bani.md

Pentru al patrulea an consecutiv, în luna noiembrie, Platforma pentru Promovarea și Dezvoltarea Filantropiei a desfăşurat campania „Săptămâna Naţională a Bunătăţii”. Ghidaţi de sloganul „Bunătatea începe cu tine”, în perioada 11-17 noiembrie, ONG-urile membre ale Platformei au lansat apeluri către autorităţile locale, instituțiile publice, ONG-uri, agenţi economici și cetățeni pentru a se implica activ în acţiuni filantropice și comunitare.

Astfel, timp de 7 zile, faptele bune au cutreierat Moldova în lung şi în lat. Peste 3000 de persoane de toate vârstele au promovat filantropia şi au îndemnat oamenii să facă parte din această campanie naţională, care răspândeşte bunătate.

Au fost desfăşurate acţiuni menite să îmbunătăţească viaţa oamenilor, a mediului, a animalelor şi a comunităţilor în care locuiesc. Bătrânii au fost ajutaţi cu munca prin gospodărie, au primit prânzuri calde sau coşuri cu fructe, împărţite de elevi. Unii participanţi şi-au suflecat mânecile şi au salubrizat locurile publice împânzite de gunoaie, alţii au platat copaci și flori.

Activiştii bunătăţii au demarat multiple colectări de fonduri, haine, rechizite şi obiecte uzate, pentru ajutorarea familiilor aflate în dificultate şi a persoanelor social-vulnerabile din comunitate. O altă campanie de colectare de fonduri a fost organizată pentru copiii infectaţi cu tuberculoză, internaţi la Spitalul Clinic de Ftiziopneumologie.

În cadrul Săptămânii Naţionale a Bunătăţii au fost colectaţi nu doar bani şi haine, dar şi cărţi, pentru a promova cititul în familie şi a creşte generaţii de copii educate şi sănătoase, indiferent de statutul social al familiilor din care provin aceştia.

Faptele bune nu au ocolit nici animalele. Au fost colectate fonduri pentru hrana şi adăpostul acestora, iar câţiva voluntari au construit cuşti şi au hrănit patrupezii fără stăpân, aflaţi pe teritoriul unei Universităţi din Chişinău.

Pentru a promova cultura filantropică şi voluntariatul au fost desfăşurate o serie de lecții publice și concursuri, au fost organizate sesiuni de discuţii pentru a formula recomandări de îmbunătățire a cadrui legal pentru stimularea implicării filantropice, la care au participat deputați, reprezentanți ai instituțiilor publice relevante, ONG-uri și agenți economici.

Campania „Săptămâna națională a bunătății” a fost desfășurată de Platforma pentru Promovarea şi Dezvoltarea Filantropiei cu sprijinul poporului american prin intermediul Agenției Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID).

 
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Ajun de Boboteaza, la Catedrală
Capitala, în febra sărbătorilor
Capitala, în febra sărbătorilor
Repetiții pentru parada din 27 august
Repetiții pentru parada din 27 august
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Ploaia din 9 august a făcut ravagii în Capitală
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
Recolta de porumb a fost compromisă în proporții de 80%
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală
2 august 2022 – Trafic infernal în Capitală