Proiectul chinez Shein este startapul cu cea mai rapidă creștere din lume. Magazinul a obținut, anul trecut, venituri de 10 miliarde de dolari americani. Timp de 8 ani consecutiv brandul a înregistrat creșteri anuale de peste 100 %.
Shein este un brand internațional de modă rapidă B2C.
În acest proiect, accentul este pus pe modă. Recent, acesta a depășit Amazonul după numărul de descărcări din SUA.
Startupul controlează întregul proces de producție – de la prototip la produsul finit. Datorită acestui fapt, Shein poate lansa produse noi în mod regulat, ținând cont de unele preferințe ale unei anumite regiuni. Asemănător cu Zara, dacă apare o nouă tendință, aceasta poate fi cumpărată la Shein.
Shein își triplează zilnic cifra de afaceri. La moment, startupul se bucură de peste 1 milion de utilizatori activi zilnic și gestionează peste 10.000 de comenzi în fiecare zi.
Inițial, platforma vindea doar moda occidentală pentru femei. Astăzi, acesta urmărește o valoare medie a comenzii de 1000 INR la 1500 INR. Principalii concurenți ai Shein sunt Romwe, Zaful, Zalando și Namshi.